تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

کناره‌گیری خاتمی

گوش دهید و دریافت کنید

خاتمی خطاب به خانم الهام یا همان خانم فاطی رجبی گفت: عطاي قدرت رسمي را به لقاي آن بخشيده‌ام و بعدش هم گفت: من آن نگین سلیمان به هیچ نستانم که گاه گاه بر او دست اهرمن باشد. احتمالا بعد از آنکه ماجرای خلع لباس خاتمی جدی شده، برای رفع هرگونه سو تفاهمی که گفته
است که جدی جدی نه می‌خواهد کاندیدا شود نه چیز دیگری؛


بعد از زلزله، وصیت‌نامه آیت‌الله فاضل لنكراني منتشر شد و شهر قم باز دچار زلزله گردید. در این وصیت‌نامه آمده: ميل دارم كه در لندن كه دروازه دنيا و خانه دوم همه كشورها است موسسه اي براي ترويج مكتب اهل بيت عليهم السلام و نشر معارف شيعه اثني عشريه تاسيس گردد.

ما در کلاغستون یک بار گفتیم لندن مرکز تشیع است، مسخره‌مان کردند. حالا باید بزرگان بفرمایند تا باورتان شود؟

کیهان، عملیات نیمه پنهان‌نمایی منتقدان سینمایی را آغاز کرد. این روزنامه فعلا قصد دارد منتقدان سیاه‌نما را عامل براندازی، گران شدن قیمت گوجه‌فرنگی، بحران هسته‌ای، سقوط ۶ پله‌ای فوتبال ایران در جدول فیفا، افزایش آمار ایدز، طوفان گونو و غیره معرفی کند. از آقایان و خانم‌های منتقد سینمایی غیر دولتی درخواست می شود پیش از جدی‌تر شدن مساله یا خودشان را به کوچه شهید شاهچراغی، طبقه چهارم ساختمان کیهان، همانی اتاقی که پنجره‌هایش مثل پنجره‌های بند ۲۰۹ است معرفی و ضمن نوشتن توبه نامه، فرصت کافی به کیهان برای بررسی نیمه پنهان بقیه فراهم کنند. فعلا هوشنگ گلمکانی، و الباقی قرار است به زودی به سرونشت پورزند مبتلا شوند. از کسانی که نام‌شان در دفترچه تلفن گلمکانی و دیگر منتقدان سینمایی مجله فیملم است نیست تقاضا می شود توبه‌نامه‌های خود را آماده کنند.

محمد ملکی، اولین رئیس دانشگاه تهران بعد از انقلاب، حال سروش را گرفت و وی را اندکی سوسک کرد. قبل از ایجاد هرگونه سوتفاهم و راه افتادن راهپیمایی علیه سوسک عرض مىٰ‌کنیم که هیچ قصد بدی از به کار بردن سوسک نداریم به خدا!

وقتی سروش هفته پیش در گفتگو با روزنامه هم‌میهن در باره ماجرای انقلاب فرهنگی و ریدمان به دانشگاه‌ها و اخراج اساتید اندکی بازی "کی‌بود، کی‌بود، من نبودم " را راه انداخت و توپ را انداخت در زمین ملکی، ملکی گفت دکتر، با همه آره، با ما هم آره؟ بی‌صبرانه منتظر اظهار نظر تمام کسانی هستیم که که به خاطر حضور دکتر سروش در ستاد انقلاب فرهنگی چنان دچار قبض و بسط شدند که سال‌های سال خانواده‌های‌شان هم نتوانستند دم بر بیاورند. البته احتمالا آن سال‌ها دکتر سروش بیشتر "هایدگر'ی بود تا "پوپر"ی!


وزارت نیرو بعد از ۲۷ سال گندکاری در امور سدسازی اعتراف کرد بخشی از سدهایی که ساخته غلط بوده. جماعت کارگزاران سازندگی و مشارکت که البته سدسازی را بسیار دوست دارند و سز این مساله سود زیادی برده‌اند فعلا شدیدا سکوت کرده‌اند و قرار است به جات پاسخ به وزارت نیرو، جواب دندان‌شکنی به خانم رجبی بابت حرف‌هایش به خاتمی بدهند.

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

منظور خاتمی از اهرمن کی می تونه باشه؟

-- رضا ، Jun 24, 2007

اين نوع فراموشي و آلزايمر فقط مختص دكتر سروش نيست درمورد خيلي از اصلاح‌طلبان امروز هم صدق مي‌كنه!

-- مريم ، Jun 24, 2007

dba drooood be kalagh haye AZIZZZZZZZZZZZZZZ va
2st dashtani..
in barnamei ke : matnesh injast pa..file sutish koooooo???????
lmontazre am..

-- Hamed Pour.Gh ، Jun 24, 2007

آقای کوثر با همه ی احترامی که برای شماقائل هستم یا بودم ، خیلی دوست دارم دلایل شما رو برای اینکه به همین راحتی ،انسان بزرگی مثل دکتر سروش را اینطور خطاب می کنید، بدونم ؟؟ به چه قیمتی؟ طنز آلود کردن نوشته ای که چرایی نوشته شدن ان هم اهمیت چندانی ندارد. اما حفظ احترام آنهایی که نسل شما به هر دری زدند تا بلکه آرای آنها را دریافته باشند و از نور آنها سراج راه ساخته باشند، از حداقل های یک رفتار حرفه ای که نه! یک رفتار انسانیست...

-- مسعود ، Jun 24, 2007

فقط می‌تونم بگم که لحن عامیانه و پوپولیستی برای یک سایت این‌طوری (حالا فکر کردین چی هست!) خوب نیست.

-- حامد ، Jun 24, 2007

در مورد سروش کاملا درست کفتی . قرار نیست اگر کسی حرفهای خوبی میزند همه ی گه کاری های قبلی اش رو ماست مالی کنیم

-- بهروز ، Jun 26, 2007

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)