تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

نامزدبازی مجدد خاتمی

گوش دهید و دریافت کنید

پرسپوليس جايزه ويژه جشنواره کن را برد. در همين حال، تيم پرسپوليس برای چند ساعت صدر نشين فوتبال ايران شد. روزنامه کيهان در حال بررسی رابطه پنهاني تيم قرمز پايتخت با مرجانه ساتراپی است. تا اين لحظه چند نفر از بازيکنان پرسپوليس پس از برخورد مهرورزانه بازجويان کيهان به ارتباط ناجور با خانم ساتراپی اعتراف کرده​اند.

دولت ايران تقاضا کرد دولت بوش آقای جورج سوروس را تحويل دهد. جورج بوش نيز گفته است به خدا من از دست اين سوروس امان ندارم، هر چی پول داره داره خرج می​کنه عليه من و دولت جمهوری​خواه فعلي، جان من خودتان يه جوری سر به نيستش کنيد! ظاهرا دولت ايران خبر ندارد که آقای سوروس از مخالفان دولت آمريکاست و معمولا مخالفان دولت نمی​آيند با دولت همکاری کنند، مگر اندکی مزقل باشند.

خانم رجبی باز هم گل​واژه گفت. وی اين بار به کرباسچی پريد و قصد دارد شديدا ايشان را نيز خلع لباس کند. لازم به ذکر است که کرباسچی خودش سال​ها پيش عمامه را برداشته، ولی خانم رجبی هنوز راضی نشده و می​خواهد ببيند آيا جای شکنجه روی بدن غلامحسين مانده يا نه؟ خانم رجبی به خوشتيپ شدن کرباسچی هم گير داده است. راستش کرباسچی تازگی​ها نسبت به قديم جيگری شده که نگو!

حسين شريعتمداری فاز دوم عمليات عنکبوت را آغاز کرد. وی سه سال پيش اول عده​ای را متهم به جاسوسی و ارتباط با دشمن کرد و سپس اين عده تصادفا دستگير و دچار مهرورزی با انواع وسائل و لوازم ظريفه شدند از جمله نوشابه خانواده. به گفته کارشناس امور عنکبوتی کلاغستون، بعضی از اسامی منتشر شده صرفا برای رد گم کردن به کار رفته و همه​اش را باور نکنيد!

ممدلی ابطحی گفت که خاتمی يحتمل نامزد رياست جمهوری می​شود. يکی از کلاغ​های ما از ابطحی پرسيد که آيا وقتی خاتمی می​داند اختيار کاری دستش نخواهد بود و همان اتفاقات ۸ سال بعد از دوم خرداد احتمالا تکرار خواهد شد و روزنامه​نگاران و دانشجويان دستگير خواهند شد و ...آيا باز خاتمی می​خواهد رئيس جمهور بشود؟ ابطحی بعد از شنيدن اين سوال​ها فرار را برقرار ترجيح داد.

نمايندگان ايران و آمريکا در عراق با هم مذاکره کردند. تا کنون از تلفات بعد از اين جلسه اطلاعی در دست نيست!

ايران سفير سوييس را برای موارد جاسوسی فراخواند. دو ساعت بعدش خاتمی به سوييس رفت. اميدواريم در بازگشت خاتمی را به اتهام جاسوسی نگيرند!

حسين موسويان که چندی پيش به اتهام جاسوسی دستگير شده بود، الان آزاد است و برای روزنامه​ها هم يادداشت می​نويسد. علی فرحبخش روزنامه​نگار زندانی که به خاطر ۲۳۰۰ دلار پول بليط رفت و برگشت سفر متهم به جاسوسی است، کماکان در زندان است. مساله اين بوده است که چون تلفن موسويان را شنود کرده بودند و او به انگليسی​ها اطلاعات داده، و انگليس هم از خود است، او را با وثيقه آزاد کردند، ولی فرحبخش که خواب دادن اطلاعات را نديده بود، کماکان زندانی است. از کليه کسانی که می​خواهدن از اين به بعد دستگير و آزاد شوند توصيه می​شود آموزش لازم را پيش آقای موسويان ببينند.

عبدالفتاح سلطانی وکيل دادگستری که نزديک ۲۰۰ روز به اتهام جاوسی و اين حرف​ها و وغيره دستگير شده بود، و مدتی را هم در انفرادی گذرانده بود، از تمامی اتهامات وارده تبرئه شد، ولی می​خواهد از کسانی که دستگيرش کردند شکايت کند. اميدواريم تا چند روز ديگر اسم ايشان به اسامی گروه عنکبوت وصل نشود و يا دچار الهامات غيبی نشوند که کسی نتواند ايشان را مدتی پيدا کند.

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

کلاغستون بدون افکت لطفی ندارد

-- hadi farnoud ، May 28, 2007

fogholade mesle hamishe

-- sheida ، May 29, 2007

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)