تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

بوش تاج‌بخش

گوش دهید و دریافت کنید

کارشناسان صیغه شناسی گفتند، پیشنهاد وزیر کشور اندکی فقط به درد مردهای زن‌دار می‌خورد که می‌خواهند شیطنت کنند و گیر نیافتند، وگرنه پسران ۱۵ ساله کجا، ازدواج موقت کجا. بنا به همین گزارش، در حال حاضر بیش از ۶۰۰ هزار زن در ایران در حال صیغه مبالغه با سالانه چند برابر خود آقایان اکثرا زن‌دار هستند و طبق معمول دخترانی هم که می‌خواهند بروند برای امر شریف ازدواج موقت، پدر و مادرشان اجازه نمی دهد. اگر هم اتفاقی بیافتد که باید از ترس خانواده بروند کارت دوخت ملی بگیرند و پرده پندار را بازسازی کنند. وزارت کشور توی همان کارت سوخت ملی‌اش مانده، چه برسد به کارت دوخت ملی.

البته دختران موافقان ماجرای صیغه می‌توانند از این به بعد بدون اجازه ابوی‌جان که موافق است بروند مسبوق به سابقه و صائغه شوند. البته باید دید در چه صیغه‌ای می‌توان ایشان را صرف کرد؟ یا خودشان تصمیم بگیرند آقازاده را چگونه مورد استفاده ابزاری قرار دهند.

رضا پهلوی، و عده‌ای از اعضای قمپوزیسیون خارج از کشور موسوم به اپوزیسیون برای برگزاری جلسه با جورج بوش به پراگ رفتند. خبرنگار کلاغستون از پراگ گزارش داد که رضا پهلوی به بوش گفته جان مادرت از ژنرال آیرون ساید یاد بگیر که پدربزرگ مرا تاج‌دار کرد! بابا من آبرو دارم! شونصد ساله بهم میگن شازده ولی شاهزاده چارلز پادشاه میشه، من نمی‌شم! از طرف دیگر سران حزب مشروطه خواه هم از بوش خواستند که به دیک چنی اجازه یک حمله کوچولو بدهد تا دلشان خنک شود. داریوش همایون رهبر این حزب که گفته بود مشروطه‌خواهان دیگر دنبال ناموس نیستند و بحث ناموس را کنار گذاشته‌اند و به همین دلیل عده‌ای آنها را مشروطه خواه بی ناموس خوانده بودند هم شدیدا برای بوش نامه فدایت شوم فرستاده است.

از طرف دیگر احمد چلپی، ببخشید محسن سازگارا هم تمایل شدید خود را برای کمک به حل بحران ایران به نحوی که دیگ برایش بجوشد ابراز داشت. سازگارا، عضو سابق حزب باد که در اول انقلاب سپاهی بود و بعد گسترش یافت و گسترشی شد و الان عضو قمپوزیسیون است، هر روز عکس‌هایش را برای دیک چنی می‌فرستد بلکه فرجی بشود.

یکی از رهبران نهضت دانشجوجه یا یکی از جوجه‌های نهضت دانشجویی، به نام امیر عباس فخر آور معروف به جیگر طلا هم به پراگ رفته و یا پراگ به او رفته، ببخشید متن خبر خط خورده‌گی دارد...

علی لاریجانی به مقامات نظام گفته تو را به خدا جلوی این محمود را بگیرید! من هر وقت می‌روم خرابکاری‌هایش را درست کنم، گند عظما می‌زند.

در مراسم سالگرد فوت آیت‌الله خمینی، حداد عادل و ریاست محترم مرکز پاکسازی اسرائیل، ریاست جمهوری سابق گل می‌گفتند و گل می‌شنیدند و هی برای هم جوک تعریف می‌کردند. اکبر هاشمی رفسنجانی هم آن کنار نشسته بود و می‌گفت به این بچه‌ها که رو بدی، مجلس ختم رو می‌کنن مجلس عروسی.انجمن وبلاگ‌نویسان مسلمان و غیره طبق معمول چشم بر این خرابکاری بعضی‌ها بستند. این گروه اصولا سه‌کاری‌های بعضی‌ها را نمی‌بینند.

میزان انتقال ارز از سوی ایرانیان به دوبی افزایش یافت. ایرانیان برجسته‌ترین قومی هستند که در مملکتی که به جزایر سه گانه چشم دارد پول هم می‌فرستند و سرمایه‌گزاری می‌کنند. کارشناس کلاغستون معتقد است این ماجرا مثل جوجه کلاغی است که به کلاغ نر همسایه که چشم بد به مادرش دارد، کمک‌های جنسی و نقدی می‌کند. البته مثل عرض کردیم‌ها!

