تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

علی ای همای رحمت، اعدام کن! اعدام کن!

گوش دهید و دریافت کنید

آقای جنتی گفت، اگر علی زنده بود، خیلی بیشتر اعدام می‌کرد. به قول یکی از کارشناسان امور وبلاگیه معروف به حاجی کنزینگتن، در دوران علی‌(ع) مسائل دیگری مثل ضرب و شتم به خاطر حجاب، اختلاس دولتی، مهرورزی، از بین بردن سازمان مدیریت برای نفله کردن بودجه و غیره وجود نداشت.

همچنین در دوران حضرت علی، شورای نگهبانی نبود که آبروی مردم را از بین ببرد و آدم‌ها را رد صلاحیت کند.

در دوران حضرت علی، دانشجویان را برای اعترافات تلویزیونی فتیله پیچ نمی‌کردند و ترتیب ایشان را نمی‌دادند.

محمود احمدی‌نژاد گفت: دانشجویانی که گرفته‌اند همه‌شان یک مشت میکروب هستند. لازم به ذکر است که این میکروب‌ها هر کدام نزدیک به هفتاد-هشتاد کیلو وزن داشته و زیر میکروسکوپ دیده نمی‌شوند. اصولا آقای رئیس جمهوری همه را ریز می‌بیند!ٓ وی ادامه داد ما فقط داریم با میکروب‌ها برخورد می‌کنیم تا دانشگاه ضد عفونی شود.

سيد محمد خاتمي: نظام جمهوری اسلامی متعلق به همه شهروندان ایرانی است نه اقشار خاصی از مردم. سید محمد خاتمی در برابر این سوال کلاغستون که آیا بهاییان ایرانی هم جزو شهروندان ایرانی محسوب می‌شوند یا نه هول شد و اشتباهی با یک خانم دست داد و روی یک خانم دیگر را بوسید.

نیروگاه اتمی بوشهر باز هم تمام نمی‌شود. به گزارش خبرنگار کلاغستون، چون بعضی از مقامات ایرانی تمایل دارند انرژی هسته‌ای منجر به ظهور شود، احتمالا راه اندازی این نیروگاه تا انقلاب مهدی طول خواهد کشید.

عمه آقای صفار هرندی هم وارد سیاست شد، وقتی از ایشان پرسیدند چه کسی روزنامه هم‌میهن و ایلنا را توقیف کرد، گفت به جون عمه‌ام بی‌خبرم. اصولا عمه در تاریخ سیاسی ایران نقشی مهم در حواله کردن دارد و همه سیاسیون کارهای‌شان را به عمه‌شان حواله می‌کنند. این امر احتملا منجر به کمپین جدید حمایت از حقوق عمه‌ها خواهد شد.

محمود احمدی‌نژاد گفت: حد اکثر ۵ در صد با بنزین مشکل دارند. نامبرده پیش از انتخابات ریاست جمهوری گفته بود که ۳۶۰ درجه تغییر کرده و ۸۰ در صد مردم هم از ایشان راضی خواهند بود. به مورد خالی بندی کار نداریم ولی از مسوولان کشور تقاضا می‌کنیم از ایشان یک امتحان ریاضی بگیرند زودتر!

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

متاسفانه همین حرفهای وادبیات دین ابزاری باعث شیوع خشونت در جامعه شده وهمه چیز را مصلحت وحق دانستن است اما افسوس .....؟لطفا به وبلاگ من سری بزنیدhttp://naserbaluch.blogfa.com/

-- naser baluch ، Jul 28, 2007

امتحان ریاضی ات حال داد

-- بهروز ، Jul 29, 2007

در مورد امتحان ریاضی کاملا قبول دارم. رییس جمهور دیروز در سخنرانی گفت" 40000 پایان نامه فوق لیسانس و دکتری سالیانه داریم و از این تعداد اگر یک درصد هم در جهت امور کشور انجام شود 4000 پایان نامه سالیانه خواهد شد ....." نفهمیدیم که یک درصد 40000 می شود 4000 یا 400 . جالب است که سخنرانی در نزد تحصیلکرده ها و دانشمندان ایرانی بود.

