تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

مرحوم دوم خرداد

گوش دهید و دریافت کنید

۱۰ سال پیش در چنین روزی، طفلی معصوم که پدرش معلوم نبود و مادرش هم او را سر راه گذاشت، به دنیا آمد که اسمش را جنبش دوم خرداد گذشتند. این جنبش بعدها به نام حماسه شناخته شد. جناح چپ مدعی است از طریق مرکز تحقیقات استراتژیک پدر این بچه محسوب می شود و کارگزاران هم ادعای پدری این طفل را دارند. همچنین از حدود ۲۰ میلیون نفر رای دهنده، نصف شان هم چنین ادعایی کرده اند که کار اندکی سخت می شود. در روزهای اول بعد از پیروزی، پدر فراوان بود ولی بعد از شکست، نه.

ده سال پیش محمد خاتمی که با استخاره پیشنهاد نامزدی را قبول کرده بود، رای آورد و عملا رئیس جمهوری شد، اما چون باورش نشد، جناح مقابل دهان ملت را سرویس نمود. خاتمی وقتی مطمئن شد عملا کاره‌ای نیست که بعد ۱۸تیر، دانشجویان کتک خورده عملا محکوم شدند و سربازان و سرداران و انصار حزب الله جایزه گرفتند. مشکل بزرگ خاتمی احتمالا انتخاب مشاوران خنگول بوده است. خاتمی فقط یک مشاور غیر خنگول داشت که او هم دایما مشغول درست کردن توطئه علیه جناح راست بود و آخر سر از بس فشار از پایین آورد، از بالا ترتیب چانه اش را دادند و نتوانست به چانه زنی با قدرت از بالا بپردازد.

یک محقق دیگر ایرانی-آمریکایی دستگیر شد. این جاسوس بالفطره که هنوز مجبور به اعتراف نشده، تاج بخش نام دارد که از نام خانوادگی اش معلوم است که سلطنت طلب بوده و حتما با رضا پهلوی در ارتباط است.

رضا خاتمی اعلام کرد که در انتخابات آینده مجلس، اصلاح طلبان حتما برنده می شوند. به طور کلی معمولا در انتخاب میان بد و بدتر، مردم به بد رای می دهند. مگر آنکه بدتر را درست نشناسند. البته کارشناس امور سیاسی کلاغستون معتقد است که نه قم خوبه نه کاشون و غیره...لعنت به هر دو جناح سیاسی موجود!

هاله اسفندیاری به براندازی نرم و از این حرف ها اعتراف کرد. در ایالات متحده، کسانی مثل هاله اسفندیاری مخالف حمله نظامی بوش به ایران هستند، و تلاش کرده اند که به جناح راست اصولگرای آمریکا بفهمانند که جنگ چیز بدی است. همچنین در ایران نیز تلاش کرده اند که به جناح راست اصولگرای داخلی بفهمانند که جنگ چیز بدی است. چون هر دو جناح دو کشور دنبال راه انداختن جنگ هستند، در نتیجه کلیه کسانی که احتمالا تابعیت دوگانه دارند و مخالف جنگ هستند حتما خودشان را از دست خودشان قایم کنند که فردا پس فردا جاسوس از آب در خواهند آمد. براندازی سخت براندازی‌ای است که بواسطه ویاگرا ایجاد می‌شود و بعد از اینکه از کار افتاد، می‌شود براندازی نرم.

با انتشار عکس های نوازش توسط سیاه جامگان که صورت خود را پوشانده اند، امنیت آفتابه ای شدیدا برقرار شده است. ایشان لوله آفتابه را که مصرفش شستشوی بخش پسین آدم است را در دهان اراذل و اوباش قرار داده و البته معلوم نیست کار دیگری هم کرده باشند یا نه؟

کارشناس کلاغستون در باره وقایع اخیر تحلیلی دارد که می شنوید: کلیه مراحل برخورد با بدحجابان و کتک کاری اراذل و جمع آوری ماهواره وا این حرف ها از روزی آغاز شده است که آقای حسینیان شده مشاور اعظم امنیتی. آقای حسینیان از معتقدین به نصر بالرعب می باشد که معتقدند برای ایجاد امنیت باید مردم را تساند و به اصطلاح هسته های مردم را کشید. بنا بر این در هنگام خروج از خانه لطفا مراقب هسته های خود باشید!

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

salam aghaye nick ahange kowsar
valla man yeki az hamvatanetoonam
ye 7..8 mahi hast az keshvar kharej shodam vase edame tahsil
zamani ke too iran boodam va shoma ham boodin
ke bishtaresh bar migasht be ghabl az toghife falleyiye rooznameha
kamo bish ba asaretoon ashena boodam va kheili az karatoon khosham mioomad
vali rastesho bekhain chon iran aksare sitaye siasi filteran oonja chandan ashenaee ba nazarat va blogetoon nadashtam[albate ke karikator ghabl az har chiz neshangare nazare tasvirgareshe...]
behar hal nazdike 2 mahi hast ke neveshtea va blogetoono donbal mikonam
omide moaffaghiat baraye shoma dooste aziz daram ke besane kheili az hamfekratoon vase azadie mihan kam nazashtin
va alan bayad bel ejbar dar eshvari gharib rooegar separi konin
daste hamegitoono az door miboosam
omidvaram nazaram be sametoon berese va age javabi har chan koochak be neshaney doostie jadid ba kesi ke shoma,nazaretoon va asaretoono doost dare bedin mamnoon misham
dar panahe hagh
khoda negahdar

-- meysam ، May 24, 2007

سلام

در دهمين سالگرد دو خرداد شما و دوستان رو دعوت مي كنم به مطلبي با عنوان

دموكراسي و جورابهاي خاتمي

والسلام
solouk.ir

-- ارجمندی ، May 24, 2007

خوب بود . خوشحالم که شما دست به تعریف و تمجید از دوم خرداد نزدید.

-- علی ، May 24, 2007

نقد هاي امروزي از جريان اصلاحات و دوم خرداد مثل همان تعريف هاست.
نيك آهنگ عزيز باز هم داريد خطا مي رويد!

-- سميه ، May 24, 2007

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)