تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

و اینک سپاه

گوش دهید و دریافت کنید

به دنبال سخنان فلسفی هفته قبل آقای احمدی‌نژاد مبنی بر وجود آزادی نسبتا مطلق در ایران، ایشان در دیدارشان از کابل در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد فروش اسلحه به طالبان فرمودند ما شک داریم. به گزارش هم همکارمان از قندهار توجه کنید.


آق محمودی که شوما باشین، ما بررسی کلدیم، دیدم یی عالمه اسلحه ساخت وطن همینطولی الکی پلکی افتاده دست این طالبان از خدا بی‌خبر، گفتیم محمود، سه می‌شه! جون ما جمع و جولش کن! محمود هاله هم گفت جواتی! این کلزای ملزای شلف نداله! ما این همه مقابل قاچاق تلیاکشون شکوت مکوت می‌کنیم، حالا دو تا پوکه فشنگ ناقابل اونجا پیدا شده تو سل و همسایه آبلو نذاشتن واسه‌مون



به گزارش تحلیل‌گران، وقتی آقای احمدی‌نژاد گفته است که شک دارد به طالبان اسلح فروخته یا نه، سریعا به مشاور امنیتی‌اش زنگ زده و گفته ماجرا چیه؟ حال فروختیم یا نه؟ مشاورش هم به مهرداد بذرپاش زنگ زده و از او هم پرسیده، بذرپاش هم به معاون وزیر کشور زنگ زده و از او هم پرسیده و معاون وزیر کشور هم زنگ زده از طالبان پرسیده و طالبان هم شک داشته‌اند که از ایران اسلحه نخریده باشند! تا این لحظه دولت ایران هنوز در شک و تردید شدید گیر کرده است.

به میمنت و مبارکی، سپاه پاسداران ایران جزو سازمان‌های تروریستی محسوب خواهد شد. با این حساب، تعداد زیادی از سفرا و دیپلمات‌های ایرانی هم جزو دار و دسته تروریست‌ها قرار خواهند گرفت و همه چیز به خوبی و خوشی سپری شده و آره و اینا. از طرف دیگر جرج بوش اعلام کرد که دیپلمات‌های ایرانی دستگیر شده در عراق را محاکمه خواهد کرد. کلاغستون البته خبر ندارد که این دیپلمات‌ها از چه روزی دیپلمات شده‌اند چون ظاهرا همین چند ماه قبلش لباس سپاه بر تن داشته اند نه کت‌وشلوار سورمه‌ای دیپلماتیک!

سخنگوي قوه قضاييه گفت: دستور رسیدگی به شکنجه های دانشجویان امیرکبیری و پیگیری آزادی آنها از سوی رئیس قوه قضائیه صادر شده است. به گزارش خبرنگار کلاغستون از قوه قضاییه، وی گفت البته آقای شاهرودی همیشه از این دستورات می‌دهد، عین دستور توقف حکم سنگسار، ولی خب، آقایاون سرشون شلوغه، به هسته مبارکشون هم نمی‌گیرن.

سه سال پیش گروهی ازوبلاگ‌نویسان که اندکی شکنجه شده‌ بودند پیش رئیس قوه قضاییه رفتند و ایشان همین دستور را هم داد، همچنین جسم سختی که خودش را زد به کله زهرا کاظمی هم قرار بود بازجویی شود که طبق معمول نشد. همیشه دانشجویان و روزنامه‌نگاران و فعالان سیاسی را می‌گیرند هلفتی می‌زنند، و بعد خودشان می‌گویند، اِ، شما بودید کتک خوردید؟ نه جان شما اشتباه شده!

گند قرار داد گاز با هند در آمد. لازم به ذکر است که مشکل همه‌اش سر این بوده که گاز ما به شقیقه‌مان ربط داشته. از طرف دیگر وقتی گاز رسانی به همه جای مملکت صورت نگرفته و دولت بهم به ضرب و زور حبوبات بخواهد گاز تولید کند، حتما مسائل بوداری اتفاق خواهد افتاد!

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)