تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

اعدام‌های اختیاری و غیر اختیاری

گوش دهید و دریافت کنید

بنا به گفته تحلیل‌گر کلاغستون، هر ساله در ایران تعداد زیادی از شهروندان بوسیله کارخانه‌های خودروسازی اعدام می‌شوند ولی کسی صدایش در نمی‌آید! همچنین وزارت راه و شهرداری‌ها با ایجاد شرایط این اعدام‌های تکی و دست جمعی، همکاری خود را با قوه قضاییه و نیروی انتظامی گسترش داده‌اند.

همچنین با توجه به احتمال وقوع زلزله شهر تهران و عدم رعایت اصول‌شهرسازی زیر نظر شهرداران بخصوص شهرداران تهران بعد از انقلاب، تعداد زیادی از شهروندان چه اراذل و اوباش و چه غیر اراذل و اوباش به صورت چند ده هزاری اعدام خواهند شد که مسوولیت این اعدام‌ها بر عهده کسی نخواهد بود. از عهد مادها تا کنون همیشه تقصیر مرگ و میر با خود زلزله بوده نه شهرداران نسبتا محترمی که مجوز ساختمان‌های زپرتی را به مردم داده‌اند. بساز و بفروش‌ها و برج‌سازان هم که حق و حساب بعضی‌ها را پرداخته‌اند هم احتمالا بی‌گناه تشریف دارند. کلاغستون هنوز موفق نشده با کرباسچی، الویری، ملک‌مدنی احمدی‌نژاد و قالیباف در این باره مصاحبه کند!

تیم بسکتبال ایران بعد از شونصد سال موفق شد قهرمان آسیا شود. علت این موفقیت عدم سر زدن ریاست محترم جمهور برای روحیه دادن به تیم و نیز استفاده از یک مربی به جای مربا بوده است. به گزارش کلاغ‌های فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتبال در چند ماهه اخیر از وجود "مربا" بهره‌مند بود است.

یک گروه از بچه‌ ننه‌های دانشگاهی همراه مادران خود و وکلای‌شان به مجلس رفتند و از زندان‌بانان اوین شکایت کردند. این نازک نارنجی‌ها گفته‌اند که در زندان از طرف پسین به ایشان نوشابه خورانده‌اند و اندکی کابل کف پای‌شان زده‌اند و از همان کارهایی که در دوران شاه در زندان کمیته سابق معروف به بازداشتگاه توحید انجام می‌شده است. ناظران معتقدند غیر ممکن است که در نظام اسلامی چنین برخوردهایی صورت بگیرد! و چون ریاست محترم جمهوری دستور مهرورزی داده چگونه می‌توان در ماه‌هایی به جز ماه مهر دانشجویان را ورز داد؟

خبرگزاری فارس اعلام کرد که این ۱۱۰ در صد مردم ایران با احمدی‌نژاد موافق هستند و ۱۲۰ در صد هم معتقدند که انرژی هسته‌ای حق مسلم ماست و ۱۳۰ در صد هم احمدی‌نژاد را بهترین گزینه برای ریاست جمهوری‌مادام‌العمر دانسته‌اند. پیشنهاد می‌شود خبرگزاری فارس صفرهای جلوی ۱۱ درصد، ۱۲ در صد و ۱۳ در صد را بیشتر کند تا بشود ۱۲۰۰ در صد و غیره!

روزنامه شرق موقتا اعدام شد. این روزنامه را امروز صبح آویزان کردند. گفته می‌شود عامل تعطیلی انتشار مطلبی از یکی از طرفداران همجنس‌گرایی از شهر تورنتو بوده است. لازم به ذکر است که طرفداران همجسن‌گرایی در ایران بر دو نوع هستند. آنهاییکه زورشان می‌رسد و آنهایی که زورشان نمی‌رسد. آنهایی‌که زورشان می‌رسد در شهر قم خیلی زورشان می‌رسد، و مطالب ایشان بارها و بارها از مطبوعات چاپ شده و آب از آب تکان نخورده، ولی آنها که زورشان نمی‌رسد، روزنامه‌ای که با ایشان هم گفتگو کرده هم زپرتش غمصور می‌شود.

گفته می‌شود فرزاد حسنی به دلیل خوش رفتاری با رئیس نیروی انتظامی تهران از برنامه کوله‌پشتی اخراج شده. امیدواریم به عنوان ارادل و اوباش اعدامش نکنند!

احمدی‌نژاد گفت آزادی در ایران تقریبا مطلق است. لازم به ذکر است وقتی گفته می‌شود، مطلق، یعنی کامل و بدون اما و اگر و تقریب و اگر بگویند تقریبا، یعنی مطلق نیست. وزارت آموزش پرورش تمامی معلم‌های ریاضی احمدی‌نزاد را توبیخ خواهد کرد!

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

پاراگرافتان در مورد بچه ننه های دانشگاهی واقعا مزخرف بود . از شما انتظار نداشتم.
"این نازک نارنجی‌ها گفته‌اند که در زندان از طرف پسین به ایشان نوشابه خورانده‌اند و اندکی کابل کف پای‌شان زده‌اند"
باید مثلا خوشمان بیاید از این حس طنز!؟

-- بهروز ، Aug 9, 2007

بابا ای ول....حال کردیم

-- nazanin ، Aug 10, 2007

جالب بود

-- بدون نام ، Aug 12, 2007

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)