تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

بررسی اموال مقامات، کشک

گوش دهید و دریافت کنید

شورای نگهبان مصوبه مجلس در باب برسی ثروت مقامات نظام را دودره کرد. مقام‌های نظام جمهوری اسلامی چون همه‌گی پاک و سالم و غیره هستند و هیچوقت ارتباطی با عسلویه و ستات اویل نروژ و شرکت توتال فرانسوی و غیره نداشته‌اند، و یا مثل مشاور ریاست جمهوری تصادفا هم سردار سپاه نیستند و هم میلیاردر، نیازی نیست تا املاک و اموال‌شان بررسی شود. اصولا در سال‌های گذشته اگر ثروت مقام‌های امین نظام زیاد نشده باشد، ثروت فامیل‌های‌شان یک جورایی کم هم نشده است. به عنوان مثال فک و فامیل رئیس جمهوری سابق به هیچ وجه در تهران خانه ویلایی نخریدند در بعضی شرکت‌ها سهام‌شان بالاتر نرفت و از این حرف‌ها، و یا داماد ریاست‌جمهوری سابق که تصادفا بنیادی در یزد دارد هیچ سودی نبرد طفلکی.

همچنین بعضی از سرداران تصادفا هیچ سهمی از شرکت‌های خودروسازی نبردند و همینطوری با فقر دست و پنجه نرم می‌کردند و می‌کنند.

همچنین از سر اتفاق بعضی از فک و فامیل‌های مقامات و رفقای‌شان قراردادهایی بستند در وزار نفت و سازمان گسترش و وزارت معادن و غیره. که شورای نگهبان گفت ما در امور خصوصی مقامات دخالت نمی‌کنیم.

آقای کلاغ در برنامه تلویزیونی هویت ۳ به روابط مشکوک خود با اجانب اعتراف کرد. آقای کلاغ گفت در آن واحد از هلندی‌ها و آمریکایی‌ها پول گرفته و حاضر است الان علیه همه ایشان حرف بزند. وی گفت مدتی را در قهوه‌خانه‌های هلندی به کشیدن ماری‌جوانا مشغول بوده، به همسر خودش هم خیانت کرده و چند دوست پسر اسرائیلی هم دارد. وی حاضر شد برای رفع همه سو تفاهم‌های موجود از همین امروز از آقای احمدی‌نژاد طرفداری کند.

محسن میردامادی گفت: محور ائتلاف اصلاح طلبان، خاتمي است. وی گفت ما چون آدم‌های بسیاری عاقلی هستیم دوست داریم از یک سوراخ صدها بار گزیده شویم. وی در پاسخ سوال خبرنگار ما که پرسید آقای خاتمی توان مقاومت در برابر مشکلات و فشارها را ندارد پس چرا او را باز علم کرده‌اید گفت: بقیه مثل میرحسین موسوی عاقل هستند و زیر بار نمی‌روند.

یکی از وزاری سابق گفت: سنگسار خوبه ولی برای همسایه. ظاهرا در طول ۲۷-۸ سال گذشته، تعدادی از مقام‌های زن دار نظام در هنگام عملیات مقاربه و محاربه با منشی یا اعضای دفتر خود مشاهده شده‌اند و کسی اصلا کاری به کار ایشان نداشته است. مرحوم جعفر کیانی هم اگر از این شانس ها داشت یا بورس خارج گرفته بود یا ریاست مرکزی فرهنگی نصیبش می‌شد.


مجلس هشتم پادگان می‌شود. در طول دو سه هفته گذشته تعداد زیادی از سرداران و رئیس روسا و مدیران وزارت‌خانه‌ها که سابقا نظامی بوده‌اند برای نامزدی مجلس استعفا داده‌اند. در مجلس هفتم چیزی در حدود یک سوم نمایندگان نظامی یا نیمچه نظامی بودند و هر چه مافوق دستور می‌داده بله قربان می گفتند.

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

خانواده ای بود که فقیر بود . پدر خانواده فقیر بود . مادر خانواده فقیر بود. برادر پدر خانواده فقیر بود . باجناق پدر خانواده فقیر بود . محافظان پدر خانواده فقیر بودند. ...

-- بهروز ، Jul 19, 2007

خداییش نیکی جون می بینی همه چی اتفاقی هست توی این مملکت ولی گاهی اوقات هم که اتفاقی در کار نیست روند داستان مثبت هستش (از نظر ما) یا به عبارتی از دستشون در رفته و سوتی شده(از نظر اونا)یک راه حل توپ هستش که جدیدا یک بند توی قانون اای قراره واسش اضافه بشه و ان هم دودره کردن که خیلی جا ها جواب داده و کارساز بوده مثل قانون اصلاح مطبوعات که سید ممد کلی خودش رو کشت یا همین بنزین خودمون که توش مردم دودره شدند و این قضیه بقدری مورد نیاز هستش توی مملکت که داره به عضو لاینفک فرهنگ مردم تبدیل میشه مثل دودره کردن قانونی که داره دودرشون می کنه یا دودره کردن صف فرقی نمی کنه مترو نانوایی شهر بازی (رنجر)

-- crusader ، Jul 22, 2007

نیک آهنگ شما در رادیو چطوری کاریکاتور میکشی ؟ خوشحالم اینجا مینویسی .
در مورد موضوع بحث ما عادت کردیم .

-- pana ، Jul 24, 2007

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)