-- محمود ، Jul 29, 2007

shoma bishtar tarikhe eslam ra khandeid ya aghaye janati????
hatman ishan behtar midanand , bikhod be khodet zahmat nade

-- بدون نام ، Jul 29, 2007

سلام
به قول خواجه عبدا..انصاري مردم 2 گونه هستند 1كسانيكه بدون برهان ايمان مياورند 2كسانيكه با برهان هم ايمان نمياورند.
شما عزيزان در درجه اول بدانيد كه در قران فقط اعدام را براي قتل نفس و قتل عام(محاربه) جايز شمارده دين اسلام فقط 1قران2محمدوعلي واولادش هستند ونه نه ونه هيچ چيز ديگر.
بنده اثار نويسندگان ضد اسلام را خوانده ام
تمام ايراداتي كه از شارعين دين مي گيرند قابل پاسخ دادن هست.اگر محمد يا علي قتل عام كردند ببينيد يهوديان پيمان نشكستند ببينيد دو رويي نكردند تا محمد را مغلوب مشركين كنند.مگر مشركين و يهوديان كار بدتر نمي خواستند با محمد كنند وقتي محمد انها را اسير كرد مگر بعد ازاد نكرد مگر انها حكميت يار محمد را خود پيشنها ندادند.مگر با محمد و علي مردم بيعت نبستند مگر تا موقعي كه يهوديان پيمان علي را نشكستند علي به انها كاري داشت .مگر انها خود به علي مشروعيت نداده بودند.ايا اين كارها در موقع اولاد علي هم تكرار شد نه چرا؟
چون انها ديگر منتخب مردم نبودند.مردم به حكومت انها گردن ننهدهاند.ايا ميدانيد يكبار كه علي و2 فرزندش ميخواستند حكم كسي را اجرا كنند علي به مردم چه گفت؟گفت هر كس بر او حدي انجام شود حق همراهي اجراي اين حكم را ندارد همه بر گشتند غير از ان 3 نفر.
ايا احكام در موقع 4 خليفه اول به يك شكل اجرا ميشد؟ نه.چون حكام مردم هركدام به يك گونه بوداند.در مورد ايران هم قبل از اسلام و300 غيره نه به حرف وفيلم يهودي 300توجه كنيد نه به قدرت صلبان ولايت فقيه.
در مورد خميني خودش نا حق بود و ظلم او و حكومت ولايت فقيه نا مشروع هستند.

-- م.رضا.ل از مشهد ، Jul 29, 2007

درود بر شما ...

حقيقتاٌ عمق مطلب رو هرچقدر فشرده بيان کرديد ...
در پاراگراف ششم (ظهور) هم به زيبايي سوء استفاده اينها را از حربه دين بيان کرديد ...

-- مردي در تاريکي ، Jul 29, 2007

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی انرژی هسته ای تکمیل کن تکمیل کن

-- بدون نام ، Jul 29, 2007

جالب بود

-- بدون نام ، Jul 29, 2007

منم با نظر آقای جنتی موافقم.البته کسایی رو که اعدام میکرد خود آقایون بودن که اسلام را به قهقرا برده اند.

-- آرش ، Jul 29, 2007

احتمالا هفته دیگه تو خطبه ها میگه مادر یه راننده تاکسی حضرت علی رو خواب دیده که لیست اعدامیها رو بهش داده

-- سعید ، Jul 29, 2007

خود كرده را تدبير نيست هين اقايان رياضي كه بلد نيستند كشور داري انهاهم مثل اداره شهرداري ايشان ميباشد

-- nasser_sadehvand ، Jul 29, 2007

درود بر تو...دمت گرم...کاملا درست می گوئی. اصلا تو عقل کلی....
امیدوارم همین مقدار (...بیییییب ....)برای چاپ بقیه مطلب کفایت کند. بقیه مطلب این است :
- وقتی یک جاهل می شود رئیس جمهور، چه انتظار بیشتری می شود داشت؟
- وقتی یک کاریکاتور کش(کاریکاتوریست) می شود برنامه ساز رادیو که هم می نویسد و هم گویندگی می کند، توقع داری چیزی غیر از خزعبلات تحویل دهد؟ هیچ رفیق دود و دمی هم لوطی گری نمی کند به ایشان بگوید تو همان را که می کشی بکش، نوشتن و برنامه سازی پیش کش!... نه تاریخ اسلام را می دانی که از علی (ع) مایه بگذاری، نه تاریخ معاصر را می دانی که بدانی بعضی فرقه ها که اساسا برای تفرقه و نابودی وحدت و تمامیت ارزی تاسیس(دین که تاسیس نمی شود) شده اند، از کدام توبره یونجه می خورند.
یادت هست قصه عطار شدن عطار را برایت گفتم؟...آیا اگر اهل معرفت باشی و خبرنگار منصف و بیطرف، اگر مردانه بنویسی و حقیقت را، باز هم اسمت در لینک برنامه سازان رادیو زمانه می آید؟ آیا حقوقت همچنان دایر است؟... خدا عالم است!

