تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

برادر حسین بحرین‌مداری

آقای خزعلی گفت که عيد نوروز بايد نابود شود و عيد غدير خم بايد جانشينش شود. آقای خزعلی که سال​های سال هم​حجره​ای​هايش نقطه "ز" نام خانواده​گی ايشان را بعد از نظارت استصوابی حذف کرده بودند، تحت تاثير رفتار بد هم​درسی​ها هنوز اظهار نظرهايی می​کند که بعضی​ها دل​شان می خواهد همان نام قديمی و جعلی ايشان را به لب بياورند. اصولا بسياری از علمای سياسی که زورشان هم می​رسد ترتيب فرهنگ و سنت​های ايرانی را داده اند و خواهند داد.

آقای خزعلی در خرداد ۱۳۷۶ هم برای رای دادن به ناطق نوری به محمد حسن طباطبايی حافظ جينگيلی ۶ ساله قرآن پناه برد و نظر ايسان را پرسيد و حافظ جينگيلی هم خواب​نما شده بود که ناطق رای خواهد آورد. سال هاست مقامات ایرانی از جمله اعضای سورای نگهبان بر اساس خواب کارهای مملکت را پیش می​برند.

برادر حسین شریعتمداری باز سه کرد. وی بحرین را یکی از استان​های ایران خواند و گفت بحرین غلط کرده استقلال داشته باشد و این حرف​ها. کارشناسان معتقدند اگر بحرین مستقل نشده بود، چیزی می​شد در حد همین بندر لنگه خودمان که همه چیز اداری​اش و نماینده مجلس​اس و امام جمعه اس و ... لنگه به لنگه است. برادر حسین که خیلی نگران تمامیت عرضی و طولی و ارزی و غیره ایران است، تا کنون اعتراضی به از بین رفتن سهم ایران در دریای خزر نکرده است.

رئیس جمهوری در دیدار با منتقدین اقتصادی از ایشان پرسید درآمد حاصل از فروش نفت را چگونه و كجا مصرف كنيم؟ و بعدخودش پاسخ داد در راه ساختن جاده جمکران و درست کردن چاه شماره دو و ایستگاه تقویت هاله نور. در دو سال گذشته میلیاردها تومان صرف نوسازی جمکران شده و یک باند فرودگاه و تعدادی عکاسی متخصص ظهور عکس در ۱۷ دقیقه و نامه​های مردم به ریاست​جمهوری را هم می​اندازند ته چاه تا یکی بخواند و جواب بدهد. در سفرهای استانی رئیس جمهوری، تا کنون ۷ میلیون نامه به ایسان داده شده و تا کنون کسی جوابی نگرفته است. البته به تعدادی از نویسندگان نامه ۴۰ هزار تومان پرداخت شده.

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

هيف از نظر دادن به اين خزعبلات عاليجنابان حكومت غير مردمي ايران.
-------------------
کلاغستون: البته درست ترش "حیف" هست کاکو جونی!

-- كورش ، Aug 9, 2007

خدا را شکر ما چنین جوکرهایی داریم که بعضی اوقات بخندیم

-- زهرا از مشهد ، Sep 13, 2007

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)