تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

طرح تجمیع انتخابات، یا جماع انتخابات ریاست جمهوری و مجلس؟

گوش دهید و دریافت کنید

به دنبال افزايش ناگهانی قيمت مرغ، تعدادی از خروس​ها سکته کردند. همزمان با مبارزه با بدحجابي، مدتی بود مرغ فروشی​ها مرغ​های پرکنده را پشت ويترين يخچال نگذاشته بودند ولی يک کارشناس معتقد است سانسور مرغ​ها ربطی به گران شدن ندارد. در بهار امسال، صد هزاران گل شکفت و بانگ مرغی برنخاست، تخم مرغان را چه پيش آمد، خروسان را چه شد؟

مقام​های ترکيه ادعا کردند ايران از طريق خط قطار آن کشور، به سوريه سلاح می​فرستد، ظاهرا پيش از اين ايران يک قطار اتمی داشت که بعضی​ها فرمانش و ترمزش را کنده بودند و داشت می افتاد ته دره که خوشبختانه زغال مرغوب گير نيامد و وسط راه سوختش تمام شد تا روزی که سانتريفوژ​ها کار کنند. ايران سال پيش صدور اسلحه به سوريه را تکذيب کرده بود ولی وقتی اين قطار در ترکيه از خط خارج شد کلی اسلحه ايرانی ريخت بيرون. هنوز از تقلبی بودن يا خراب کار کردن سلاح​های مذکور اطلاعی در دست نيست.

روزنامه کيهان به کلاغستون زمانه پيوست! اين روزنامه هم شروع کرده به گير دادن به خانم رجبی بابت حرف​های صد من يه غاز ايشون. همين فردا پس فرداست که خانم رجبی چادر را ببندد به کمرش و برود روزنامه کيهان همه را خلع لباس کند تا آثار شکنجه را بر بدن ايسان ببيندها!

حکم شهرداری قاليباف برگشت خورد. چند سال پيش هم چنين اتفاقی برای شهردار وقت افتاد چون پرونده قاچاق سوخت از اردبيل به جمهوری آذربايجان مطرح شده بود و اين حرف​ها. علت برگشت خوردن حکم قاليباف هنوز معلوم نشده است.

يکی از اعضای سابق دفتر تحکيم وحدت نيز که الان عضو حزب آقای کروبی است، بعد از خبر پريروز کلاغستون يک مطلب نوشت در روزنامه اعتماد ملی که آهای آقای ابطحئ! چرا گوش نمی​دی به حرفای کلاغستون؟ به اين آقاي خاتمی بگو اگه می​خواد نامزد رياست جمهوری بشه، مثل اون ۸ سال شل​ و ول بازی در نياره​ها! کلاغستون هرگونه ارتباط با اين عضو عصباني سابق دفتر تحکيم را تکذيب می​کند


محمد رضا خاتمی معروف به آقا رضا، گفت منکر اشتباه اصلاح​طلب​ها نيستم، گفتند مثلا کدام اشتباه، گفت اشتباه بقيه اصلاح​طلب​ها را می​گويم! مشارکت که اصلا اشتباه نکرد. به دليل عملکرد صحيح مشارکت، در انتخابات سال ۱۳۸۴، احمدی​نژاد برنده شد.

روزنامه جمهوری اسلامی به نقل از مدیر کل بهزیستی زنجان از افزايش بيماران رواني مزمن در جامعه ابراز نگراني كرده است . ظاهرا علت اصلی تکان خوردن مغز بعضی​ها نشستن مداوم روی سانتريفوژ و به قول شيرازی​ها "پِر"خوردن کله​شان بوده است.

زپرت طرح تجمیع انتخابات ریاست جمهوری و مجلس به دلیل غیر شرعی بودن قمصور می‌شود. ظاهرا ممکن است از جماع این دو انتخابات، طفل حرامی بیرون بیاید که کار را خراب خواهد کرد! به گزارش همکار ما از مجماع، ببخشید، مجمع تشخیص مصلحت توجه کنید.

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)