تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

وطن‌پرستی ایرانی در امارات و غیره

گوش دهید و دریافت کنید

به گزارش مجله تایم که از ابزار امپریالیسم خبری است، آمریکا با تروریست خواندن سپاه پاسداران دارد بگی نگی مقدمات جنگ را فراهم می کند. فرماندهان سپاه هم که مدت هاست دل‌شان تنگ رفته برای یک جنگ درست و حسابی فعلا دارند هل‌من مبارز می‌گویند و امیدوارند هر چه زودتر یک زد و خوردی یک جایی صورت گیرد.

آقای خزئلی در محفلی خصوصی اعلام کرد جان مادرتان تا من زنده‌ام یک جنگ راه بیاندازید تا بلکه فرجی بشود و کرجی بشود و ما ظهور انجام شود. آقای خزئلی البته از حجتیه‌های عهد دقیانوس است.

سربازگیری جدی شد. به دنبال سیاست‌های مهرورزانه و جنگ‌طلبانه احمدی‌نژاد، تعداد زیادی از پیرمردانی که کارت پایان خدمت و معافیت همراه نداشتند بازداشت و سرشان را از ته کوتاه کردند. قرار است این پیرمردها جلوی حملات آمریکا مانند دژ بایستند!

به دنبال اعلام آمادگی بعضی از وبلاگ‌نویسان ایرانی ساکن فرنگ برای زدن توی پوز آمریکا در صورت وقوع جنگ، تمامی رایزنی‌های نظامی ایران در خارج از کشور آماده دریافت کمک‌‌های جنسی و نقدی و جانی ایشان هستند. در مورد تمایل بعضی‌هایشان به کمک‌های جنسی هنوز خبری به دست ما نرسیده است. ظاهرا این گروه از وبلاگ‌نویسان گفته‌اند ماجرای جبهه رفتن حالا شوخی بوده، ولی شما پول و سهمیه دانشگاه را به ما بدهید بدک نیست.

مقامات قضایی به خانواده‌های دانشجویان زندانی گفتند که هنوز بچه‌های‌شان را شکنجه نکرده‌اند. ظاهرا رئیس قوه قضاییه بازجویانی که متهم به شکنجه دانشجویان بوده‌اند را مامور بررسی این شکایت کرده. قدیم‌ها نظارت بر عملکرد بازجویان را بر عهده آدم‌های بی‌طرف می‌گذاشتند ولی وقتی در ایران، قوه قضاییه مسوول بررسی شکایت از خودش است، شورای نگهبان هم خودش به بررسی شکایت‌های بقیه از خودش می‌پردازد، بهتر است دانشجویان مذکور از بازجویان عزیز برای مهرورزی‌های انجام شده از مقامات و بازجویان محترم کمال تشکر را نموده متشکر باشند که به جای ارازل و اوباش اعدام‌شان نکرده‌اند.


ایسنا اعلام کرد، منطقه راس‌الخیمه امارات دومین مکان امن برای سرمایه‌گذاری ایرانیان است. لازم به ذکر است که ما ایرانی‌ها آدم‌های بسیار خوبی هستیم. کشور فینقیلی امارات به سه تا از جزایر ما چشم دارد و می‌خواهد این جزایر را از ایران جدا کند، و ما ایرانی‌های وطن پرست با پولدار کردن‌ اماراتی‌ها و سرمایه‌گزاری در این کشور از مساله دفاع می‌کنیم. به تحلیل کلاغستونی امشب در این باره توجه کنید:

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)