تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

حريم خصوصي، کشک!

گوش دهید و دریافت کنید

حريم خصوصي، عمومی شد. بر اساس طرح جديد، احتمالا شب​های جمعه يک نفر ناظر بی طرف بالای سر تخت شما می​ايستد تا خيلی شيطنت نکنيد. همچنين مواظب باشيد هنگام رفتن به بيت​الخلا، صداهای زيادتر از حد درست نکنيد که ممکن است متهم به براندازی شويد. اصولا دهه شصت، اندک زمانی حريم خصوصی برای حفظ نظام عمومی شد و برخی عاشقان نظام، اگر همسايه​ای ويدئو داشت يا ورق بازی می​کرد يا...به کميته خبر می​داد و آنها هم برای حفظ نظام البته اقدامات لازمه را به عمل می​آوردند. الان دوباره بعد از سال​ها بعضی​ها فيل​شان ياد هندستون افتاده و حريم خصوصی کشک.

کلاغستون، به تقليد از رياست جمهوري، شوراي انتشار افکار آقای کلاغ را راه​اندازی کرد. از روزی که آقای کلاغ بالای سرش هاله نور ديد، ديگر خدا را بنده نيست و گروهی از کلاغ​های شيرازی جمع شده اند برای ايشان اسفند دود می​کنند و او را معجزه هزاره​های سوم و چهارم خوانده​اند. يک کلاغ سياه نيز کتابی در مدح اين معجزه نوشته است. در حال حاضر آقای کلاغ دارد هسته​های مبارکش را غنی​سازی می کند و به معترضين هم پاسخ​های هسته​ای می​دهد. هسته چپ آقای کلاغ تازگی​ها بشدت باد کرده است، که متخصصان معتقدند ناشی از حواله مداوم مسائل به اين هسته بوده است.

بعد از ۲۸ سال دزدی در وزارت نفت، تازه دولت متوجه شده که بايد حال بعضی از دزدانی که آن طرفی بوده اند را بگيرد. ظاهرا تنها قصد داشته​اند حال دزدان نزديک به کارگزاران و سازمان مجاهدين و مشارکت را بگيرند و کاری به دزدان نزديک به موتلفه و انصار حزب​الله در وزارت نفت نداشته​اند. برای شناسايی دزد جماعت هم نظارت استصوابی صورت می​گيرد.

يک شرکت اورانيوم از خدا بی​خبر انگليسی که الکی می​خواسته به ايران يک چيزهاي صلح آميزی بفروشد، تعطيل شد. در ضمن بعضی​ها هميشه دنبال صلح هستند و به همين دليل دوست دارند بهانه لازم برای جنگ را دست بقيه بدهند.

به دنبال انتشار عکس ها و فيلم​های دست دادن خاتمی با خانم​های خوشگل خارجي، بسياری از مسوولان نظام دارند از علما می​پرسند که کارهای ديگر هم حلال است يا نه؟ البته سال​ها پيش به بعضی از کارداران و سفرای ايرانی ساکن ولايات خارجگ اصول هجمه و هجمونی! را ياد داده بودند و اين خارجی​های شيطون بلا عکس​هايی از لاس وگاس آقايان با عليامخدره​های خارجی گرفته بودند و منتشر کرده بودند. ما هرگونه خبری در باره عکس​های آقای اخلاق در خانواده و سفير ايران در يکی از کشورهای آسيای ميانه و غيره را شديدا تکذيب...نمی کنيم!

اقتصاددانان به رئيس جمهوری هشدار دادند. از سرنوشت اين گروه در آينده نزديک اطلاعی در دست نخواهد بود.

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

سلام
هیچوقت آن دوران را فراموش نمیکنم . همان سالهای 60 و اوایل 70 . نوار ویدیو لای روزنامه توی پیراهن که کسی شک نکنه. کاست گوش ندی که همسایه نفهمه.زنها و شوهرها که اگر با هم راه میرفتن و خدایی نکرده جوان بوده و دست هم را میگرفتند باعث تشویش اذهان میشد.ما که بچه بودیم و چیز زیادی نمیفهمیدیم ولی حالا میفهمیم که چه بود و چه شد و چه خواهد شد.
با تشکر فراوان از آقای کوثر عزیز
لطفا ادامه بدهید

-- مینا ، Jun 20, 2007

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)