تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

دفاع چپکی احمدی‌نژاد از سیاست‌های اقتصادی دولت

گوش دهید و دریافت کنید

رئیس جمهوری از موفقیت‌های اقتصادی دولت دفاع کرد، در همین حال نهضت سواد آموزی سندی را چاپ کرد که یک محصل این نهضت شونصد سال پیش از دست معلم‌ فرار کرده و هنوز پیدا نشده. عکس این دانش‌آموز فراری بشدت شبیه محمود احمدی‌نژاد است که کتاب درسی را برعکس گرفته. او در گزارش اقتصادی دیشب خود در صدا و سیما نیز گزارش را برعکس گرفته بود و می‌خواند. احمدی‌نژاد منکر هر گونه گرانی شده است و بر اساس آمارهایی که در گفتگوی تلویزیونی اعلام کرد، چیزی در حدود ۲۰ ، ۳۰ میلیارد دلار خطا کرده که فقط از دست یک فراری از نهضت سواد آموزی بر می‌آید.

سخنگوی دولت علام کرد که چون مردم از دولت‌های پیشین می‌ترسیدند، نگذاشتند آن دولت‌ها با آمریکا رابطه برقرار کنند. لازم به ذکر است که معلوم نیست مردم مورد نظر آقای الهام چند نفر هستند؟ ظاهرا کسانی که به هاشمی رفسنجانی و خاتمی رای داده‌اند از نظر دولت فعلی مردم که هیچ، آدم هم نیستند و مردم واقعی یحتمل همان ۵ میلیونی هستند که دور اول به احمدی‌نژاد رای داده‌اند. بر همین اساس، احتمالا تا همین دو سال پیش هنوز حکومت ستم‌شاهی برقرار بوده است و رفراندوم جمهوری اسلامی هم در زمان انتخابات اخیر برگزار شده و ۹۸ در صد رای دهدنگاهن به احمدی‌نژاد به او بله گفته‌اند و دو درصد بقیه هم یادشان رفته بود که باید رای بدهند، و دو درصد باقیه از ۵ میلیون هم سواد نداشتند و چیزهای دیگری نوشتند.

میزان اتهامات وارده به فعالان سیاسی برای گرفتن ۷۵ میلیون دلار از آمریکا فراتراز رقم مورد نظر رفت. عماد‌الدین باقی، پدرزن ممد قوچانی اینا گفت که محض رضای خدا آمریکا اعلام کند این کمک‌ها را به چه کسانی کرده تا بیخودی بقیه را نگیرند. از کمک‌های انگلیس هم البته خبری نیست، و اگر هم بود، کسی اعلام نمی‌کرد. خداوند انگلیس را برای بعضی از بزرگان و علما نگاه دارد و سایه ملکه را همچنین!

علی لاریجانی گفت، ما برای برقراری رابطه با مصر شرایطی داریم. کارشناسان معتقدند که باید نظر استاد نصرت کریمی را در این باب پرسید، چون برای برقراری این رابطه بعد از چند دوره طلاق سیاسی نیاز به محلل وجود دارد. علی لاریجانی فعلا در حال ناز کردن برای طرف مصری است. طرف مصری هم گفته هر وقت رابطه‌ات رو با سولانا به هم زدی، اونوقت بله رو بگو. سولانا هم به هیچ قیمتی حاضر نیست لاریجانی را از دست بدهد.


وزیر خارجه ایران گفت که ایران دنبال پاک کردن اسرائیل نیست، آقای احمدی‌نژاد شوخی کرده بود. پیشنهاد می‌شود در هنگام سخن گفتن مقامات مسوول ایرانی، به کنترل از راه دور یا نزدیک، نخ را به جایی از ایشان ببندند که تا خواستند حرفی بزنند که ممکن است هزینه‌های سیاسی سنگینی بر دوش مملکت بگذارد، نخ را بکشند تا طرف جمله خود را قطع کند. به یک سخنرانی آقای رئیس جمهوری بعد نصب دستگاه نخ کشی توجه کنید.

شب گذشته، مقامات ایرانی و آمریکایی در عراق دیدار کردند. نتیجهه این دیدار ۹ ماه بعد مشخص خواهد شد.

امروز صبح دانشجویان دانشگاه امیرت کبیر اندکی مورد مهرورزی قرار گرفتند. بعد از هو شدن رئیس جمهوری در دانشگاه امیر کبیر، تا کنون عده بسیاری دستگیر، بازجویی و مهرورزی شده‌اند که این روند کماکان ادامه خواهد داشت. فعلا برادران عزیز در حال درست کردن چند نشریه دانشجوی جعلی بعدی برای بستن دانشگاه هستند. در همین حال وزیر علوم نیز از روند سرکوب مهرورزانه امیر کبیر دفاع کرد، چون سال پیش خودش را هم به کلاس درسش در امیر کبیر راه نداده بودند.

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)