تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

خواب‌نما

گوش دهید و دریافت کنید

آقای جنتی دبیر شورای نگهبان گفت، بسیاری از مردم خواب دیدند که باید به احمدی‌نژاد رای بدهند و اینطوری حماسه سوم تیر اتفاق افتاد. لازم به ذکر است که در مرحله اول انتخابات دو سال پیش، تعداد زیادی از ناظران شورای نگهبان و مسوولان حوزه‌های رای‌گیری شب قبل از انتخابات خواب دیدند که باید رای نفر سوم را با نفرات اول و دوم اندکی جابجا کنند به نحوی که نفر اول بشود سوم و نفر دوم بشود اول و بعد از مرحله دوم هم این گروه خواب دیدند که نتیجه آن خواب هم مشخص است.

گفته می‌شود اینها از نتایج وجود آقای الهام است که همه چیز به او و خانم رجبی یک جورایی الهام می‌شود و آن شب آقای الهام به همه رای دهدندگان این ماجرا را یک جورایی الهام کرد. بسیاری از کسانی که صبح انتخابات بیدار شدند در نتیجه این انتقال الهامی، یک جایی‌شان درد می‌کرد.

همچنین وزیر کشور دولت خاتمی که مسوول اجرای انتخابات بود شب قبلش خواب دیده بود که در روزهای بعد نباید ماجرای انتخابات را پیگیری کند و از آن روز به موسوی لاری می‌گویند مسقطی لاری. البته ناظران معتقدند که "ماست"محلی لاری گزینه بهتری می‌توانست باشد.

همچنین محمد خاتمی رئیس جمهور وقت هم اعلام کرده این انتخابات سالم ترین انتخابات از عصر مادها تا کنون بوده است و ظاهرا او هم شب قبلش یک خواب‌هایی دیده بوده است.


بر اساس نظر‌سنجی‌ها، میزان کسانی که ۲ سال پیش به احمدی‌نژاد رای داده‌اند و امروز می‌گویند نمی‌دانند آن روز چه اتفاقی افتاده و معلوم شده نتیجه خواب‌نما بودن است، به ۶۲ در صد رسید.

خانم کلاغ هم می‌گوید که شب قبل از انتخابات سوم تیر آقای کلاغ یک خواب‌هایی دیده و دائم داشته هذیان می‌گفته است! آن شب وی همه‌اش اسم یک آقای به نام بختکی نژاد را می‌آورده است.

هوگو چاوز که خواب دیده بود باید به دیدن احمدی‌نژاد بیاید، دیروز به ایران آمد و بعد از آنکه احمدی‌نژاد با خبرنگاران دالی موشه بازی کرده بود، مورد استقبال او قرار گرفت. چاوز در ونزوئلا با رای هم قدهای خود به قدرت رسیده و این رای دهنده‌گان کوتوله نیستند!

غلامحسین الهام صاحب پنجمین شغل خود شد. وی ابتدا همسر خانم رجبی خلع‌لباس آبادی است، بعدش عضو حقوق‌دان شورای نگهبان است، بعدش وزیر‌دادگستری است و بعدش سخنگوی دولت هم هست و حالا رياست ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز را هم دارد. قاعدتا هیچ کاری سخت‌تر از شغل اول ایشان نیست و هر شب مجبور است هی به خانم رجبی الهام کند تا روز بعدش خانم رجبی مشغول خلع‌لباس و پوست کندن بقیه شود.

مدیر عامل پرشین بلاگ آزاد شد. نامبرده که پس اعتراف و اقرار به خرگوش بودن توانست نظر بازجویان را جلب کند قرار است نام پرشین بلاگ را به پریشان بلاگ یا پشیمان بلاگ تغییر دهد. از ایشان خواسته شده تمامی اطلاعات وبلاگ‌نویسان را هم به برادران تقدیم کند تا در موقعیت مقتضی با ایشان مهرورزی صورت گیرد.

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

آقا فایل صوتی؟

-- !/\! aLi ، Jul 3, 2007

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)