-- همشهری ، Jul 31, 2007

این امان رضا از مشهد هم پیغام گذشته، و اگر چه سعی کرده چیزی خلاف حرفهای جنتی بزنه ولی مثل احمدی نژاد به جای 180 درجه 360 درجه متفاوت حرف زده. البته خوب مشهدی ها باید از منابع توریستی خود حمایت کنند
داستان این قضیه که اسلام فقط محمد است و علی و اولادش هم از این دست است، یاد حرف یکی از دانشجویان تونسی در دانشگاه افتادم که می گفت شیعه ها مسلمان نیستند و باید آنها را گردن زد. بقول خیام ترسم روزی بانگ برآید که ای بی خبران راه نه این است و نه آن

-- بدون نام ، Jul 31, 2007

baba demet geram ba in matlabi keh nevishty rasti ba karikatoor ea mekroobet khali hal kerdam

-- ea azadi khaeh ، Jul 31, 2007

در جواب «م.رضا.ل از مشهد»

نخست، باید گفت که خواجه عبدالله انصاری مغلطه کرده است. حداقل میتوان گفت که مردم سه گونه هستند:

یک) کسانیکه با برهان ایمان می آورند
دو) کسانی که با برهان ایمان نمی آورند
سه) کسانی که بدون برهان ایمان می آورند

من خودم از دسته دو هستم. برهان اسلامیون (و مسیحیون و یهودیون) را مردود می دانم و ایمان نمی آورم!

شما می گویید که اسلام فقط قرآن است و محمد و علی و اولادش. با اینکه اشتباه میکنید، همین موارد به اندازه کافی سرشار از بربریت هست که هرانسان روشنی بخواهد از آن بگریزد. اسلام مجلسی ها و دستغیب ها و خمینی ها را نیز شامل میشود. شما نمیتوانید برای درست نشان دادن اسلام، قسمتهای نادرست آن را سانسور کنید.

شما می گویید که «بنده اثار نويسندگان ضد اسلام را خوانده ام» و به نظر میرسد به نظر شما نویسندگان در دو گروه خلاصه میشوند:

1) ضد اسلام
2) مبلغ اسلام

اما نویسندگانی هستند که «راستین» هستند و بدون غرض و نیت مینویسند. مانند علی دشتی. مانند طبری. و بسیاری دیگر.

از قتل عامهایی که توسط محمد و پیروانش که در داخل حجاز که رخ داد بگذریم. که اصلا «پیامبرانه» نبود. همانگونه که کشتار مصریان با وردخوانی موسی پیامبرانه نبود. بماند که از لحاظ تاریخی وجود موسی کماکان در هاله ای از ابهام است و امکان دارد که خرافه یا داستانی قومی بیش نباشد. شما از قتل عام صدها هزار ایرانی توسط مسلمانان صدر اسلام چه دارید که بگویید؟ فرو کردن دین اسلام در حلقوم ایرانیهای متمدن با زور شمشیر اعراب. آیا میدانید که علی، حسن، و حسین از سربازان سپاه اسلام بوده اند و هزاران ایرانی به دست آنها کشته شده اند؟


-- چنگیز خطر ، Jul 31, 2007

اقای چنگیز خ. خیلی مردی! حرفات کاملا درسته! مطلب لینک هم جالب بود!

-- چاوش ، Aug 2, 2007

تحليل يك دلقك چقدر تلخ و بي مزه است

-- سلطان ، Aug 4, 2007

دوستان عزیز م .رضا.ل وچنگیز خطر با حرفهایتان موافقم خانه از بیخ ویران است وهمتی میباید تا تغییری حاصل شود....

-- astyak ، Aug 10, 2007

ت آقا رضا همشهری خوب من تاریخ اسلام پر است از کشتارهای بربریگونه حالا یهودیان کارشکنی کردند وعلی وزبیر به دستور محمد 700اسیر یهودی را گردن زدند وزنانشان را به اسیری وکنیزی بردند واموالشان را غارت کردند .ایرانیها چکار کردند ما که کاری به اعراب ومسلمانان نداشتیم که اینقدر جنایت کردند وعلی دوپسرش حسن وحسین را برای سرکوب مردم نیشابور فرستاد واین مردم بوسیله آنان قتل وعام شدند .نمیدانم چرا عده ای همیشه سعی میکنند کارهای محمد واولادشان را توجیه کنند وتاریخ را آن گونه که میخواهند بیان کنند .زهرا ازمشهد

-- زهرا ، Sep 8, 2007

زهرا خانم ميشه بگي منبع اين قتل عامها ي 700يهودي ومردم نيشابور رو از كجا اوردي.ولي يه مطلب هست كه نبايد فراموش كرد دين يك حقيقته حالا بگذريم كه سوئ استفاده ي زيادي ميشه .همين اقاي بوش هم با مستمسك دين چوب تو استين مردم عراق كرده .اگه جنتي خواب نما شده اونم وحي نما شده .در ثاني بوش به ايران حمله خواهد كرد وعده ما روزي كه اينا نباشن ببينيم ايا سلاح هسته اي تو اين مملكت پيدا ميشه يا نه .جنتي فكر عبا وصورت افتاب نديده خودشه بوش هم فكر منافع شركتهاي وابسته به يهود بدبخت هم من وتو عاص وپاس . اينده خواهد امد

