تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

سر سفره نفت نیاورد، با بنزین سهمیه‌ای سوزوندش

گوش دهید و دریافت کنید

قصاب محل، مشاور اقتصادی رئیس جمهوری به وزیر نفت دستور داد بنزین را سهمیه‌بندی کند. به گزارش قارقار مرکزی خبر، این قصاب خوشنام که یک‌تنه جواب ۵۷ استاد اقتصاد دانشگاه که منتقد ریاست محترم جمهوری هستند را قرار است بدهد، به محمد رضا باهنر هم دستور داد که نگذارد طرح سه فوریتی قطع‌ سهمیه‌بندی بنزین در مجلس به رای گذاشته شود.

دولی فعلی مردمی‌ترین دولت بعد از انقلاب است و وقتی مقام امنیتی‌اش وزیر کشور می‌شود و امور ازدواج موقت را بدست می گیرد، قصاب محلش مشاور اقتصادی رئیس جمهوری می‌شود، بقالش مشاور فرهنگی رئیس جمهور می‌شود، بازجویش وزیر ارشاد و دلالش مشاور سیاسی رئیس جمهور می‌شود و میلیاردرش مسوول امور مستضعفین می‌شود و ....

در حال حاضر، مردم غیور و قهرمان ایران سر ماجرای بنزین غیرتی شده‌اند و تعدادی از ایستگاه‌های پمپ بنزین را مهرورزی کرده‌اند.

ریاست محترم جمهور، پیش از این قرار بود نفت را سر سفره مردم بیاورد ولی فعلا با بنزین سهمیه‌ای سفره مردم را سوزانده است.

به دنبال بحرانی شدن وضع کشور در اثر سهمیه‌بندی بنزین و به هم خوردن وضعیت جنوب بعد از طوفان گونو، کاخ سفید تصمیم گرفت دیگر به ایران حمله نکند. مشاوران نظامی بوش گفته‌اند با این دولت که عملا ایران را دارد دستی دستی نابود می‌کند، احتیاجی به حمله نظامی و بمباران نیست.

انگلیس تهدید کرد که اگر ایران زیر بار قطِع‌نامه‌های سازمان ملل نرود، نخواهد گذاشت نفت ایران صادر بشود. به دنبال این خبر، فردی که تا همین دیروز و پریروز ادعای مصدق بودن داشت غیبش زده. اگر تصادفا فردی با هاله نورانی کم‌سو شده که کاپشن رنگ و رو رفته پوشیده را تصادفا دیدید، بگویید خودش را سریعا به مقامات تحویل دهد.

شیرین عبادی گفت که موکلش خانم دکتر هاله اسفندیاری در زندان اوین دچار ناراحتی پوستی شده است. لازم به ذکر است که در زندان اوین پوست افراد به دلیل اینکه پوستشان را می‌کنند ناراحت می‌شود و معلوم نیست وضعیت پوست خانم اسفندیاری به این اندازه وخیم شده است یا نه؟ فعلا تعدادی از دانشجویان پلی‌تکنیک و گروهی از زنده‌مانده‌گان کوی دانشگاه پوست‌شان کاملا کنده شده است.

خاتمی به پزشکی قانونی رفت. وی برای ثابت کردن این مساله که دست هیچ زن خارجی به او نرسیده و نخورده و از این حرف‌ها فعلا تحت بررسی است. البته دکتر بررسی کننده هم زن می‌باشد ولی کارش را با دستکش دارد انجام می‌دهد. مشاورین خاتمی از او خواسته‌اند دفعه بعد که رفت خارج، مثل رئیس جمهوری فعلا مشکل را با دستکش حل کند و امکان بوسیدن از روی پارچه هم موجود است.

خاتمی همچنین گفت برای حل مشکل فلسطین حاضر است پادرمیانی کند. کارشناسان معتقدند سال‌ها پیش که ماجرای گفتگوی تمدن‌ها راه افتاد، او نتوانست در داخل تمدن ایرانی فضای گفتگو را حفظ کند و یادش رفت که رئیش جمهوری ایران است نه دبیرکل سازمان ملل. این بار هم کارشناسان به وی پیشنهاد کرده‌اند که فعلا به ‌خیال فلسطین شود و به ایران بچسبد. که البته از خاتمی بعید است!

نخستین شبکه تلویزیونی آزاد کشور که از داخل کشور قابل مشاهده نیست افتتاح می‌شود. نام شبکه جدید، پرس تی‌وی است که البته یکی از ترجمه‌های پرس هم می‌شود فشار. احتمالا مسوولین گروه‌فشار جزو رئیس‌ روسای این شبکه خواهند بود. بعد از فیلم‌ساز شدن چماق‌به دستان از اول انقلاب، یعنی از عهد مخملباف تا دوره ده نمکی، انتظار می‌رود مدیریت این شبکه را به حسین الله‌کرم یا حاجی بخشی بسپارند.

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

بهتر است به آقایان چماق به دست یاد آوری کنیم که زمان انقلاب را خوب مرور بکنند و زیاد به دست و پای این مردم مظلوم و ستم کشیده نپیچند و بهتر است زین پس به اقای الله کرم نیز پست امنیت ملی بدهند تا خیال همه از این مقوله راحت بشود و بهتر است مردم نیز به جای بنزین زدن به ماشین خود یک دوچرخه بخرند و مثل چینی ها از دوچرخه استفاده کنند و برای مسافرتهای خود از آن استفاده کنند و بهتر است که زین پس به جای سکه انداختن به مهریه عروس آن را به کارت سوخت تبدیل کنند و سر سفره عقد با کمال افتخار بگویند 10 کارت سوخت بنزین و بهتر است که اصلا دولت به جای واردات بنزین اتومبیل های خورشیدی وارد کند و بهتر است که آقای احمدی نژاد کابینه خود را عوض کرده و مردم عادی مثل بقال محل - نانوائی سر قلهک یا از رانندگان محترم تاکسی ها استفاده کند تا این همه حرص بنزین نخورند وبلاخره بهتر است که مردم کمی به خود بیایند و بدانند که حضرت علی ( ع ) می فرماید که هر قومی شایسته آن حکومتی است که بر آنان حکومت می کند و در آخر بهتر است بدانیم که ( خودم کردم که لعنت بر خودم باد )

-- بدون نام ، Jun 28, 2007

آقا از این نظر بالایی خیلی حال کردم باحال بود.در ضمن یک گله داشتم چرا اینجا هم مثل جمهوری اسلامی اول نظر باس تایید بشه؟ سپس چاپ بشه؟

-- بدون نام ، Jul 3, 2007

الهی سهمیه بنزینت تموم شه احمدی نژاد الهی قصاب و بقال محل دیگه بهت نسیه ندن

-- مستر کینگ ، Jul 7, 2007

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)