تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

سنگسار باید گردد

گوش دهید و دریافت کنید

مهدی کروبی گفت:اگر در انتخابات شرکت نکنیم، نیروهای غیبی رای‌شان وارد صندوق‌ها می‌شود. اصولا بعد از انتخابات شوراهای شهر سال ۱۳۸۱، یک گروه از نیروهای غیبی که از شناسنامه مرده‌گان استفاده می‌کند، شب انتخابات زنده می‌شود و یکهو غیبش می‌زند. گفته می‌شود مسوول زنده شدن این مرحومان، سردار ذوالقدر بوده که برای اینکه مجددا این درگذشتگان را دچار زحمت نکند، خودش به وزارت کشور رفت. اصولا در ایران همیشه مبصر را از میان بچه‌ خلاف‌ها انتخاب می‌کنند. قرار است مسوول حراست بانک‌ها را از میان بند سارقان زندان اوین انتخاب نمایند. و مسوول طرح امنیت اجتماعی هم لابد یکی از زوربگیرها و متجاوزین به عنف خواهد بود.

سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی منحل شد و معاونت برنامه ریدی ایجاد گردید. به دنبال ریدمان شدید دولت جدید به اقتصاد کشور پس از کسب دلارهای نفتی در دو سال اخیر که اقتصاد کشور را به بخش ناگفتنی حکایت کنیز و کدوی مثنوی زده است، مقرر شد، امور بودجه ریزی دولت در اختیار مشاور جدید اقتصادی احمدی‌نژاد که قصاب سر کوچه ایشان در نارمک است قرار گیرد.

یک وبلاگ‌نویس نوشت، احمدی‌نژاد موقع سخنرانی دست در دماغش می‌کند. کارشناسان کلاغستون معتقدند که این به واسطه "خود بزرگ بینی" ایشان است و بینی بزرگ ایشان. در عین حال برای حفظ آبروی نظام، به ایشان توصیه شود موهای دماغ خود را با داروی نظافت رفع کنند تا وسط سخنرانی آنها را یکیکی نکنند. استفاده از داروی نظافت از نشانه‌های مومنین است که گفته‌اند، النظافت من الایمان. مرحوم سعید امامی هم اینجوریا بود.

سومین ناو هواپیمابر امریکا وارد آب‌های خلیج فارس شد. امریکایی‌ها همیشه برای تفریح به نقاط مختلف دنیا ناو اعزام می‌کنند و تصادفا بعد از مدتی یک جنگی یا چیزی رخ می‌دهد. از این رو به هیچ وجه جای نگرانی نیست.

سریال حضر یوسف در ایران ساخته می‌شود. بی‌صبرانه منتظر دیدن بخش‌های درگیری برادران خودسر و همچنین تعقیب گریز زلیخا با حضرت یوسف هستیم. قرار است زلیخا در این فیلم، از حجاب اسلامی استفاده کند و هنوز برای نوع لباس حضرت یوسف که از پشت پاره می‌شود گزینه‌ای انتخاب نشده است!

۴ سال پیش در چنین روزهایی، زهرا کاظمی عکاس-خبرنگار ایرانی کانادایی در تهران پس از برخورد جسم سخت با سر ایشان که کاملات تصادفی هم‌صورت گرفت، کشته شد. خانواده آن مرحوم از دولت خاتمی خواستند تا جسد را به کانادا بفرستند که طبق معمول پیش از فال ورق و تسبیح انداختن خاتمی، مراسم تدفین در شیراز صورت گرفت. تا این لحظه فقط جسم سخت مورد نظر دستگیر شده است.

بعد از صدور دستور رئیس قوه قضاییه مبنی بر توقیف حکم سنگسار یک زن و مرد در تاکستان، مرد مورد نظر در این پرونده سنگسار شد. ظاهرا مدتی است قوه قضاییه رئیس ندارد و آقای شاهرودی مسوول روابط عمومی این قوه است که سعی دارد وجهه بخرد. اصولا رئیس قوه قضاییه در سال ۷۸ آمد تا این ویرانه را آباد کند، ولی مثل آبادگران ترتیب همه چیز را داد.

مجری برج میلاد از تهمت زنندگان که گفته‌اند در بتون این برج ویاگرا ریخته‌اند شکایت کرد. نامبرده گفت بعد از اتهام زنی‌های سال‌های قبل که گفته بودند این برج کجه، کی می‌گه کجه، مادر شوهر، تعدادی مادرشوهر عضو خ.ز.پ. به دادگاه فراخوانده شدند.

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)