-- جهان ، Sep 19, 2007

دوست عزیز آقای جهان ،من کاملا" به شما حق میدهم که این وقایع تاریخی را باور نکنید چون قرنهاست در دنیای اسلام بخش خاصی از اسلام آنهم تحریف شده اش را به خورد مسلمانان داده اندوهمیشه قسمتهای تاریکش تابو است من پیشنهاد میکنم کتاب تاریخ طبری ،سیرت رسول الله ابن اسحاق ، سیرت رسول الله ابن هشام ، المغازی ، زندگی نامه محمد نوشته مویر ،سفینه البحار مدینه الحکام حاج شیخ قمی .... را مطالعه کنید .
در زمان محمد چندین طافه یهودی بخاطر قبول نکردن اسلام وعدم همکاری با مسلمانان قلع وقمع وتبعید شدند ازجمله قبایل بنی قینقاع ،بنی نظیر و بنی مصطلق .اما قبیله بنی قریظه عاقبت وحشتناکتری داشت درزمستان سال هشتم هجری قمری پس از جنگ خندق وپس از اینکه این طایفه مسلمانان را در جنگ با کفار یاری نکردند توسط مسلمانان به اسیری گرفته شدندواز سوی حضرت محمد سعد بن معاذ ازقبیله اوس برای داوری انتخاب گردید که وی پس از زخمی شدن درجنگی که بنی قریظه از مسلمانان حمایت نکردند از خداخواسته بود به او فرصتی بدهد تا از این قبیله انتقام بگیرد ،وی اینگونه حکم داد " قضاوت من این است مردان طایفه بنی قریظه اعدام ،زنان وبچه هایشان اسیر وبعنوان برده فروخته شوند واموال آنها بین لشگریان حضرت محمد تقسیم شود "روز بعد به دستور حضرت محمد مردان بنی قریظه در دسته های 5و6نفری در لبه خندق به دست امام علی وزبیر گردن زده شدند تعداد آنها بین 600و900نفر مورد شک است ولی روی 800نفر توافقی بیشتری وجود دارد .
پس از تسلط مسلمانان برایران چندین بار شهرهای استخر ،آذربایجان، خراسان،گرگان ،تبرستان ،سیستان ،فاراب در زمان خلفای دیگر ومردم استخر برای بار دوم فارس ،کرمان ،ری (بخاطر همین شورشهاست که در احادیث اسلامی این شهر را نفرین کرده اند )ونیشابور ...در زمان حکومت علی برضد اعراب شورش کردند .پایداری مردم ری باعث شد امام حسین در نامه ای به فرماندار ری بنویسد " ما از تبار قریش وهواخواهان ماعرب ودشمنان ما ایرانی هستند هر عربی از هر ایرانی بهتر وبالاتر وهر ایرانی از دشمنان ماهم بدتر ند ایرانیها را باید اسیرکرد وبه مدینه آورد زنانشان را بفروش رسانید ومردانشان را به بردگی وغلامی اعراب گماشت "(برگرفته ازکتاب سفینه البحار ومدینه الحکام وآثار حاج شیخ عباس قمی ).درمورد قتل وعام مردم نیشابور به دست فرزندان امام علی به تاریخ طبری رجوع کنید .
کتابهای فارسنامه ابن بلخی ،تاریخ کامل علی ابن اثیر -الفتوح -تاریخ سیستان -تاریخ رویان ،مفتوح البلدان و آفرینش و تاریخ نیز برای تحقیق بیشتر تاریخ اسلام و کارهای اعراب در ایران مفید خواهد بود .
دوست عزیر از اینک ازمن مرجع ثبت رویدادها را خواستی بسیار خوشحال شدم امیدوارم از آخوندها هم که درمورد تقدس های دروغین اعراب می گویند دلیل علمی برای ثابت کردن ان بخواهید .
جهان عزیز به ما یاد دادند که هرچه ما ومسلمانان بدبختی دارند عامل آن یهودیها هستند من که فعلا" تمام بدبختی را ناشی از قدرت اقتصادی که آخوندها وسپاهیان با پول بی زبان نفت ومنابع طبیعی کشورمان بدست اوردند میدانم .من وتو هم اکنون آس و پاسیم آنهم به لطف حکومت دینمداران ضد ایرانی .
بوش لااقل چوب تو آستین ملت خودش نمیکند فعلا" جمهوری اسلامی است که چوب تو آستین من و تو ،ملتهای ایران ،عراق ،لبنان فلسطین ،افغانستان و... کرده است خدا عاقبت ماو ملتهای مظلوم گرفتار جمهوری اسلامی را بخیر کند.

-- زهرا از مشهد ، Sep 22, 2007

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)