تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

نا امنی اجتماعی، مرحله دوم

گوش دهید و دریافت کنید

به دنبال موفقیت شدید طرح مبارزه با امنیت اجتماعی که باعث شده بخشی از مردم احساس امنیت نکنند، فرمانده نیروی انتظامی اعلام کرد مرحله بعدی آن نیز به زودی آغاز خواهد شد. روز گذشته ماموران محترم برای ارشاد و راهنمایی یک دختر کم حجاب، اقدامات لازم را انجام دادند که وی اندکی خونین و مالین شد و عکس او را یکی از عوامل دشمن با استفاده از دوربین موبایل گرفت و گذاشت روی شبکه منحوس در خدمت اجانب اینترنت. کارشناسان روزنامه کیهان در حال بررسی نیمه پنهان این دختر خانم هستند. از طرفی، چون در ۱۸ تیر ۱۳۷۸، یک آقایی که پیراهن خونین داشت دستگیر شد و اول به اعدام و سپس به زندان محکوم گشت، معلوم نبود اگر صاحب پیراهن خونین که خودش خونین و مالین شده بود چه سرنوشتی پیدا می‌کرد، با توجه به این مساله، بهتر است این خانم هر چه زودتر دماغ خود را عمل کند، مدل موهایش را عوض و ... تا شناسایی نشود!

girl-attacking.jpg

همچنین، با توجه به آمار جذاب بدست آمده در مرحله اول که با بدرفتاری و چند فقره کتک زدن خانم‌ها و یک مورد اعلام شده تجاوز به یک دختر خانم، و یک مورد خودکشی بعد از آزاد شدن ، باید برای به خیر گذشتن همه چیز در مرحله جدید دعا کرد!

بعد از آویزان کردن آفتابه و گرداندن اراذل و اوباش در خیابان‌ها، قرار شده روزنامه‌نگاران خاطری را هم دچار همین مهرورزی کنند چون ایشان با مطالب خود باعث می‌شوند امنیت ملی به خطر بیافتد و از این حرف‌ها. اصولا روزنامه‌نگاران فقط باید در باره بدی‌های آمریکا و بوش و تونی بلر و بدحجابی در کشبرهای اروپایی و بدی مدل‌های موی خارجی و از این حرف‌ها بنویسند. در عین حال پیشنهاد شده گردن دانشجویان ستاره دار هم آفتابه بیاندازند و از این به بعد ایشان را دانشجویان آفتابه‌دار خطاب کنند.

رئیس دانشگاه اصفهان بعد از اعتراض دانشجویان به وجود سوسک در غذای دانشگاه اعلام کرد با کلیه معترضین برخورد خواهد کرد. به گزارش خبرگزاری آفتاب رامشت رییس دانشگاه اصفهان پس از لحظاتی خود را به محل رساند و خطاب به دانشجویان گفت: «پیدا شدن سوسک در غذا این همه عربده کشی و لات بازی ندارد، سوسک یکی از غذاهای باکلاس برخی از کشورهای جهان است و حتی جزء گرانترین غذاها محسوب می شود. این مسئله كه این همه ناراحتی ندارد، سوسک را می‌گذاشتید کنار و غذای خود را می‌خوردید. چرا اینقدر سرو صدا راه انداخته اید و اعتراض می کنید؟»

وی همچنین در پاسخ به یکی از دانشجویان دختر که از او پرسیده بود: «چرا اینقدر کمیته انظباطی به نوع پوشش دانشجویان عکس العمل نشان می‌دهد»؟ گفت: فکر می کنید ما نمی دانیم بعد از کلاس درس چه کارهایی انجام می‌دهید؟ فکر می‌کنید نمی‌دانیم که آرایش غلیظ می کنید و با لباس‌های آنچنانی کوتاه و چسبان که چشم هوسرانان را به خود جلب می کند به چهارباغ می روید و کارهای خلاف انجام می‌دهید. کمیته انظباطی این دخترهای خلاف کار را دعوت می کند و ارشادشان می کند.

لینک خبر مربوط به سخنان رئیس دانشگاه اصفهان

بعد از مطرح شدن شایعه کاندیداتوری خاتمی برای انتخابات مجلس هشتم، وی پس از ۱۰ روز فال گیری و استخاره و شیر یا خط انداختن گفت که در انتخابات شرکت نخواهد کرد. سید محمد خاتمی معروف به شیر بیشه یزد فعلا جرات ورود به عالم سیاست را نداشته و نه قامت دارد و نه استقامت. خاتمی به مقامات نظام اطلاع داده خیالشان راحت باشد و قصد هیچگونه جسارت را ندارد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی قزوین مژده داد، تورهای مجانی قزوین گردی برای جهانگردان برگزار خواهد شد. کلاغستون ضمن اینکه هیچ اظهار نظری در این باره نمی‌کند و نخواهد کرد، اعلام می‌کند که ظاهرا این نخستین تور مجانی سال‌های اخیر است و نتوانسته از علت این مجانی بودن سر در بیاورد.

ماجراهای داوری در فوتبال ایران بعد از ادعای باج‌گیری و رشوه‌گیری بعضی داوران از سوی یکی از ایشان جدی شده است. در حال حاضر ماموران در حال بررسی کاهش ناگهانی تعدادی اگزوز خاور و شیر سماور از بازار هستند. ظاهرا علاوه بر رشوه، این آقایان تعداد زیادی حواله این اقلام را دریافت کرده‌اند که معلوم نیست کجا پنهان نموده‌اند.

محسن مخملباف اعلام کرد، عواملی از سوی ایران برای غیب کردن او اعزام شده‌اند. ما ضمن آرزوی سلامتی برای مخملباف، از این آقایان خواهش می‌کنیم برای سلامتی سینما، فقط فیلم‌های مخملباف را غیب کنند.جان مادرتان زودتر!

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

نیکان جان خسته نباشی، عکس سوم هم از تنور در اومد!!
این هم یه شاهکار دیگه از عوامل مزدور موبایل به دست:
http://www.haditoons.com/site_files/girl-attacking2.jpg

-- آزادی ، May 21, 2007

in ham az tarze fekre ek raise daneshgah dar Iran , asllan khare ma az bachegi dom nadasht.

-- a.j ، May 21, 2007

Why these people in the pictures, men and women, were standing by and watching another person being humiliated, violated, injured psychologically, wounded physically, and arrested!? What is wrong with Iranian?

-- Iran ، May 22, 2007

واقعا" عالي بود ، همكار من روزي كه اين اتفاق افتاده، در ميدان هفت تير بودند وقتي ماجرا را شنيدم واقعا" فكر نميكردم به اين وحشتناكي.... عكسها واقعا" دردناك هستند... اشك امونم نميده الان اين بيچاره كجاست؟ وقتي جلوي مردم اين بي حيايي رو انجام دادن الان اين بيچاره زير دست كي داره كتك ميخوره يا شايد هم ............

-- دلم شكسته... ، May 22, 2007

عالی بود ایول آقا نیک آهنگ باز هم عملکرد حاکمان ایران را به خوبی منعکس کردی.

-- حسین ، May 22, 2007

bad nabood

-- bita ، Jul 17, 2007

This theme is simply peerless,:), I wonder)))

-- willcockrell ، Sep 3, 2009

Dear Author www.radiozamaneh.org !
In it something is also idea good, I support.

-- dolugen ، Nov 18, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)