تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

خالی‌بندی

گوش دهید و دریافت کنید

ممد خالی‌بند معروف به سید محمد خاتمی گفت: مسوولان نگرانی‌های جدی دانشجویان را برطرف کنند.

خانم کلاغ: والو چرو به آقوی خاتمی اهانت می‌کنی! ممد خالی بند یعنی چه؟
آقای کلاغ: خب نمدونی ماجروی خالی‌بندی رو بدون:

خانم کلاغ: خب بنال نه!

آقای کلاغ: دوره رضاشاه، ای آجان‌های ششلول‌بند، تفنگشون خالی بود، فقط ادا در می‌آوردن که سلاح‌شون فشنگ داره. یعنی تفنگ "خالی" می‌بستن به کمرشون دیگه. سر همین به ای کارشون می‌گفتن "خالی‌بندی"، حالو نقل آقوی خاتمیه. این آقو دوره ریاست جمهوری‌اش که مثلا رئیس قوه مجریه بودا، زور نداشت که کاری بکنه، ادای رئیس جمهورا رو در می‌آورد! حالو که نه مقامی داره و نه هیچی، به فکر دانشجوها افتیده! دوره خودش وقتی دانشجوها رو دستگیر می کردن، می‌گفت کاری از دستم بر نمی‌آد، روزنامه‌نگارها رو که می‌گرفتن، می‌گفت من نمتونم دخالت بکنم، ملی‌مذهبی‌ها رو که می‌گرفتن، می‌گفت انشالله بهشون بد نمی‌گذره، حالو خیال کرده مردم حافظه تاریخی‌شون ضعیفه، ما کلاغا هم حافظه‌امون ضعیفه...هه هه هه

آسد ممدلی ماست‌مالی‌آبادی معروف به ابطحی قرار است امرو و فردا در وبلاگش سخنان خاتمی را توجیه کند و بگوید چقدر خاتمی در دوران ریاست جمهوری اش موفق عمل کرده و دانشجویان هیچ مشکلی نداشته‌اند. اگر مرحوم پدر ژپتو زنده بود، کاری می‌کرد که به جای دراز شدن دماغ پینوکیو، شکمش و اسافلش مثل ممدلی ابطحی گنده شود.

مجلسی‌ها به آزاد سازی بنزین رای دادند. شورای نگهبان هم فردا می‌گه که افزایشب قیمت بنزین خلاف شرعه. حالو قیمت بنزین چه ربطی به شرع داره، خدا می‌دونه. اصولا در صدر اسلام، سهمیه بنزین شترها و الاغ‌ها و اسب‌ها و غیره، اصولا مشکل سهمیه‌بندی نداشت که دچار مشکل شرعی بشن، ولی یادشون رفته بود که از آغاز اسلام ناب محمدی یعنی ۱۳۵۸، باید سهمیه‌بندی شرعی رو هم مد نظر بیگیرن! احتمالا این مشکل با دادن سهم امام و غیره قابل حله!

در ادامه اعدام اراذل و اوباش، شنیده شد که تعدادی از فعالان سیاسی را هم دارند به نام این عده اعدام می‌کنند. اصولا گروهی که الان سر کار هستند ، ۱۹ سال پیش هم به اسم خلاص شدن از دست اراذل و اوباش، بعد از پذیرش قطعنامه ۵۹۸، چند هزار نفری را از ادامه زندانی بودن خلاص کردند که دیگر زیادی سختی نکشند.

دانشجویان زندانی امیر کبیر و اعضا ادوار دفتر تحکیم وحدت مورد مهرورزی قرار گرفتند. اصولا مهرورزی در بنهد ۲۰۹ به چند صورت انجام می‌گیرد.

الف مهرورزی کابلی: ابتدا دست و پای دانشجوی عزیز را می‌بندند و بعد با کابل‌های بسیار لطیف، آنقدر کف پای بدبخت می‌زنند که جانش در بیاید. و بعد برای آنکه کلیه طرف دچار مشکل نشود، دانشجو را مجبور می‌کنند راه برود.

ب- مهرورزی تسمه‌ای: در این روش با تسمه چرمی بافته شده، اندکی ساق پای دانشجو را نوازش می‌کنند که بعد از اندکی نوازش، ممکن است مقداری از گوشت ساق پای دانشجو تصادفا به تسمه چرمی بچسبد که لابد برای نمونه برداری پزشکی استفاده می‌کنند.