بازیکنان تیم فوتبال ایران پس از سفر مکزیک دچار گشایش اعتبار شدند و بعد از اندکی پاره‌گی، منطقه‌ای خاص از بخش پسین‌شان ماتحت تاثیر فشار مکزیک در دقایق پایانی قرار گرفت و جر خورد. به گزارش خبرنگاران ورزشی از فرودگاه مکزیکو سیتی، اکثر بازیکنان تیم گشاد گشاد راه می‌رفته‌اند. امیر قلعه‌نویی مربی تیم ملی نیز با برانکارد به هواپیما منتقل شده است.

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

Does Zamaneh have any evaluation system to stop the programs that supposed to be funny but they are the most "abaki"pieces, in modern world each person has to do what he/she is expert in.

-- raha ، Jun 7, 2007

حیف از وب سایت زمانه که چنین لاطائلاتی در آن منعکس می شود . داریوش همایون یکی از برجسته ترین روزنامه نگاران را بی ناموس خواندن طنز که نیست هیچ ، بلکه خبر از یک فرهنگ چاله میدانی دارد که این بچه ننه از ایران با خود سوقات آورده .
برای این رادیو متاسفم که به چنین شخصی اجازه می دهد مزخرفات خود و برنامه بی مزه ای را که تنها بچه ننر هائی چون خود او می پسندند پخش کند .
برو پسر ! همتن کاریکاتورت را بکش . تو نه طنز بلدی و نه برنامه سازی . کشک سابیدن را پیشنهاد می کنم که بیشتر به دردت می خورد .

------------------------------
کلاغستون: محض یادآوری خدمتتون عرض کنیم که خود آقای داریوش همایون سه سال پیش فرمودند که می‌خواهند از حزب مشروطه خواه ناموس زدایی کنند، اون هم در همین سالن دانشکدی پزشکی دانشگاه تورنتو. می‌گین نگفتن؟ از شاهدان عینی بپرسین!

-- منوچهر ، Jun 7, 2007

این کارت دوخت ملی واقعا چیز واجبی است مخصوصا برای اقایان که با اثر مشکلات و گرانی دچار اتساع شده اند

-- بدون نام ، Jun 7, 2007

وای نیکان! زدی این سلطنت طلب‌ های شاه پرست رو ذله کردی! آی خندیدم! خیلی داغ کردن پسر!!!!!

-- بی نام ، Jun 7, 2007

تو و ابراهيم نبوي خيلي خودتون رو گنده فرض مي كنيد. اون بابا فكر مي كرد كه چون طنزش پر طرفداره، ديگه بايد هر دستوري رو هم صادر كنه و مردم هم همه چشمشون دنبال دهن ابراهيم نبوي كه براشون رهنمود جديد برسه. سر انتخاب احمدي نژاد خيلي زور زد و بد و بيراه گفت به هر كس كه مثل اون فكر نمي كنه و خيال مي كرد خيلي تاثير گذاره ولي به قول خودت ماتحت تاثير گذار از آب در اومد و حسابي قهوه اي شد. ولي باز هم از رو نمي ره و دوباره داره احساس مسئوليت مي كنه. مشكل تو و نبوي اينه كه فكر مي كنيد هر چي شما ازش متنفريد، مردم هم متنفرند و هر چه شما دلتون مي خواد مردم هم همون رو خواستارند. من خودم رو جز مردم نمي دونم ولي آمار اين انتخابات ها داد مي زنه كه مردم به ارزشهاي والاي شما با كمال شرمندگي احترام نمي گذاره. از ديد من بزرگترين واقعه اي سياسي كه به چشم خودم ديدم 18 تير بود و وقتي ديدم كه هيچ تاثيري روي مردم نداشت كه هيچ، مسئول اصلي اون واقعه (شكايت احمدي نژاد باعث بستن روزنامه سلام و در اعتراض به اين حكم كوي دانشگاه متشنج شد)، با سلام و صلوات رئيس جمهور هم شد و وقتي مي بينم كه متهم رديف دوم قتل عزت ابراهيم نژاد يعني مسعود ده نمكي الان محبوب ترين فيلمساز مملكته، به جاي فحش دادن به مردم، مطمئن شدم كه راه من و امثال من از مردم جدا افتاده. آقاي نيك آهنگ عصباني ضد امپرياليست و دخالت خارجي (رو نوشت به ابراهيم نبوي)، كه فكر مي كنيد همونجور كه شما از اين حركت بعضي از اپوزوسيون ناراحتيد، پس حتما نود درصد مردم هم پشتتونند، با عرض شرمندگي بايد بهتون بگم كه اگه مردم ما به راحتي با جنايت كاراني مثل احمدي نژاد، پور محمدي، حسينيان، ده نمكي و ... كنار مي آيند مطمئنا با رضا پهلوي و فخرآور بي گناه به طريق اولي مشكلي ندارند. مردم ما از لحاظ اقتصادي خسته شده اند و هر كس و چيزي كه به كمكشون بياد بهش بر خلاف علاقه شما و نبوي، خوش آمد مي گن. من نمي دونم اين قضيه چقدر جدي بشه ولي اگر اراده اي قوي پشتش باشه ، با شناختي كه از مردممون دارم، بسيار هم پر طرفدار مي شن. شما هم بعد ابن همه سال كه يه وحدتي نصفه و نيمه داره در بين اپوزيسيون شكل مي گيره، سنگ اندازي نكنيد. شما كه هيچ كدوم هيچ راه عملي بلد نيستيد و در اوهام به سر مي بريد. باز دم همين فخرآور به قول شما احمد چلبي گرم كه مرد عمله. كه از قديم گفتن كه يك مرد جنگي به از صد سوار. اگر نه كار اگه به دست تو و نبوي و رئيس دانا و زرافشان و حسين درخشان و ... باشه، چند قرن هم كفافتون رو نمي ده.

