تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

نبود آثار شکنجه بر بدن هاشمی به روایت خانم رجبی

گوش دهید و دریافت کنید

پزشک کاسترو گفت وی را تا ۱۴۰ سالگی زنده نگه می‌دارد. پیشاپیش این واقعه بدتر از زلزله را به مردم قهرمان کوبا تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم و امیدوارم دولت ایران نخواهد از تخصص این پزشک برای اعضای شورای نگهبان و غیره استفاده کند! اصولا بسیاری از آقایان علاقه مفرطی به نمیرالمومنین شدن دارند.

روزنامه کیهان در مطلبی که احتمالا به قلم برادر حسین شریعتمداری است، سید محمد خاتمی را متهم به وطن‌فروشی کرد.
برادر حسین از طریق روایت یک داستان نسبتا طنز گفته است که خاتمی امکانات مملکت را به دشمن داده است و از این حرف‌ها. هنوز سید محمد خاتمی را تا این لحظه به اتهام قرارگیری در مطلب حسین شریعتمداری دستگیر نکرده‌اند.

معاون حقوقي و سجلي سازمان ثبت احوال كشور گفت: در صورتي كه فردي براي بار دوم ازدواج كند، مي‌توا‌ند اسم همسر مطلقه خود را كه با وي زندگي هم كرده است، ظرف مدت يك هفته تا ۱۰ روز از شناسنامه خود خارج كند. یک مسوول سازمان ثبت احوال که نخواست نامش عنوان شود گفت که این کلک را سال‌هاست مسوولان ایرانی بلد هستند!
در همین زمینه، عده‌ای به سراغ سازمان ثبت احوال رفته‌اند که ببینند می‌شود مهرهای انتخاباتی را از ته شناسنامه خود حذف کنند یا نه؟ !

محسن رضایی ادعا کرد که جعبه سیاه جنگ را افشا خواهد کرد. کارشناسان مانده‌اند چرا به این دیری؟ معمولا تا مسوولان جمهوری اسلامی در رقابت‌های سیاسی حال‌شان گرفته نشود، چیزی از مسائل قدیمی رو نمی‌شود. بی‌صبرانه منتظر افزایش بزن بزن بقیه هم هستیم!

به دنبال اعلام خبر افزایش دوره مرخصی دوران بارداری از ۴ ماه به ۶ ماه، همه مسوولان دولت و نظام از آقای الهام سخنگوی دولت خواسته‌اند که دست به کار شود و خانم رجبی را مدتی خانه نشین کند! البته امیدواریم طرحی هم تصویب شود که شوهران خانم‌های باردار هم دچار مرخصی شوند و از شر ایشان هم خلاص شویم!

سعید حجاریان برای بار چندم در چند هفته اخیر گفت که مردم ایران به دیکتاتوری تن نمی‌دهند.ظاهرا وضعیت فعلی گل و بلبل است و برخوردهای صورت گرفته به هیچ وجه نشانه‌ای از دیکتاتوری نداشته و از این حرف‌ها. تعداد زیادی از کسانی که خیال می‌کردند حجاریان حالش خوب شده برای بهبود روانی او نیز او دست به دعا شده‌اند.

محسن کدیور در آستانه حذف از دانشگاه قرار گرفت. عده‌ای از دوستان ایشان گفته‌اند پیش از آنکه بوسیله خانم رجبی خلع لباس شود، خودش این کار بکند تا مثل آقای اشکوره و خیلی‌های دیگر خوشتیپ مک‌کویین شود.

خانم رجبی گفت، هیچ گونه اثر شکنجه بر بدن آقای رفسنجانی وجود ندارد. با توجه به اینکه آقای رفسنجانی ۲۷ سال است استخر عمومی نرفته و کسی البته بدن خلع لباس شده ایشان را ندیده جز محارم ایشان، هنوز معلوم نیست خانم رجبی از کجا متوجه این مساله شده است؟ به همین دلیل خانم "عفت" هاشمی، همسر هاشمی رفسنجانی چند روزی است برای حاج آقا غذا درست نمی‌کند تا بفهمد چه کسی گزارش مشخصات فنی بدن حاج آقا را لو داده است؟

در حالی که همه امیدوارند خاتمی دوباره نامزدبازی کند، وی گفت به خدا من لیدر اصلاحات نیستم و نمی‌دانم چه کسی مرا هل داد جلو! خاتمی خودش هم یادش نیست ده سال پیش چه جوری رئیس جمهوری شد و هنوز دارد از ممدلی ابطحى می‌پرسدکه ماجرا چه بوده!

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

بنده پيشنهادم به خانم رجبي چيز زياد غريبي نيست ايشان در همين سابقه مطبوعاتي كوچكي كه براي خودش درست كرده بين دوست و دشمن به يك خانم فحاش,بدون اگاهي از مناسبات و مسئوليتهاي مطبوعاتي و سياسي,عاشق رابطه مريدو مبعود شهرت پيدا كرده.با اين اظهار نظر جديد در مورد علامتهاي بدن اقاي رفسنجاني ايشان يك ضد صفت ديگر بر مجموعه بالا اظافه كرد.و در اخر با اجازه شما ميخواهم يك دست مريزاد هم به رفسنجاني گفته باشم.

-- zandy ، May 27, 2007

شما کور خوندید عمرا اینا کم بیارن
اقا اینا چشم بصیرت دارن اینا وصلند به اقا
اینا ذوبند در....

-- مجید ، May 27, 2007

و خدایی که در این نزدیکی است...

-- h ، May 28, 2007

بهتراست تا دير نشده الهام جلوي اين خانم بيشعور را بگيرد و اگر نميتواند از ولي فقيه زمانه ! كمك بجويد

خانم رجبي بس است خجالت بكش
فريده

-- بدون نام ، Sep 18, 2007

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)