تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

پایان خاموشی ۲۷ ساله

گوش دهید و دریافت کنید

به دنبال انتشار تصاویر و فیلم‌های دست دادن خاتمی با خانم‌های خارجی، میزان اعتراض مقامات و جماعت نزدیک به مقامات به این ماجرا تشدید شد. گروهی حتی گفتند فیلم جعلی بوده و آقای خاتمی به هیچ کس دست نداده است. یکی از کلآغ‌های ما باز به سراغ آقای ممدلی ابطحى معروف به ممدلی ماله‌کش که تخصص‌اش ماله‌کشی بر کارهای نا متعارف آقای خاتمی است رفت و از وی سوالاتی کرد که نامبرده روزه سکوت گرفته بود و هیچ چیز نگفت و همه چیز را حواله کرد به وبلاگش. وی در وبلاگش نوشته که آقای خاتمی قبلا ها با خانم‌ها دست نمی‌داده، لابد این فیلمه مونتاژ بوده است. آقای خرازی هم گفته الا و بلا سیاه‌نمایی است. منتهی کارشناس فیلم کلاغستون بررسی کرده که آقای خاتمی یک کمی دست داده و فیلم هم ظاهرا مونتاژ هم نیست و باز نزدیکان آقای خاتمی افتاده‌اند به ماست‌مالیزاسیون اصلاح‌طلبانه. نزدیکان آقای خاتمی هم گفته‌اند که دفعه بعد آقای خاتمی می‌تواند دست‌کش دستش کند و با همه خانم‌ها دست بدهد و ماچ‌شان هم بکند و بگوید که معلم‌شان بوده!

ظاهرا بعضی از علما گفته‌اند که اگر مومنی با خانم نامحرمی دست داد و اتفاق خاصی نیافتاد، و مومن مورد نظر به گناه هم نیافتاد، خبری نیست. با توجه به شناختی که ما از آقای خاتمی داریم و بشدت فاقد خاصیت‌های لازم برای به گناه افتادن است، حتما دست دادن ایشان بی‌خطر بوده است که شاعر در باب یزدی‌های بی خاصیت می‌فرماید: قامت دارد، استقامت ندارد.

در همین حال، یک یزدی با خاصیت به طور کامل از قدر کناره گیری شد! موشه کاتساو متولد یزد که چند ماه پیش از کاخ ریاست جمهوری اسرائیل بیرون رفته بود، عملا دوره‌اش به پایان رسید و به عنوان تنها رئیس جمهوری باخاصیت متولد یزد به تاریخ پیوست. نامبرده ظاهرا بدون رعایت اصول مورد توجه آقای پورمحمدی ازدواج موقت آبادی، چند علیا مخدره دفترش را مدل آبادگران، آباد کرد. آقای مهاجرانی هنوز در وبلاگش اشاره‌ای به آقای موشه کاتساو نکرده است.

بعد از ۲۷ سال، اتاق بازرگانی از خاموشی در آمد، یا به عبارت بهتر، خاموشی بعد از ۲۷ سال از اتاق بازرگانی اخراج شد. علینقی خاموشی که از دوران دوم زمین شناسی، و دوره ژوراسیک همینطور در اتاق بازرگانی مانده بود و در نمی‌آمد، بالاخره تسلیم رای گیری‌ شد و تشریفش را برد بیرون. آقای خاموشی در این سال‌ها با هیچ خانمی دست نداده بود ولی بارها و بارها دست به معاملات بزرگی زد.

کلا خانواده خاموشی موتلفه‌ای بوده و به این راحتی نمی شود شر این جماعت را کم کرد، مگر به زور! برادر آقای خاموشی هم زمانی وزیر نیرو بود و افزایش خاموشی‌ها و رفتن برق از دوره او به ارث مانده است.

آقای کلاغ شیرازی بعد از ظاهر شدن هاله بالای سرش، نمی‌تواند موقتا در برنامه حاضر شود. پززشکان معتقدند او "هاله‌خولیا" گرفته که برای سلامتی‌ شنوندگان هم ضرر دارد.

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

Jenabe aghaye kowsar
Be onvane yeki az fareghotahsilaye dabirestane nikan, be yad miaram hamin Dr. nahavandian che sokhanranihaye mazhabie efrati mikard (tashvigh be amaliate esteshhasi, didgahhaye zedde ahle tasannon, ...). sanian mardom az nesbate khanevadegi in aghaye khamooshi va nahavandian ham khabar nadaran. age shoma in adam ro mishnaklhtid hargez az khabare oomadanesh be otaghe bazargani ezhare rezayat nemikardin, chera ke yek nirooye tazenafas aba chehreyi movajjah hamoon bandbazihaye ghabl ro donbal mikone, omidvaram ye zare amigh tar negah konin be in masaaleh

-- nima ، Jun 14, 2007

نیک آهنگ جان سلام
خسته نباشی واقعا جالب می نویسی
موفق باشی
دوستدار دوستی با شما

-- خاک ایران ، Jun 14, 2007

مديرعامل شركتي كه من توش كار مي‌كنم عضو هيات نماينده‌گان اتاق بازرگانيه. شايد باور نكنيد كه اين آقاي خاموشي تبليغات انتخاباتيش‌رو!!! از چندين ماه پيش از انتخابات اتاق شروع كرده بود و هر چند روز يكبار يه پوستري يه روزنامه‌اي يه خلاصه عملكردي از طرف ايشون به شركت ما ارسال ميشد.
الانم با اينكه انتخابات‌رو به نهاونديان باخته فكر نمي‌كنم به اين راحتي اين مردتيكه مافيايي دست از اتاق بكشه!

-- مريم ، Jun 21, 2007

البته خط مشی کلی خانواده خاموشی خاموش نمودن کلیه آمال و آرزوهای صنعتی و بازرگانی میهنمان ایران است که صد البته با زیرکی دولت خدمتگزار ختم به خیر شد

-- روشن بخش ، Jul 24, 2007

با سلام
دوست عزیزی که در مورد آقای دکتر نهاوندیان نوشتی ، میتونم بپرسم که اطلاعات در مورد ایشان را از کجا آوردی ؟ فکر کتم کمی بی انصافی کردی و گوشت برادر مرده ات را خورده ای!! دقت در اظهار نظر شرط انصاف است.

-- فرشید شکرخدایی ، Aug 26, 2007

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)