تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

تبدیل وزارت صنایع معادن به آب و فضلاب

گوش دهید و دریافت کنید
هاشمی‌رفسنجانی گفت حاضریم بدون قید و شرط با آمریکایی‌ها مداکره کنیم. آمریکایی‌هم به هیچ وجه به هاشمی اعتماد ندارند:

چون جوانان فعلی یادشان نیست ماجرای مک‌فارلین چیست، واحد تاریخ کلاغستون بررسی می‌کند.

۲۲ سال پیش مشاور امنیت ملی رئیس جمهوری آمریکا به نام مک‌فارلین با یک فروند هواپیما آمد تهران و برای هاشمی رفسنجانی کیک شکلاتی به شکل کلید آورد که رفع کننده مشکل قفل سیاسی دو کشور باشد، ولی محسن هاشمی و مهدی‌شون زدند کیک را لمباندند و مشکل اختلاف آمریکا و ایران حل نشد. همچنین یک قبضه تفنگ شکاری هم هدیه دادند به علاوه یک جلد انجیل که از سرنوشت آن اطلاع چندانی در دست نیست. در بازگشت به آمریکا، پدر مذاکره کننده آمریکایی را در آوردند وعلم شنگه ایران-کنترا راه افتاد و آمریکایی‌ها هم دیگر به ایرانی‌ها اعتماد نکردند از برای مذاکره. مهدی هاشمی نجف آبادی قوم و خویش آقای منتظری هم این ماجرا را در بوق کرد و چون نمی‌دانست که با آل اکبرو هر که در افتاد، بر افتاد، خدمتش رسیده شد و اعدامش کردند.

هر وقت هاشمی رفسنجانی صحبت از مذاکره با آمریکایی را مطرح می‌کند، همه آمریکایی‌ها مک‌فارلین‌شان درد می گیرد و ایرانی‌ها هم مهدی‌هاشمی‌شان.

وزیر نفت برکنار شد. وی که قرار بود رگ و ریشه خاندان هاشمی رفسنجانی را از وزارت نفت بزند، نتوانست احمدی‌نژاد را راضی کند و ترتیبات خودش داده شد. گفته می‌شود علی کردان که در زمان حکومتش بر معاونت مالی صدا و سیما، یلک قلم ۵۰۰ میلیارد توام دچار الهامات غیبی شده بود، برای رفع مشکلات مالی وزار نفت وزیر نفت شود. همچنین به گزارش وبلاگستان، غلامحسین الهام که ۶ تا شغل به جز همسری خانم رجبی دارد، خود را داوطلب وزارت نفت کرده است. به گزارش خبرگزاری قار قار مرکزی خبر، علت دیگر برکناری هامانه وزیر، این بوده که نگذاشته بودجه وزارت نفت صرف هزینه انتخاباتی شود. لازم به ذکر است که گفته می شود در عهد استانداری احمدی نژاد، تصادفا مقداری بنزین قاچاق می شود به مملکت آذربایجان و سودش هم صرف انتخابات سال ۷۶ یکی از نامزدها می شود. به حق چیزهای هرگز نکرده و نشنیده!

شوهر رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، اختلاس‌گر از آب در آمد. وی که بازرس ویژه همسرش در امور مالی بود، دچار مشکلات بمالی شد و آره و اینا. فعلا معلوم نیست رقم اختلاس چقدر شده است. اگر همه مدیران احمدی نژادی اینقدر سالم باشند، خیال مملکت راحت راحت خواهد بود

خواهرزاده احمدی‌نژاد به دنبال استعفای اجباری وزیر صنایع و معادن، سرپرست این وزار‌خانه شد. به دلیل شباهت ویژه بچه حلال‌زاده به دایی‌جان، احتمالا وزارت صنایع ظرف مدتی کوتاه به سازمان فاضلاب تغییر کاربری خواهد داد.

حسن حداد "معاون امنيت دادستان عمومي و انقلاب تهران"، اعلام کرد تحقيقات از هاله اسفندياري و کيان تاجبحش پايان يافته اما "اين دويک سري کارهاي نوشتاري دارند که بايد انجام دهند وسپس درمورد آنها تصميم گيري شود".
خبرنگار کلاغستون از بند ۲۰۹ گزارش داد که هاله اسفندیاری و کیان تاج بخش مجبورند هر روز ۳۰۰۰ بار بنویسند: من جاسوسم، من براندازم، دیک چنی خر است، و از همین حرف‌ها. اصولا هنوز روش‌های مدرسه ابتدایی در بازجویی‌های بند ۲۰۹ جریان دارد. در عین حال آقای حداد اضافه کرد که بند ۲۰۹ زندان اوین عین هتل است و سوئیت دارد و از مهمانان به خوبی مقاربت، ببخشید مراقبت می شود و از این حرف ها.

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

آقا این صدابرداریتون مشکل داره! یهو موزیک خیلی زیاد می شه. آدم دست به ولوم باید گوش کنه.

-- حمید ، Aug 14, 2007

عزیزم مشکل از صدا برداری نیست. مدلش این طوریه. مگه رادیو قبلا گوش نکردید؟؟؟
شما یه هدفون بذا تو گوشت مشکل رفع میشه.
پاینده باشی عزیز

-- چه فرقی می کنه؟؟؟ ، Sep 6, 2007

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)