تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

زندان دانشگاه است...کنکوری‌ها! پیش به سوی دانشگاه

گوش دهید و دریافت کنید

کتاب خاطرات کامليا انتخابی​فرد باعث دردسر برای علی​دايی شد. به گزارش قارقار مرکزی خبر، انتخابی​فر که در بازجويی​هايی وازرت اطلاعات به رابطه با ۶۷ نفر اعتراف کرده بود گفته است که زمانی با علی دايی در آلمان زندگی می​کرده است ولی گويا دايی حاضر نشده با او ادامه بدهد. گفته می​شود وقتی علی دايی شنيده نفر ۶۶‌ام است، رنگش پريده و رفته کلی آزمايش پزشکی داده که مبادا به يک جور بيماری​های بدبد مبتلا شده باشد. همچنين در کتاب خاطرات که به "حال بده تا زنده بمانی" هم معروف است، اشاراتی به رفتن عطريان​فر به خانه جورج سوروس برانداز انقلاب مخملی شده است. خبرنگار حوزه کتاب کلاغستون می​گويد که در کتاب اول فقط به تعدادی از روابط اشاره شده و قرار است خانم انتخابی فر بر اساس منطق خانم رولينگز هری پاتر آبادي، فرايند روزنامه​نگاری باحال و آره و اينايی را بازگو کند. لازم به ذکر است که بعد از بازجويی​های خانم انتخابی​فر در سال ۱۳۷۹، تعدادی از روزنامه​نگاران در سال​های بعد تحت آن اعترافات مورد تفقد مقامات امنيتی قرار گرفتند. فعلا علی دايی نسبت به اين ادعاها ساکت مانده و دوستانش به بدسلیقه بودن او معترض شده​اند و او را نفر ۶۶‌ام نامیده​اند.

خانم کاندوليزيا رايس، وزير خارجه آمريکا در ديدار با سلطان عربستان دست به يک معامله بزرگ زد. خبرنگار ما هنوز موفق نشده با ايشان گفتو کند چون بنا به گفته آقای گيتس وزير دفاع، دست​شان هنوز گير معامله است. اين معامله نظامی است!

گروهی از دانشجويان زندانی با داد و بيداد باعث شدند ايران در معرض حمله نظامی قرار گيرد. به گزارش خبرگزاری احمق​پرس، اين دانشجويان با فرستادن پيغام به شيرين عبادی و عفو بين​المللی و ديده​بان حقوق بشر باعث شدند آمريکا موشک​هايش را به سمت ايران نشانه​گيری کند. چندی پيش هم فعالان زن برانداز با اعتراض به سنگسار يک زن و شوهر باعث شدند که مقدمات حمله به ايران فراهم شود. به گزارش خبرنگار ما از بنياد بلاهت، مدير اين بنياد گفته است که هر اعتراضی به فشار به دانشجويان و فعالان حقوق بشر و غيره همراهی با امپرياليسم آمريکای جهان​خوار است و اگر صد نفر دانشجو هم زير شکنجه پرپر شوند، تا وقتی ما بتوانيم راحت به ايران رفت و آمد کنيم، دم ايران دولت هم گرم، خيلی هم باحال هستند، اسانلو را هم بايد فشار بدهند!

آمريکا با بالاتر بردن سطح مذاکرات با ايران مخالفت کرد. گفته می​شود مقامات آمريکايی گفته​اند تا زمانی که مقامات ايرانی جوراب خود را به موقع عوض نکنند و دئودورانت زير بغل نزنند دندان​های​شان را مسواک نزنند، حاضر به ديدار با ايشان نيستند. پيانم​های بهداشتی را جدی بگيريد!

به مناسبت روز پدر، در بند ۲۰۹ پدر دانشجويان بازداشتی را در آوردند. آقای خاتمی هم در ديدار با فک و فاميل​های يکی از دانشجويان بازداشتی گفته است که اميدوارم درست بشه. ممدلی ابطحی هم قرار است از اين احساس مسووليت فوق​العاده آقای خاتمی يک فيم مستند وبلاگی تهيه کند.


محسن کدیور گفت، دانشگاه زندان است. کنکوری​های امسال می​توانند موقع تعیین رشته، هر زندانی را که می​خواهند انتخاب کنند و از پرداخت هزینه خوابگاه هم معاف خواهند بود.

آيت​الله جنتی که چندی پيش گفته بود مردم خواب ديده بودند بايد به احمدی​نژاد رای بدهند، هفته پيش خواب ديد که که اگر علی(ع) زنده بود باز هم اعدام می​کرد. خبرنگار حوزه تعبير خواب کلاغستون معتقد است که آقای جنتی خواب را بد فهميده است، چون علی(ع) فقط گيرش با معاويه و خوارج بود، و خوارج هم چيزی بودند توی مايه همين اصول​گراها و انصار حزب​الله.

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

نمیدونم خسته نمیشید اینقدر به این جریانات اپوزسیون خودتون ادامه میدین
---------------------
کلاغستون: اپوزیسیون کدومه؟ ما فقط قمپزیسیون حالیمونه که ای آقوی تهیه کننده‌مون همه‌اش لنده میده و قمپز در می‌کنه!

-- ....... ، Jul 31, 2007

سلام علیکم! اوینه ی از ینااااااااا! خواسسوم بگم دس مریزاد. شما ما که ایقد کمالات دارین ایقد آقو یین ، یی نسخسه ای هم بدین سی ما.عامو ای آقوی حاجی ما هم قمپز دونی ش پر شده ما رم انداخته تو زحمت.

-- ورپریده ، Aug 6, 2007

salam matne jalebi bood man ke shakhsan alaghe daram beram to in jarianat binam che ... mikhan bokhoran
LOOOOOOOOOL
nikahang jan
khoshhal misham ye sari be webloge man bezani omdivaram khoshet biad
linket mikonam
mamnon inam adresesh
http://www.mikadonameh.blogfa.com

-- MOMEKS ، Aug 9, 2007

salam khaste nabshid aliye aliye

-- zeus ، Aug 15, 2007

دمت گرم کلاغ جون. یی حال حسابی کردیم والو

-- یی بنده خدا ، Aug 21, 2007

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)