تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

گفتگو با یک غلامحسین کرباسچی

گوش دهید و دریافت کنید

محمود احمدی‌نژاد، درست بعد از دیدار دیک چنی از امارات، وارد این کشور شد و در مورد همه چیز حرف زد جز تنبان ایرانی، که البته منظور ما همان تنب کوچک و بزرگ است. امارات با کمک عرب‌ها سال‌های سال است که می‌خواهد تنبان را از پای ایران بکشد که حکما ّغیر اخلاقی است و سکوت ایران متاسفانه به تمایل ایران به کشیده شدن تنبانش تعبیر شده است. اصولا اگر عرب‌ها بخواهند تنبان شما را از پایتان بیرون بکشند، به هیچ وجه نباید به ایشان اعتماد کنید چون حتما قصد بدی دارند!

در حاشیه همین دیدار، احمدی‌نژاد گفت که ما فرار مغز نداریم. منظور احمدی‌نژاد این بود که به خاطر مبارزه با بدحجابی فقط تعدادی پاچه از ایران فرار کرده‌اند، ولی بنا به آمار موجود، سالانه صدها هزار کارشناس و متخصص که جانشان را از سر راه نیاورده‌اند از ایران خارج می‌شوند و بر نمی‌گردند، مگر آنکه به دلیل تاثیرات مواد ناباب، مغزشان را از دست داده باشند و قصد بازگشت داشته باشند.

دیک چنی به مصر رفت، در همین حال محمود احمدی‌نژاد هم می‌خواست پا شود برود مصر که معاونش دستش را گرفت و گفت کجا؟ ما سال‌هاست با مصر رابطه نداریم! محمود پرسید ولی آنها که به تنبان ما کاری نداردن! معاون گفت درست، اول سفارت ایران در مصر را راه‌نادازی کن بعد! احمدی‌نژاد هم در پیامی اعلام کرد که اگر مصر تا پایان وقت اداری امروز بله را بگوید، سفارت ایران را در قاهره راه می‌اندازیم!

تا پایان وقت اداری امروز هیچ‌کدام از دانشجویان، فعالان سیاسی در بند و معلم‌ها آزاد نشده‌اند و احمدی‌نژاد تلاشی در این زمینه نکرده است.

کرباسچی و تخلیه شرق از شرقی‌ها

روزنامه هم‌میهن به مدیر مسوولی غلامحسین کرباسچی راه‌اندازی شد. در همین رابطه با ایشان گفتگویی کرده‌ایم که می‌شنوید:

کلاغستون:‌آقای کرباسچی، چطور شد که همزمان با شرق، هم میهن را درآوردید، آیا این که نیروهای شرق را کشیده‌اید اینجا به ضرر "شرق" تمام نمی‌شود؟

کرباسچی: ربش رحلی صدری...شرق تاریخ مصرفش مال وقتی بود که ما اجازه انتشار نداشتیم، حالا که داریم، گور باباشون، خودشون یه فکری بکنن.

کلاغستون: آقا این حرفا چیه؟ اینا به خاطر پیروی از شما و کارگزاران توقیف شدن!

کرباسچی: شما بذار کلام من منعقد بشه... ممد عطریان به ما گفت که شرق دیگه فایده نداره، چون به اسم من نیست، درسته قبل از انتخابات و از وقتی راه افتاد آقای هاشمی اینا ساپرتش می‌کردن و مهدی‌شون یه نقشی داشت، ولی هم میهن کاملا باهاس دست تیم اصفهونیا باشه، البته این ممد قوچانی رشتیه، ولی خب، اصلاحش می‌کنیم. حالا آق‌مهدی هاشمی هر کاری دلش می‌خواد با شرق بکنه بکنه، ما دخالت نمی‌کنیم! البته گمونم دیگه واسه‌شون فایده نداشته باشه و ولش کنن....

غارت‌گران بیت‌المال ۷۴ میلیارد تومان هزینه روی دست بودجه گذاشتند. ببخشید تیتر را اشتباه خواند، سفرهای مسوولان به خارج از کشور در سال گذشته ۷۴ میلیارد تومان روی دست بودجه گذاشته است! این رقم نسبت به سال قبل از آن، ۴۸ درصد افزایش نشان می‌دهد. تازه این بودجه هدر رفته بابت سفرهای استانی نیست چون هر سفر استانی رئیس جمهوری چند ده میلیارد تومان خرج حمل و نقل اتوبوس‌های هواداران ظاهرا محلی ایشان از تهران به شهرستان‌ها را دارد.

محمد علی رامین که بانی تفکر جعلی بودن "هالوکاست" است، اعلام کرد که پرونده هسته‌ای ایران هم جعلی است. رامین که توانست با موفقیت جعلی بودن هالوکاست را به نحوی ثابت کند که باعث تصویب یک قطع‌نامه سازمان ملل علیه ایران گردید، کماکان به دنبال اثبات جعلی بودن بقیه چیزهاست.

چند از تن از نمایندگان مجلس از وزیر کشور در باره حکومت نظامی سوال کردند. نامبرده هرگونه برقراری حکومت نظامی را رد کرد و گفت که این حکومت جدید انتظامی است و ربطی به ارتش ندارد. در طول چند هفته اخیر در بعضی از شهرستان‌ها نیروهای انتظامی با تیربار و تفنگ روی مردم آتش گشوده‌اند و چند نفر نیز کشته شده‌اند که کسی صدایش در نیامده است.ظاهرا قرار است دولت مهرورزی با کالیبرهای مختلفی مهرورزی‌اش را ثابت کند.

مدیر سایت پرشین بلاگ دستگیر شد. اتهام او البته شاید کمک به براندازی نرم از طریق سرویس دادن به بلاگرها باشد ولی ظاهرا هم با اصلاح‌طلبان مرتبط بوده و هم با اون آقای عسگری که معاون وزیر دفاع بوده و ازش خبری نیست.

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

koshti karbaschi ro ke!

-- Hesam ، May 15, 2007

چرا فکر می کنید کرباسچی شرق را تخلیه کرده؟ چرا نمی روید دنبال دلیل اصلی بیزاری نیروهای اصلی شرق از جمله سر دبیرش را پیدا کنید؟ این ادبیات شما یعنی آقای کرباسچی این قدر خوار و ذلیل است که سر گردنه ایستاده و دست شرقی ها را گرفته و کشان کشان به هم میهن برده. انصاف داشته باشید و با مطالعه صحبت کنید.
-------------
کلاغستون: آبجی، مطمئن باشید کلاغوی ما در تهران حسابی تحقیق می‌کنن، در ضمن، ما اخبارمون جعلیه، شومو چرو جدی می‌گیرین؟

-- صدف ، May 15, 2007

ایشالله آقای کرباسچی کاندیدای ریاست جمهوری بهدی بشوند .
مطمئن باشند بالای 50 درصد رای می آورند

-- مجید زاهدی ، May 22, 2007

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)