تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

گرانی را تحمل کنید وگرنه ...

گوش دهید و دریافت کنید

رئیس دولت از مردم خواست گرانی را تحمل کنند. مردم هم که قرار بود نفت سر سفره‌شان برود و دولت تا همین چند ماه قبل می‌گفت گرانی وجود ندارد، گفتند چشم. رئیس دولت هم گفت: چشم‌تان بی‌بلا.

اصولا تحمل گرانی مثل تحمل کسی است که بلا نسبت به شما تجاوز کرده است. شما در برابر متجاوز چند راه حل بیشتر ندارید؛ یا اینکه داد و بیداد کنید و هی تکان تکان بخورید، که باعث می‌شود آسیب بیشتری به شما بزنند، یا اینکه لذت هم ببرید و دل به کار بدهید. به کلیه کسانی که از گرانی‌های اخیر ناراحتند، پیشنهاد می‌کنیم که حسابی لذت ببرند که گفته‌اند، لذتی که در مورد تجاوز قرار گرفتن هست، در هیچ چیز دیگری نیست!

اقتصاد‌دانان منتقد با رئیس دولت و تیم اقتصادی وی گفتگو کردند که حاضران نتیجه جلسه را بسیار سازنده توسیف کردند. معمولا هر کسی از رئیس جمهوری در جلسه‌ای انتقاد کند، رئیس جمهوری با او سازنده برخورد کرده و بعد از چند وقت کارش را خواهد ساخت. گروهی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر که در ۱۶ آذر سال گذشته از احمدی‌نژاد انتقاد کردند، فعلا در زندان هستند و قاعدتا دارند لذت می‌برند. احتمال دارد اقتصاد دانان منتقد دولت بزودی هم کارشان ساخته شود و هم مثل کسانی که از گرانی لذت می برند، حسابی از برخورد دولت مهرورز بهره‌مند شوند.

آیت‌الله امامی کشانی گفت؛ حضرت مهدی بر سر تشیع جنازه آیت الله گلپایگانی حاضر بوده است. چندی پیش آیت‌الله مشکینی گفته بود که نمایندگان مجلس هفتم، منتخب امام زمان هستند. رئیس جمهوری هم قبلا اعلام کرده بود که آمریکایی ها در به در دنبال امام زمان می‌گردند تا ایشان را شهید کنند. این نیک آهنگ ما هم متولد ۱۵ شعبان است و هر از گاهی از این ادعاها می‌کند که نگو و نپرس. از روان‌کاوان و روان‌پزشکان خواهش می‌کنیم هر چه زودتر به داد این گروه برسند!

محمد رضا باهنر گفت که ۹۰ درصد مردم از طرح سهمیه‌بندی بنزین راضی هستند. از فامیل‌های آقای مهندس باهنر درخواست می‌کنیم به ایشان بفرمایند نمودار را درست بخوانند چون ۱۰ در صد موافق‌اند و ۹۰ در صد مخالف. احتمالا آقای باهنر از اعضای هیات نظارت که رای مردم را می‌خوانند برای نظرسنجی اخیر استفاده کرده بود.

این روزها تعدادی از نیروهای قمپوزیسیون با زیر سوال بردن اصلاح‌طلبان حکومتی در باب اعدام های سیاسی سال ۱۳۶۷، باعث عصبانی شدن مشارکتی‌های عزیز و غیره شده‌اند. کلاغستون از آقای ابطحی، امین‌الوبلاغ خاتمی و غیره درخواست می‌کند برای یک بار هم که شده بفرمایند حکم حکومتی که ظاهرا منجر به اعدام ۴۰۰۰ زندانی سیاسی در ماه‌های مرداد و شهریور ۶۷ شده، مورد تایید اصلاح‌طلبان طرفدار حقوق بشر هست یا نه؟ حکم را آقای خمینی نوشته یا حاج‌احمد اندکی جعلش کرده و ...

منصور اسانلو را باز هم دزدیدند و بعد سر از زندان اوین در آورد. به طور کلی آدم ربایان این روزها انگار همه‌گی عضو دولت مهرورز و سازمان زندان‌ها شده‌اند و اگر در خیابان کسی داد بزند آی دزد ممکن است او را به اتهام براندازی دستگیر کنند! البته خدا را شکر، قدیم‌ها برادران که افراد را می‌دزدیدند، امیدی به زنده ماندن‌شان نبود...

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

توسیف نه توصیف

-- علیرضا ، Jul 17, 2007

موضوع اینه که اگه هم داد و بیداد بکنیم، میان به کمک تجاوز گر.... کسی کمک ما نمی آد

-- آقای همسر ، Jul 18, 2007

توي اين صف نامبارك يا بايد اول بايستي يا وسط يا آخر . اگر ميتوني آخري باش وگرنه وسطي اگر هم بناچار اولي شدي خوب صفو گرد كن تابرسي به آخري .اونوقت آي بچپون آي بچپون تا تلافيش دربياد؟!!

-- بدون نام ، Aug 19, 2007

اقای علیرضا فرمودند توسیف نه توصیف
ولی خدمتتان عرض کنم که :
عاموزش ذبان فارسی سد در سد تزمینی را اظ ما یاد بگیرید - با ما طماس بگیرید

-- سلام ، Sep 7, 2007

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)