تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

دستورات کاپوتی

گوش دهید و دریافت کنید

خانم رجبی کاشف معجزه هزاره سوم گفت بارها شاهد بوده رئیس جمهوری دستورات را روی کاپوت امضا می‌کرده است. البته بعد توضیح داد که روی کاپوت ماشین و یا صندوق عقب ماشین. ناظران معتقدند که علت مشکل‌دار بودن اکثر دستورات اخیر، کاپوتی بودن این دستورات بوده است.

محمد خاتمی گفت، اسلام ليبراليسم را نقد و فاشيسم را رد می‌کند. وی مشخص نکرده است که منظورش اسلام ناب محمدی روزنامه کیهانی است یا نه، ظاهرا این اسلام لیبرالیسم را رد و فاشیسم را بگی نگی نقد هم نمی‌کند.

برادران متعهد روس راه‌اندازی انرژی هسته‌ای حق مسلم ماست را برای بار صدم به تعویق انداختند! چون نیروگاه‌های هسته‌ای کار کارشناسان متعهد ایرانی است معلوم نیست و انرژی هسته‌ای حق مسلم ماست و ما کاملا مستقل هستیم و معلوم نیست چرا خودمان نتوانسته‌ایم نیروگاه را راه اندازی کنیم؟

از روز جمعه گذشته که آقای جنتی اعلام کرد مردم بر اساس خواب به هم قد خود ری دادند، مسوولان دادگستری هم خواب دیدند و روزنامه هم‌میهن را تعطیل کردند، ظاهرا شب قبلش غلامحسین کرباسچی کابوس دیده بود. در‌حال حاضر امور کشور با خواب اداره می‌شود.

دادستانی اعلام کرد که پرونده روزنامه هم‌میهن اشکال داشته و اشتباهی امتیازش را زنده کرده‌اند، ولی قاضی دادگاه گفته است که این پرونده هیچ اشکالی نداشته است. ظاهرا اشکال این روزنامه این بوده که ممد قوچانی‌اش زیاد شده و یک کمی هم بهنود خونش رفته بالا.

کارشناس سیاسی کلاغستون معتقد است که چون ممکن است وجود این روزنامه‌ها اندکی رای برادران سهمیه‌بند را کاهش دهد، تعطیل‌شان کردند و به احتمال زیاد روزنامه‌های اعتماد ملی و الباقی در نوبت هستند.

امروز حداد عادل به طور سرزده تصمیم گرفت با مترو به مجلس برود و تصادفا صد تا دوربین تلوزیزیونی و خبرنگار و غیره هم شانسکی سوار واگن مترو بودند و تصادفا از این حرکت مردمی رئیس مجلس فیلم‌برداری نمودند. لازم به ذکر است که امسال احتمالا انتخابات مجلس برگزار می‌شود و این کارهای مردمی هیچ ربطی به انتخابات ندارد که ندارد. یک پیرمرد هم کفشش پاره بود و جر خورده بود کفشش را به حداد عادل نشان داد تا او مشکل را حل کند، حداد در پاسخ گفت که ما البته ملتی را دچار این عارضه کرده‌ایم و حالاحالاها هم درست نمی‌شود که نمی‌شود و

مدیر خبرگزاری ایلنا فیلتر شد. به گزارش واحد فیل و ترینگ کلاغستون، چون نمی‌شد خود خبرگزاری کارگران را فیلتر کنند، صورت مساله که مدیر آن بود را فیلتر نمودند.

با انتشار عکس‌های هوگوچاوز که با صدام عکس آنچنانی انداخته بود اکثر وبلاگ‌نویس‌ها برای ایران نگران و برای سرنوشت آنهایی که اخیرا با چاوز عکس یادگاری "چیک تو چیک" انداخته بودند آروزی موفقیت کردند. چاوز ظاهرا یک تاثیرات شومی دارد که خدا به بعضی‌ها رحم کند!

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

البته در انتقال خبر اشتباهی رخ داده
حداد به پیرمرده اعلام کرده شانس آوردی کفشت جر خورده
ملت 30 ساله جای دیگرش جر خورده و صداش در نمیاد
--------------
سپاس. ما تخصص‌مان اخبار جعلی است آقو بهروز!

-- بهروز ، Jul 7, 2007

بگو آخه خانم کاشف تورو چه به اینجور حرفا
برو به کشفیات تازه ات ادامه بده !

-- احمد ، Jul 9, 2007

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)