تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

هیات مدیره فامیلی

گوش دهید و دریافت کنید

احمدی‌نژاد در حکم عزل هیات مدیره بیمه ایران آورده است که این جماعت، امور بیمه مردم را به فامیل‌های خود سپرده‌اند و همه‌اش فامیل بازی است. لازم به ذکر است که در دولت نهم، بسیاری از امور در دست فک و فامیل ریاست جمهوری است. دولت نهم به همین دلیل به دولت باجناق‌ها معروف شده است. بازرس ویژه هم اخوی رئیس جمهور است که دیگر نور علی نور. با این حساب از مقام ریاست جمهوری درخواست می‌شود هر چه زودتر این برخورد را به سطح دولت هم بکشاند!

از سوی دیگر، احمدی‌نژاد که دستور برکناری همه را به خاطر سوابق منفی‌شان داده بود، یادش رفت که دو نفر از اعضای جدید هیات مدیریه تازه عضه آن شده‌اند و اتهامات وارده به آنها نمی‌چسبد. نتیجه اخلاقی اینکه هر دو برگشتند سر کار و زندگی خودشان.


متکی، وزیر خارجه ایران از کنار رفتن تونی بلر استقبال کرد. ایشان که هنوز بعد از ماجرای آمدن ویالون زن نیمه برهنه در مصر به سالن شام در شوک بسر می‌برد، گفت که توی بلر کار بسیار خوبی کرده که از قدر ت کناره گیری کرد. او در پاسخ به سوال کلاغستون که کی شرایط استقبال وزیر خارجه انگلستان را از کنار رفتن احمدی‌نژاد فراهم می‌کنند؟ چیزی نگفت.

دیک چنی سوار بر ناو هواپیمابر آمریکایی برای ایران خط و نشان کشید. دیک چنی قبل از جنگ افغانستان و جنگ عراق نیز از این کارها کرده بود. سیمور هرش نویسنده نیورکر هم معتقد است که آمریکا با وجود تظاهر به دوست داشتن مذاکره مایل است حتما به ایران حمله کند. از دوستان ایرانی موجود در دولت که شرایط حمله به ایران را فراهم می‌کنند، نیز کمال تشکر صورت گرفته.

دولت، آمار تورم را دروغ خواند. رئیس جمهوری که کماکان گوجه فرنگی را به همان قیمت قدیم از همان جای همیشگی که سهمیه گوجه دولتی دارد خریداری می‌کند، گفت که در روزگار فعلی، نه قیمت مسکن بالا رفته، نه مواد غذایی، نه چیز دیگر، ارزش ریال پایین آمده و به همین دلیل گران به نظر می‌رسد!

فداسیون جهانی تکواندو، تمامی عناوین و کمربندهای ایران را باطل کرد. بعد از آنکه فدراسیون ایران به احمدی‌نژاد کمربند دان هشت داد، فدراسیون جهانی از نامبرده امتحان کمربند به عمل آورد و پیشنهاد کرد به نامبرده،کمربند زرد یا حداکثر نارنجی داده شود.

دور جدید حمله به بدحجابان آغاز شد، منتهی این بار به آقایان. از آقایان عزیز در خواست می‌شود با چادر مدل افغانستان عهد طالبان ازخانه خارج شوند.

امام جمعه موقت تهران گفت که نبايد مادر يك دختر تا نيمه‌هاي شب چشم به‌در باشد، تا مبادا يك پسر بي‌حيا دختر وي را گول زده باشد. اصولا پسرهای جوان، هم بی‌حیا و هم عرق‌خور در آمده‌اند. این از تقصیرات دولت شاه می‌باشد که با وجود سقوط در ۲۸ سال پیش، هنوز ذهن جوانان ایرانی را منحرف کرده و باعث افساد ایشان می‌شود. در حال حاضر ۷۰ در صد جمعیت ایران بعد از انقلاب به دنیا آمده ودر این سال‌ها از برکات تعلیمات اسلامی-دولتی برخوردار بوده ولی معلوم نیست علت افزایش فساد چه چیزی می‌باشد؟

روابط عمومی کلاغستون، بیانه‌ای ۱۲ ماده‌ای صادر کرد که دو مادده‌اش را می‌خوانیم!

۱- تمامی اخبار کلاغستون جعلی است. پس اگر خبری درست از آب در آمد، شما اعتراض کنید!

۲- مطلاب کلاغستون حاصل تلاش‌های بی‌وقفه چهل کلاغ است که با یک کلاغ چهل کلاغ به اینجا می‌رسد. یعنی خبر اصلی بعد آز چهل دور به مامی‌رسد. بعضی‌ها چه انتظاراتی دارند!

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)