ج- شیشه نوشابه: در این روش با شیشه نوشابه، دانشجو را ماتحت تاثیر قرار می‌دهند و دانشجو تا مدت ها نمی‌تواند بدون درد بنشیند.
د- آویزان کردن قپانی: در این روش دست‌ها را از پشت می بندند و از سقف آویزان می‌کنند. دانشجو اگر کتف‌اش در نرفت، تا مدت‌ها از شر نوشتن خلاص است و مجبور نیست مشق بنویسد.

ه- فرو کردن سر در توالت فرنگی. این روش مدرن بهتر از فرو کردن سر در توالت ایرانی است چون سوراخ توالت ایرانی تنگ تر است و ممکن است سر بنده‌گان خدا آن تو گیر کند!

و- بستن در سلول به مدت طولانی بدون اجازه رفتن به دست شویی. در این روش دانشجو مجبور است بوی مواد دفعی سلول را تا چند روز تحمل کند.

به این ترتیب اگر کسی حاضر نشد بعد از چند روز به براندازی اعتراف کند، خیلی رویش زیاد است!

روزنامه کیهان از مربی تیم ملی دفاع کرد؛ این روزنامه گفت به قیمت نیاوردن مربی خارجی زیر بار بدترین مربی داخلی هم خواهد رفت چون ما ایرانی ها همه کارهای خودمان را خودمان انجام می‌دهیم.

در همین زمینه، چون ما در علوم هسته‌ای خودکفا شده‌ایم، روسیه باز هم افتتاح نیروگاه هسته ای بوشهر را عقب انداخت. ما که نفهمیدیم اگر خودکفا هستیم و احتیاجی به تکنلوژی هسته‌ای دیگران نداریم، پس چرا داریم ناز روس‌ها را می‌خریم؟

فیلم علی سنتوری پس از تایید صلاحیت اولیه، رد صلاحیت شد. در مرحله اول اسم علی را از اول آن حذف کردند و بعد صدای محسن چاووشی را برداشتند، ولی گفته ،می شود این فیلم بشدت ضد ولایت فقیه بوده و از این حرف‌ها. جواد شق دردی معروف به شمقدری که مشاور احمدی نژاد است گفته مگر از روی جنازه او رد شوند که این فیلم اجازه پخش بگیرد.

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

واقعاً دستتون درد نكنه كه يه حالي هم به شمقدري داديد.

-- عرفان ، Jul 25, 2007

akhere tanze gazande.......aali bood

-- mehran ، Jul 26, 2007

يعني واقعا" همه اين بلاهارو سر دانشجويان ميارن. بيشتر شبيه شوخي مي‌مونه!!

-- بدون نام ، Jul 29, 2007

زمان خاتمی خیلی ها اومدن نوشتن که قبلش جرات نداشتن..اکه هنوزم جراتی دارن از زمان خاتمیه.زمان خاتمی حداقل کار کمی که کرد لرای دانشجوهای دستگیر شده این بود که تونست حکم احمقانه اعدامشون رو به 15 سال زندان تبدیل کنه.که فکر کنم از مرگ بهتره..کاری نکرد اما حدال زمان خاتمی اعدامهای کشکی نبود.کاری نکرد اما رنگین بودن لباسها رو داشتیم..کاری نکرد مرتیکه خالی بند اما ما زنها در حد قانون هر چه خواستیم پوشیدیم حتی بعضی ارز حد هم خارج بودن اما کسی کاری منداشت.خاتمی کاری نکرد ما سینماهامون چه فیلمهایی میساخت..خاتمی کاری نکرد یهو ما یه سری نویسنده و کاریکاتوریست پیدا کردیم که حرف بزنن..خاتمی هیچ کاری نکرد..برای اینکه ادمای دوروبرش نون به نرخ روز خور بودن..ادمهایی بودن که از پشت بهش خنجر میزدن..همه نویسنده ها و روزنامه نگارهای مدعی طرفدار اصلاحات اولین و بزرگترین ضربه رو زدن..به جای حمایت از خاتمی اولین تحقیرها رو طرفدارهاش کردند..این فرهنگ ملت ماست.صبح میگیم درود شب میگیم مرگ..بیچاره خاتمی!

-- بدون نام ، Aug 3, 2007

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)