تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

هلندی سرگردان

گوش دهید و دریافت کنید

یک مرد لهستانی بعد از ۱۹ سال بیدار شد. نامبرده در زمان کمونیست‌ها به خاطر تصادف از هوش رفت و همین چند روز پیش به هوش آمد. او بسیار خوشحال شده که همه جا فراوانی است و هیچ چیزی سهمیه‌بندی نیست و هر کسی می‌تواند راحت حرف بزند. تعدادی از ساکنان یکی از ممالک خاورمیانه که تصادفا فارسی حرف می زنند و تصادفا کشورشان در غرب افغانستان و شرق عراق و جنوب دریای خزر است از پزشکان خواسته‌اند آنها را هم مدتی بیهوش کنند بلکه وقتی بیدار شدند مملکت‌شان بدون حضور آبادگران آباد شود! ظاهرا متقاضیان بیهوشی دارد روز به روز بیشتر می‌شود.

وزرات دفاع ایران در حال طراحی بمب‌های پاک کننده است. پس از آنکه پارسال پیارسال‌ها مقامات ایران گفتند که می‌خواهند اسرائیل را از روی نقشه پاک کنند، کارشناسان با استفاده از ارسنیک که ماده پاک کننده داروی نظافت است اقدام به ساخت بمب‌های نظافتی کرده‌اند.

از طرف دیگر چون هر وقت بعضی‌ها علیه اسرائیل حرفی می‌زنند چند تا قطع‌نامه علیه ایران صادر می‌شود و تا ماه‌ها بقیه باید این حرف‌ها را رفع و رجوع کنند، انتظار می‌رود برای پاک کردن این خراب‌کاری هم داروی نظافت لازم باشد و هم آفتابه که به دلیل استفاده از آفتابه برای ادب کردن اراذل و اوباش، فعلا نایاب می‌باشد.

شورای نگهبان و مجلس رسما باب تقلب مصلحتی انتخاباتی را برای انتخابات مجلس هشتم گشودند. وقتی انتخابات درست هفته قبل از عید نوروز برگزار می‌شود و وزارت کشور کارمندهایش را حتما به مرخصی می‌فرستد، احتمالا الهامات غیبی و برادارن غیبی مامور شمارش آرا شده، و اگر هم کسی اعتراضی به آرا ماخوذه داشته باشد، به دلیل تعطیلی مملکت، همه چیز به قول شیرازی‌ها هپلی هپو خواهد شد. آیت‌الله مشکینی بعد از انتخابات قبلی که تصادفا همزمان با گم شدن سه میلیون شناسنامه تقلبی همزمان شد، فرمودند که نمایندگان جدید منتخب امام زمان هستند.

خاتمی برای بار چندم گفت من نامزد نمی‌شوم، ولی کارشناسان معتقدند که چون خاتمی معمولا تصمیم‌گیرنده نبوده، شاید نامزدش کردند. خدا را چه دیدی؟ تحلیلگر کلاغستون البته معتقد است که خاتمی از ترس خانم رجبی کاندیدا نمی‌شود چون یکهو دیدی جلوی مردم زد و آقای خاتمی را خلع لباس کرد و ...تهیه کننده کلاغستون بقیه این قسمت را در آورده است.

ابراهیم نبوی داغ کرد! ابراهیم نبوی معروف به داور یک خبرنگار هلندی را که همسر ایرانی گرفته و به گفته نبوی برای ماندگار شدن در ایران و تمدید ویزا چیزهایی می‌نویسد که پرونده‌سازان دوست دارند، اندکی نواخته و احتمالا خشتک این خبرنگار هلندی که کیهان هم او را خیلی دوست دارد، پرچم خواهد کرد. نبوی گفته خدمت این آدم‌فروش هلندی سرگردان و از این حرف‌ها خواهد رسيد! از قوم و خویش‌های این خبرنگار هلندی درخواست می‌شود برای حفظ سلامتی خشتک توماس، وی را مدتی در جایی قایم کنند که ما شدیدا نگران سلامتی‌اش هستیم!

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

بابا یک "پاک کن" از دست بچه تون بگیرین بدین به این بابا ، هر چی میخواهد پاک کند دیگر.!!!؟؟؟

-- بنده خدا ، Jun 5, 2007

لطفا اسم ما را هم جزو کسانی که می خواهند خواب شوند و بعد ازتحولات بیدار شوند بنویسید خداشمارا نگه دارد....

-- جمال ، Jun 5, 2007

نیک آهنگ کوثر شاید کاریکاتوریست خوبی باشد ولی ظاهرا استعدادی در طنز ندارد. کلاغستون واقعا بی محتوا و بی مزه است.
----------------
کاکو! ای نیک آهنگ در هیچی استعداد نداره! ما هی می‌گیم، کسی گوش نمیده!
راستی سن خوزه خوش می‌گذره علی آقو؟

-- علی ، Jun 5, 2007

سن خوزه؟ احتمالا فکر میکنی من سن خوزه هستم؟ نه من تهران هستم (طرفهای پونک) و به زودی دارم شیرازی میشم کاکو! (حکایت همون که ازش پرسیده بودن کجایی هستی و گفته بود هنوز زن نگرفته ام!)

-- علی ، Jun 5, 2007

In hollandiha khili markolak hastand va baraye pool har kari mikonand, aksaran forsattalab va hasood hastand.in thomas ham hatman khosh raghsi kardeh. motmaen hastam

-- irani ، Jun 5, 2007

فكر نكنم نياز به خواب باشه چون خيلي وقته خواب هستيم.يعني خوابمون كردند...كي بيدار مي شيم؟؟؟

-- سعيد ، Jun 5, 2007

fooooooghoooooooooooladeh!!

-- valeh ، Jun 5, 2007

مجیدجان، سن هوزه، نه سن خوزه.

-- سپهر ، Jun 5, 2007

خواب ببینید تا شاید دیکتاتوری مکدونالد به شما هم حمله کند

-- شاپور شاخدار ، Jun 5, 2007

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)