تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

داروی نظافت حاج‌آقا حسنی و زیر ابرو برداشتن فرزاد حسنی

گوش دهید و دریافت کنید
زیر ابروی فرزاد حسنی و داروی نظافت حاج‌آقای حسنی

فرزاد حسنی با فشار مقامات لشگری و کشوری زیرابش از تلویزیون خورد. به گزارش خبرنگار ما از قارقار مرکز خبر، آقای حسنی به اتهام برداشتن زیر ابرو که در تمامی کتب شرعی بعد از قرن ۱۲ عملی نابخشودنی‌تر از زنای محصنه است، باعث شد تا مقام‌های صدا و سیما او را بیاندازند بیرون. ایشان این مساله را بعد گفتگوی حسنی با آقای سردار رادان کشف کردند و در تمام این چند سال نمی‌دانستند فرزاد حسنی زیر ابرو بر می‌دارد! حجت‌الاسلام حسنی نیتز که حوزه استحفاظی حاج‌آقامون ابرام نبوی است نیز گفت، این آقا فرزاد اگر می‌خوابید توی حوض داروی نظافت تا موهاش رو برداره، ایشکالی نداشتی، ولی زیر ابرو؟ یخ! کلا داروی نظافت که موها را بر می‌دارد و آدم را جگر می‌کند چخ خوب است ولی این فرزاد حسنی آبروی همه حسنی‌ها را برد!

گفتگوی یک گی با آقای احمدی‌نژاد


به گزارش جگرت رو بروم پرس، یک همجنس‌باز با آقای رئیس جمهوری در نیویورک گفتگو کرد. اندرسن کوپر، خبرنگار سی‌ان‌ان که ظاهرا بشدت هم تحت تاثیر آقای احمدی‌نژاد قرار گرفته بود همجسن‌گرا است و در حال حاضر شورای نظارت بر رسانه‌های آمریکا ممکن است در پاسخ به اینکه ایران روزنامه‌شرق را تعطیل کرد چون با یک خانم شاعره همجنس‌گرا گفتگو کرده، همین بلا را سر سی‌ان‌ان بیاورند. حالا چه ربطی داشت، از وزیر ارشاد بپرسید. در همین حال مشاور مطبوعاتی ریاست‌جمهوری گفت ما که نمی‌دانستیم آقای خبرنگار سی‌ان‌ان همجنس‌گرا ست و از کجا معلوم؟ ولی خبرنگار روزنامه شرق باید می‌دانست گرایش خانم ساقی قهرمان چیست!

دعوای آینده هاشمی و احمدی نژاد سر مذاکره
به گزارش خبرگزاری‌ها، هاشمی رفسنجانی که بدش هم نمی‌آید رئیس مجلس خبرگان شود برای احتمالات چند سال بعد، گفت که ما حاضریم بدون قید و شرط با آمریکا مذاکره کنیم. احمدی‌نژاد هم هم خودش می‌خواهد مذاکره کند و نگذارد کس دیگری از این فیض بهره‌مند شود احتمالا تا چند وقت دیگر بد و بیره‌های غیر مستقیم خود را به هاشمی ادامه خواهد داد. در یک سال گذشته این دو نفر بارها احوال خواهر و مادر و دختر همدیگر را زیاد پرسیده‌اند.

مومنین ضد زلزله
به گزارش وبلاگ حضرت ملا حسنی،به دنبال سخنان احمدی‌نژاد در باب اینکه هر جا مومن باشد، زیر پایش

نمی‌لرزد، دولت مملکت زلزله‌خیز ژاپن از احمدی‌نژاد در خواست تعداد زیادی مومن کرد که مانع بروز زلزله‌های فراوان سالانه ژاپن شود. قرار است آقای احمدی‌نژاد خودش این مومنین را دست‌چین کند و بفرستد ژاپن. از سوی دیگر مرکز مومن‌شناسی پژوهشکده زلزله‌شناسی گفت که با توجه به زلزله‌های ۵۰ سال شهر گرمسار، که زادگاه آقای احمدی‌نژاد هم می‌باشد، احتمالا در این شهر اصلا مومنی وجود ندارد! گفته می‌شود عده‌ای مومن نما آنجا ساکن شده‌اند که آبروی مومنین را ببرند!