-----------------------------

آقای آرش عزیز، من روزنامه‌نگارم. همین. وظیفه من تبلیغ یا تهییج کسی برای دفاع یا حمله به گروه های سیاسی نیست. به نظر من، یک روزنامه‌نگار فعال سیاسی نیست که باعث رای آوردن یک نفر مقابل دیگری شود. این گزینه با تعاریف روز دنیا نمی‌خواند. اگر کسی خود را روزنامه‌نگار بخواند و مبلغ سیاسیون هم باشد، عملا عضو روابط عمومی ایشان است و دیگر ژورنالیست خوانده نمی‌شود. گیرم من روزنامه‌نگار که کارم مسخره کردن است، کسی را به سخره گرفتم، این اسمش سنگ‌اندازی است؟ کلی سیاست‌مداران و سیاست‌نداران داخل ایران را دست انداختیم، کسی صدایش در نیامد، به دو تا خارج از کشور که هم قیافه‌هایشان جان می‌دهد برای کاریکاتور و هم کارهای‌شان برای ما جذاب است گیر دادیم، شدیم مسوول سنگ اندازی؟

ارادت

نیک آهنگ کوثر

-- آرش ، Jun 7, 2007

البته از قديم گفتند
سگ زرد برادر شغال
چه رضا ربع پهلوي...چه شيرين عبادي و...
همشون يه چيز ميخوان....منتهي يكي ميگه عنب...يكي ميگه انگور
هرچه بعد از جمهوري اسلامي باشد استقلال نيست...حتي اگر دموكراسي و ليبراليسم باشد

-- ميم نقطه ، Jun 8, 2007

This site is Cool ! you know why ? it`s Showing comments in a popup window as did with Mine Posts …..

-- S.S ، Jun 8, 2007

نیک عزیز،
من از شوخی بدم نمیاد ، خیلی هم دوست دارم،ولی شوخی هایت هر روزبیشتر از روز قبل به ادبیات چاله میدانی آلوده میشود،برای من که بسیار به کارهای تصویری تو علاقه دارم این موضوع خیلی آزار دهنده است.پیشنهاد میکنم اگر نمیتوانی طور دیگری بنویسی،ننویس وفقط کاریکاتور بکش.
رضا-47 ساله از تهران.
---------------------------
کلاغستون: فعلا آقوی نیک آهنگ سه روزه بازداشته و آقوی کلاغ داره بازجویی‌اش می‌کنه!

هر وقت گفت غلط کردم، به شمو خبر می‌دیم!

-- رضا ، Jun 9, 2007

آقا عالی بود. واقعاً کیف کردیم.

-- داریوش ، Jun 11, 2007

البته نظرات وزير كشور در خصوص صيقه يا صيغه
يا هر چه كه هست جاي بسي سوال است كه ايشان احتمالا خودشان مشكل داشته اندكه جهت گرفتن فتوي از علماي بزرگ طلب استفتا نموده اند

-- بدون نام ، Jun 16, 2007

من هم فکر می کنم برای این نوشته های چیب بهتر است یک وبلاگ مستقل باز کنید و اینجا را به نوشته های یکمی بهتر اختصاص بدهید.

-- سعید پوردلیر ، Jul 21, 2007

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)