تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

رسول خادم و احمدی‌نژاد فتيله پيچ شدند

گوش دهید و دریافت کنید

امروز و پس از مبارزه‌ای سهمگين، عوامل احمدی​نژاد نتوانستند از پس قاليباف بر آيند و وقتی بيادی زپرشکش در رفت، مجبور شدند رسول خادم را جلوی قاليباف علم کنند که پس از مبارزه​ای دو مرحله‌اي، رسول آمد قاليباف را بزکش کند، که خشتکش در رفت و يک رای جماعت آبادگران همينطوری رفت سمت قاليباف و رسول خودش را ضربه فنی کرد. به گزارش خبرنگار کلاغستون از شورای شهر، بسياری از مردم و نمايندگان مجلس به نامزدی اعضای شورا معترض بودند ولی اين اعضا برای خوش​آمد احمدی​نژاد که چشم ديدن قاليباف را ندارد، يکی يکی مقابل او صف کشيدند ولی در آخر دست از پا درازتر از جلسه بيرون آمدند. در حال حاضر پروين احمدی نژاد آبجی محمود، دارد قاليباف و کسانی که به او رای داده​اند را نفرين می کند...


حسين موسويان آزاد شد. وقتی دو روز پیش هاشمی رفسنجانی وارد معرکه شد معلوم بود خبری خواهد شد. هاشمی یک بار وقتی محسنی اژه​ای یکی از یارانش را دستگیر کرد کوتاه آمد که تا این لحظه هنوز پشیمان است. منظورمان احتمالا کرباسچی است! در باره موسویان، الشرق​الاوسط که بسيار معتبر است، جان عمه​اش، گفته بود که او جاسوس انگليسی​هاست و روس​ها او را لو داده​اند. از خبرنگاران الشرق درخواست می شود بقيه جاسوسان انگليس را که هر وقت هسته​های مبارک​شان باد می​کند مهمان انگليسی​ها هستند را لو بدهد، اين يکی فدای سرش.


احمدی​نژاد مدیران بیمه ایران را برکنار کرد. مسوللان بیمه ایران به مجرد انتخاب احمدی​نژاد، به دلیل خسارت​هایی که او به همه چیز وارد می​آورد، حق بیمه بیشتری از مردم طلب کرده بودند و با این وجود میزان ضرر و زیان دو طرف بالا رفته بود. در همین حال مسوول دیوان محاسبات پیگیر این برکناری بود. خود مسوول دیوان محاسبات زمانی استاندار کردستان بود و به تخلف مشهور. در ایران معمولا آدم​های خلاف را مبصر و مسوول بازرسی می​کنند.


به دنبال انتخاب سارکوزی به ریاست جمهوری فرانسه، این مملکت دچار بحران​های عجیبی شده است. گفته می​شود از نظر روحی، سارکوزی مشکلاتی مشابه احمدی​نژاد و جرج بوش پسر را دارد. خداوند به داد ملت فرانسه برسد!

محسن آرمین با اشاره به وقایع پلی تکنیک خبر از بازسازی باند همفکران سعید امامی داد. ظاهرا میزان مصرف داروی نظافت و بوی ارسنیک محوطه پلی تکنیک را برداشته است. از برادران متعهد خواهش می​شود در خانه​های خودشان اقدام به پاک​سازی موهای زائد کنند. آنجا زن و بچه مردم هم عبور می​کنند و درست نیست!

طرح نجابت و حجاب در ادارات اجرا می​شود. به گزارش خبرنگار ما، از این بعد خانم​ها حق ندارند جواب سلام آقایان را بدهند و روی یک مقوا می نویسند علیک سلام یا برو کار دارم، یا بیرون با هم قرار می​گذاریم، یا جیگرتو برم، یا چه خوشتیپ شدی یا ادوکلنت چیه یا برو گمشو و غیره را می​نویسند.

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

amu eee herasutu alhamdurelah ke enju niiii, eee ghalibafauha hadeaghal ye saru giafeei dareh adam yadeh ous mahmud nemiyufteh

-- hossein-london ، May 10, 2007

واقعا" عالي بود مخصوصا" قسمت طرح حجاب در ادرات

-- مريم ، May 10, 2007

آقاي نيك آهنگ! تو كه خيلي ادعاي خبرنگاري داري و از ريز درسهات در سايتت مي نويسي و همش در مورد وپژ ه گیهای خبرنگار جهانی می نویسی بهتر بود که خبر آقای نوری زاده را حد اقل یکبار می خوندی! این لینکش است. امیدوارم انگلیسیت خوب باشه! اگر می تونی یک کلمه در مورد انگلیس پیدا کنی حتما تو سایتت در کنار مسائل روزنامه نگاری نشون بدی و حال ما رو بگیری!
http://www.nourizadeh.com/archives/002824.php#more
-----------------------
کلاغستون: مگه شومو نمدونی که کلاغستون مرکز اخبار جعلیه؟ ما در اینجو مطباق قوانین جعل خبر کار می‌کنیم کاکو!

ولی لطفا قبل از اینکه داغ کنید اینجا را بخوانید:

http://www.aftabnews.ir/vdccesq2b1qxe.html

آفتاب: مقاله علیرضا نوری‌زاده در روزنامه فرامنطقه‌ای «الشرق ‌الاوسط» با هیجان و استقبال گسترده سایت‌های حامی دولت مخصوصاً فاطمه رجبی نماد رسانه‌ای حامیان دولت مواجه شد. علیرضا نوری‌زاده روز یک‌شنبه در روزنامه الشرق الوسط ادعا کرد که موسویان جاسوس انگلیس بوده است و اطلاعات مربوط به جاسوسی او از سوی سرویس اطلاعاتی روسیه به وزارت اطلاعات ایران داده شده است. نوری‌زاده همچنین تلویحاً بازداشت موسویان را ناشی از رقابت سرویس‌های اطلاعاتی روسیه و انگلیس در ایران دانست!

-- امید ، May 10, 2007

اونورها خوش بگذره !!اين حرفها بوي سيري شكم و...

-- بدون نام ، May 10, 2007

دمت گرم ، آقای نیک آهنگ کوثر ، به قول خودت جیگرتو برم :-)

-- خاک ایران ، May 10, 2007

خيلي جالبه كه خادم و احمدي نژاد را در يك جناح قرار دادي در حاليكه گزينه دولت بيادي بود حتي در مرحله قبلش راي هاي احمدي نژاد شكيب و دانشجو كه از ليست رايحه به شورا آمدند به خادم منفي بود.خادم نه طرف دو لت بود و نه طرف قاليباف.يك خبرنگار
------------------------
کلاغستون: آبجی! نتیجه کار مهم بود که یک طرف مقابل طرف دیگر بسیج شد.

-- محبوبه ، May 10, 2007

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)