تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

پتانسیل نداشته آقای خاتمی

گوش دهید و دریافت کنید

صادق خرازي گفت مخالفان خاتمی از پتانسیل او هراس دارند. تحلیلگر کلاغستون معتقد است مشکل آقای خرازی عدم اطلاع از انواع انرژی‌ است. انرژی پتانسیل وقتی فایده دارد که بتوان آنرا به انرژی جنبشی تبدیل کنند، و با توجه به سوابق آقای خاتمی و شناختی که از او موجود است، ایشان هیچگاه توان جنبش نداشته است و حداکثر روی موج جنبش، موج سواری کرده که آن هم به خاطر نداشتن تمرین تلپی خورده زمین. کلا در میان اصلاح‌طلبان آنقدر قحطی پتانسیل وجود دارد که به همان باطری بدون برق آقای خاتمی مجبور شده‌اند دل‌شان را خوش کنند. در حال حاضر کسی هم وجود ندارد که این باطری انرژی در رفته را شارژ کند.


۱۲۰۰ دانشجوی دانشگاه امیر کبیر که انرژی پتانسیل فراوانی دارند، گفتند که تا آزادی دوستان‌شان که در زندان هستند، امتحان پایان ترم نمی‌دهند. سازمان زندان‌ها اعلاممکرد هنوز جایی برای این ۱۲۰۰ نفر برانداز پتانسیل ندارد و احتمالا مجبورند همه را ببرند سربازخانه یک کمی کلاغ‌پر بروند که حال‌شان جا بیاید. وزارت نجوم و ستاره‌دار کردن دانشجویان، علوم و فناوری سابق هم اعلام کرد نیازکه از همین الان پرونده سازی برای این گروه را آغاز کرده، ولی چون نصف کارمندانش به درخواست آقای احمدی‌نژاد برای افزایش جمعیت حامله شده‌اند و عده‌ای دیگر بعد از سخنان وزیر کشور و تشویق به ازدواج موقت کار را ول کرده‌اند برای امور خیریه، این پرونده دار کردن تا دو سال دیگر طول خواهد کشید!

رئیس جمهوری در حالیکه جلوی آینه نشسته بود گفت: عامل تمامی مشکلات کشور و گرانی پیدا شد. نامبرده دو روز بود که از جلوی آینه تکان نخورده بود و احتمالا منظورش فرد دیگری نیست.

دادگاه، کلیه مدارک دانشگاه هاوایی در ایران را باطل کرد. به این ترتیب نصف مدارک فوق لیسانس و دکترای مسوولین کشور باطل شده است. البته قرار است نهضت سواد آموزی مدرک جدیدی برای این عزیزان ارسال کند.

سلمان رشدی از طرف ملکه انگلیس ملقب به لقب شوالیه شد. بعد از اینکه بسیجی‌ها به سفارت انگلیس در تهران که جشن تولد ملکه را جشن می‌گرفتند حمله کردند، ملکه هم حال همه‌شان را گرفت. بسیاری از حاج‌آقاهای نیم قمی- نیم لندنی ایرانی که نصف سال در انگلیس هستند در حال حاضر به خاطر خدماتشان به ملکه در لیست شوالیه شدن قرار دارند.

ممدلی ماله‌کش معروف به ابطحی گفت دولت فعلی بی‌خداهای ملحد خدانشناس کمونیست را تحویل می‌گیرد. این مورد را ابطحی در وبلاگش در توضیح سفر اورتگا به تهران نوشت.
لازم به ذکر است که دولت ایران از اول انقلاب روزها با کوبا لاس می‌زد و شب‌ها با نیکاراگوئه، بعد از ظهرها با رومانی، عصرها با الباقی کمونیست‌ جماعت، حالا که دیگ برای اصلاح‌طلبان نمی‌جوشد، تمایل دارند سر سگ در آن بجوشد.

رایحه خوش خدمت تبدیل به فراکسیون آب و فاضلاب شد. به دنبال شکست این گروه در انتخابات شوراها، و در آمدن گند منابع مالی آن ازطریق قاچاق مرتبط با سازمان بهزیستی، فعلا همه افراد این گروه با بوگیر این طرف و آن طرف می‌روند. افراد رایحه خوش اغلب بوی تکم مرغ گندیده می‌دهند. سازمان آاب و فاضلاب هم اعلام کرد پست خالی در مراکز بازیافت فاضلاب برای اعضای این گروه دارد. مهرداد بذرپاش که البته چندی پیش مدیر یکی از شرکت‌های خودروساز شده باعث مسمومیت شدید هیات مدیره گشته و مجبور به ترک خودروسازی مربوطه گردیده است.

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

لينك مربوط به فايل صوتي مشكل داره.
--------------
کلاغستون: کاکو، ممنون از تذکر شمو. درستش کردیم!

-- عرفان ، Jun 16, 2007

عليك سلام...
شما ديگه چرا؟!
همين چند دقيقه پيش توي وبلاگ پاسداران مي نوشتم كه چرا بايد نظرات كاربراتون رو تاييد و بعدش منتشر كنيد (خودكلاغسوري)!
حالا مي بينم شما هم بله؟!
يعني كه چي؟ بذاريد ملت حرفشون رو بزنن! فحششون رو بدن! دلشون خالي شه! بعد شما با اعلام دليل پاكش كنيد بابا!
واسه خالي نبودن عريضه ............ چند تا فحش هم توي دلم بهتون دادم! دلم خنك شد!
تابعد...

-- اسماعيل ، Jun 16, 2007

این همه قتل زنجیره ای این همه بحران، اگر پتانسیل نیست، پس چیست؟!!! در ضمن حاج صادق اگر مداحی حاج ممد نکند،‌چه کند؟

-- فضول باشی ، Jun 16, 2007

دوست عزیز اول یه لیوان آب خنک میخوردی بعد این چرت و پرت ها رو می نوشتی.
به خودتون زحمت خراب کردن خاتمی رو ندین چون امثال شما زیادن که این کار رو دارن می کنند.

-- عماد ، Jun 17, 2007

محمد هستم از وینزور، آنتاریو. آقای نیک آهنگ، همین که دو طرف را نقد می کنید، کارتان را متعادل کرده. از بد و بیراه طرفداران دو جناح هم نترسید.

-- محمد ، Jun 17, 2007

اي جوجه كلاغوي ماها، خبر دادن كه اي آقوي نيكاهنگا،جوابوي ايميلاش نَميده......

-- عرفان ، Jun 19, 2007

شما خاتمی رو خراب نکردین خاتمی خودش خودش رو خراب کرده.

-- َali ، Jun 21, 2007

واقعا" احمقی که انجوری جواب زحمات اقای خاتمی را میدید

-- ناشناس ، Jun 28, 2007

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)