تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

پادگان وزارت کشور و مراکز توریستی جدید

گوش دهید و دریافت کنید

علیرضا افشار معاون سیاسی وزیر کشور شد. به گزار‌ش کلاغ‌های ما از وزارت کشور، جلوی درب ورودی وزار کشور قرار است گونی‌های شنی بگذارند و وزارت کشور ستاد جنگ انتخابات خواهد بود. بنا به گزارش‌های تایید نشده، قرار است ایست‌های بازرسی بسیج قبل و بعد مراکز اخذ رای مستقر شوند و دهان مردم را بو کنند. بعد از مستقر شدن تعداد زیادی از سپاهیان در مجلس هفتم و استعفای تعداد زیادی از سرداران برای شرکت در انتخابات هشتم، معلوم نبود چه کسی مسوولیت انتخاب این عده از بندگان خدا را بر عهده خواهد گرفت که لطف الهی شامل حال اسلام و مسلمین شد و به امید خدا مجلس آینده از شر غیر نظامیان خلاص شده و یواش یواش با مستقر شدن بقیه سرداران در الباقی مراکز حکومتی مشت محکمی بر دهان تاج‌زاده و دیگر ملحدین وارد خواهد شد.

از سوی دیگر تازگی‌ها مقامات نظامی که سال‌ها قبل قرار بود در امور سیاسی دخالت نکنند فقط در امور غیر سیاسی دخالت نمی‌کنند. با این ترتیب به میمنت و سلامتی حکومت نظامی هر چه زودتر کامل شده و همه نگرانی‌ها بر طرف خواهد شد.

تاج‌زاده گفت مگر روحانیون ایرانی ظرفیت‌شان کمتر از نظامیان ترک است که می‌گذارند انتخابات آزاد برگزار شده و اسلامگراها انتخاب شوند؟ معاون اسبق سیاسی وزارت کشور احتمالا به آلزایمر مبتلا شده است که البته به بدی مرگ مغزی نیست.

ایسنا گزار داد که هر بتمار مرگ مغزی می‌تواند جان ۱۳ بیمار را نجات دهد. بر اساس بررسی‌های واحد مغز و اعصاب کلاغستون بخش عمده‌ای از تصمیمات دولت فعلی نشانه‌های مرگ مغزی مسوولان هیات دولت و مدیران وزارت‌خانه‌ها را به نمایش می‌گذارد که می‌تواند مایه امیدواری برای نجات جان تعداد زیادی از بیماران در انتظار اهدای عضو باشد. متاسفانه یا خوش‌بختانه کسی به مغز این جماعت اعلام نیازی نکرده است و بعید است بکند.

به گزارش مجله اکونومیست، تهران یکی از ۱۰ شهر بد دنیا برای اقامت معرفی شد. تحلیلگر کلاغستون مرگ مغزی مسوولان اداره شهر را عامل این مساله می‌داند. تهران در سال‌های اخیر بهترین شهر برای از بین رفتن امید به اصلاح، مناسب‌ترین شهر برای نا امید شدن از مسوولین کشور و باحال‌ترین جا برای مردن و تبدیل شدن به ارازل و اوباش است.

رئیس جمهوری گفت: ایران دیدنی‌ترین کشور دنیاست. وی از همه سرمایه‌گزاران دعوت کرد تا در مراکز تورسیتی ایران از جمله سد سیوند سرمایه‌گزاری کنند. قرار است بعد از زیر آب کردن پاسارگاد ، مقبره کورش به یک مرکز توریستی زیر آبی برای قواصان تبدیل شود. همچنین با تبدیل بانک مرکزی به مرکز تبدیل پول به فاضلاب، ایران صاحب بزرگترین مرکز توریستی بوگندوی دنیا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ما قرار است سازمان جهانگردی و جلب شیادان نیز مراکز دار زدن مجرمین را به مکان‌های توریستی تبدیل کرده و فعلا در حال جذب آجیل‌فروش و سانویچ فروش برای هنگام دار زدن‌های گروهی هستند. کلیه متقاضیان می‌توانند هر چه زودتر به این سازمان مراجعه کنند.

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

بعله ...
چی بگیم که حرف حق جواب نداره البته نظر هم ... جز تایید ... یه جورایی همشهری هم هستیم ... سری بزنین خوشحال میشیم...

-- مهشید نیکروش ، Aug 26, 2007

خسته نباشید کلاغ های خبرچین!

-- فرشید ، Aug 27, 2007

خیلی عالی است. نکته سنجی شما قابل تحسین است. در رابطه با سایر مسائل کشور هم بنویسید.
احمد

-- akhayatjafari@gmail.com ، Aug 28, 2007

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)