تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

و اما توضیحاتی در باره ناموس

گوش دهید و دریافت کنید

ما از سه روز پیش این تهیه کننده برنامه موسوم به نیک آهنگ را چهار میخ کرده‌ایم که جواب بده اون روز چرا همچین گفت؟

وی بعد از بازجویی گفت:

روز شنبه ۳۰ اکتبر سنه ۲۰۰۴ میلادی، آقای داریوش همایون اومد تورنتو سخنرانی، موضوع سخنرانی اش هم انديشه هاي خلاف سياست-Politically Incorrect - بود.

در باب ناموس هم به کنگره اخیر مشروطه خواهان اشاره کرد که تا پیش از آن افراد مختلف به هم تهمت های ناموسی زده بودند، و او راه را حذف کامل ارزش مداری ناموس و غیرت دانسته بود.

من هم در کمال بدجنسی سوال هایی کردم: "آقای دکتر همایون، آیا این نگاه حذفی شما به ارزش های مطلق و مقدسّات خود مطلق گرایی جدیدی به بار نمی آورد؟" و" با عنایت به گفته شما در باب غیرت زدایی و ناموس زدایی از مشروطه خواهان، آیا از این به بعد حزب شما "مشروطه بی ناموس" خواهد بود و در صورت تبدیل شدن به نظام آنرا"سلطنت مشروطه بی ناموس" خواهند خواند؟

من جوابی نگرفتم! جز گذر داریوش همایون با خنده!

آقای همایون که اون شب رو یادشون هست، من هم مطلبی نوشتم توی وبلاگ و توی گویا نیوز هم منتشر شد. حالا اگر طرفداران آقای همایون ناراحت شدن، ما بابت ناراحت کردنشون می‌گیم ببخشید، ولی قبل از این مساله برن سراغ آقای همایون از خود ایشون بپرسن اصل مساله رو. چرا بچه مردم رو می زنن؟

لازم به ذکر است که نیک آهنگ هنوز تا حاضر شدن وثیقه کماکان در سلول انفرادی محبوس است و باید روزی ۲۵۳۷ بار بنویسد "داریوش همایون رهبر حزب مشروطه خواه باناموس".

به گزارش واحد بین‌الملل کلاغستون، پاریس هیلتون مجددا به زندان بازگشت. بعد از آنکه نامبرده که متخصص ازدواج موقت غیر رسمی هم می‌باشد و صد تا فیلم نرگس دو از ایشان در اینترنت منتشر شده و کسی کاری به کارش نداشته، ولی به خاطر یک بدمستی هنگام رانندگی قاضی محکومش کرد به زندان ولی بعد از ۳ روز آزادش کردند همینجوری، قاضی گفت مگر اینجا ایران است که آقازاده‌ها یا خانم‌زاده‌ها می‌روند زندان ولی فردا بعداز ظهرش خانه باباجان هستند؟ در ایران آقازاده‌ها اگر در معاملات نفتی و گازی و قاچاق و بانکی و غیره هر کاری بکنند، معمولا سایه زندان را هم نمی‌بینند و ممکن است فقط اندکی مجبور شوند در دادگاه بنشینند. چند سال پیش آقازاده تولیت آستان قدس رضوی که یک پرونده کوچک چند ده میلیاردی داشت، نه تنها زندان نرفت، ممنوع‌الخروج هم نشد، خیلی راحت می‌رفت خارجه و می‌آمد. طفلکی


به دنبال توصیه وزیر کشور به فراهم شدن شرایط ازدواج موقت، فاطمه رجبی تهدید کرد او را هم خلع لباس می‌کند. پریروز همسر خانم رجبی که سخنگوی دولت است با ترس و لرز اعلام کرد آقای پورمحمدی یک شکری خورده‌اند و از موضع خودشان یک چیزی فرموده اند و دولت که دو سال است با مردم ایران ازدواج موقت کرده و خرج مردم را نمی‌دهد، برنامه‌ دیگری برای ازدواج موقت ندارد. خانم رجبی هرگونه رفت و آمد شوهرش را نیز محدود کرده و نمی‌گذارد خانه وزیر کشور هم برود. ظاهرا همسران مقامات دولتی از این مساله بشدت ترسیده‌اند! چون لابد شنیده‌اند از سال ۱۳۶۱ که یک وزیر کابینه در اتاق کارش با یک خانم منشی ازدواج موقت کرد این مساله موقتا دائمی شده است. در

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

aziz I don't care about Homayou or Mashrouthekhahan, all im saying is your column or program is way under standards of a radio program.The oresentation and content is so low. Please res[ect the listeners and evaluate it,if majority are agree with my comment stop this program.Nijan is a good cartounist,let him just draw.

-- raha ، Jun 12, 2007

سلام استاد.
سايت روز آنلاين فيلتر شده و نمي شه به ايميل شما از ايران چيزي فرستاد.
---------------------------------------
کلاغستون: ما به آقوی نیک آهنگ گفتیم، ایشون هم سریع ببراتون ایمیل زدن. حالو بگین ای نیک آهنگ حالیش نی معرفت و ای چیا!

-- عرفان ، Jun 12, 2007

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)