به سلامتی و میمنت، ماجرای محاکمه آقای سید محمد خاتمی جدی‌تر می‌شود. به گزارش عباسی عبدی پرس، چون آقای خاتمی قانون‌گرا بوده و حاضر شده همه را زیر بار قوانین عهد دقیانوس ببرد و کک مبارکش هم هیچگاه نگزیده است، تمامی گروه‌های قانون‌گرا از حضور داوطلبانه ایشان در محاکمه خودشان استقبال خواهند کرد. لازم به ذکر است که وقتی روزنامه‌نگاران را می‌گرفتند، آقایا خاتمی می‌گفت قانون است دیگر، و وقتی داشنجویان را می‌گرفتند، ایشان می‌گفت قانون است و ما حرفی نداریم و وقتی ریختند کوی دانشگاه و چشم بچه مردم را در آورند، آقای خاتمی با دفاع از قانون‌گرایی قوه قضاییه گفت باید آن یکی چشم بچه‌ مردم را هم در آورند که عدالت برقرار شود. تحلیلگر کلاغستون معتقد است که مطابق قاعده مرگ خوب است ولی برای همسایه، آقای خاتمی تا این لحظه معنای قانون‌گرایی را درک نکرده است که انشالله درک خواهد کرد!

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

عالي مينويسين من تا حالا وب لاگتونو نديده بودم براتون آرزوي موفقيت مي كنم

-- الهام ، Aug 12, 2007

علیک و سلام آقای محترم آیا شما میدونید (سی - ان - جی مخفف چیه )؟
یعنی : سوخت نداریم جیگر

-- سلام ، Aug 12, 2007

آقاي كوثر وقتي سوژه نداري يا سوژهات تو آفسايدند ( خط قرمز سابق ) مگه مجبوري بنويسي؟

-- بدون نام ، Aug 12, 2007

alli minevisid lotfan edame bedahid man har rooz site shoma ro ghabl az e-mail am check mikonan

-- khaki ، Aug 12, 2007

خیلی عالی بود. مخصوصا پاراگراف آخر که راجع به فریبا خاتمی نوشته بودید.

-- بدون نام 2 ، Aug 12, 2007

سلام
برخي از اخبار شما به درد نشريات هفتگي زرد تهران مي خورد.مثل همين خبرتان راجع به قرزاد حسني
---------------------------
کلاغستون: باعث شرمندگی که شمو خبر نداری کلاغستون مرکز اخبار جعلیه حاج خانوم! شمو خبر واقعی می‌خوی، خب برو خبرگزاری نه!
می شمو یی کلاغ چل کلاغ نشنفتی؟

-- هانيه ، Aug 12, 2007

جالب بود

-- http://himark.blogfa.com/ ، Aug 12, 2007

ايكاش يه بنده خدايي يه عكس هم از نگاه و چشماي احمدي نژاد مي‌گرفت. اين گزارشگر كه خيلي بودار داره به سوژه ي گزارشش نگاه ميكنه.

-- مشاور رييس جمهور در امور قلع و قمع غير خودي ها. ، Aug 12, 2007

آقا من نمی دانستم که شما علاوه بر کاریکاتور در نوشتن هم استعداد دارید. باریکلا. مطلب آخر راجع به خاتمی را خیلی دوست داشتم.

-- حمید ، Aug 12, 2007

ها ایییی که وگفتی یعنی چه؟

-- محمود گوزگوزی نژاد ، Aug 12, 2007

به دستور ستاد مبارزه با مفاسد :
از این منبعد نباید عسل و میرزا قاسمی را در یخچال به تنهایی نگه داشت مگر اینکه درب یخچال باز باشد .

-- سلام ، Aug 15, 2007

لطفان کارهایتان را بیشتر در سایت بگذارید.

-- بهمن ، Aug 20, 2007

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)