تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

نقش پشت پرده يک "فاکر"

گوش دهید و دریافت کنید

حسین موسویان، دییپلمات سابق ایرانی و مذاکره کننده هسته‌ای که دربازداشت به سر می‌برد، در اختیار وزارت اطلاعات است. وی تا این لحظه به رابطه با شارون ستون، نیکول کیدمن، تام کروز و الیزابت تیلور اعتراف کرده و گفته است که مدارک هسته‌ای ایران را از طریق همسر مایکل داگلاس که رفیقه‌اش بوده فرستاده برای البرادعی.

احمدی‌نژاد گفت که ماموریت ما این است که مملکت را امام زمانی کنیم. او پس از تماشای فیلم ماموریت غیر ممکن " تام کروز" چنین نتیجه گرفت که می‌تواند آنقدر وضع مملکت را خراب کند که فقط نجاتش بر عهده امام زمان باشد. قدیم ندیم‌ها می‌گفتند این تفکر حجتیه‌ای‌هاست که بگذارند آنقدر وضع مملکت خراب و بی سامان شود بلکه امام زمان ظهور کند، ولی این یکی دیگر نوبرش را آورده.

کلک دکتر زرین کلک را کندند. نامبرده که به پدر انیمیشن ایران معروف است پس از کنده شدن بخش‌هایی، قادر به پدر بودن نخواهد بود. ظاهرا زرین کلک که هفتاد سال سن دارد در دانشگاه تهران با دست زدن به روسری یک خانم محچبه به ایشان تعرض کرده است. البته در گذشته تعرض به خانم‌های تفاسیر دیگری داشت، ولی با این حساب ماموران نیروی انتظامی که هم به حجاب خانم‌ها دست می‌زنند و هم به زور سوار اتوبوس و ماشین پلیس می‌کنند، دچار فعل تعرض مکرر هستند که دیگر خیلی ناجور است، ولی جایزه هم برای این کار می‌گیرند.

علی لاریجانی با آنکه موهایش بور است، در فرودگاه بغداد حسابی بور شد. نامبرده که می‌خواست در آنجا شرط حضور ایران در شرم‌الشیخ را آزادی ماموران ایرانی اعلام کند، در فرودگاه متوجه شد که دیپلمات‌های ایرانی خودشان را به مصر رسانده‌اند و سر او را شیره مالیده‌اند. احتمالا شیره مذکور رنگ موی او را به وضش فعلی رانده است. او بعد از شنیدن این خبر دیگر هیچ نگفت و بعد از آنکه به تهران رسید حتی با بنده منزل هم وارد مذاکرات محرمانه شب‌های جمعه نگردیده است.

متکی وزیر خارجه ایران که نتوانست خودش را نگه دارد، میز شام را در شب جمعه ترک کرد و دوشیره رایس را تنها گذاشت. ظاهرا او حضور یک ویالونیست جگر طلا را بهانه کرده بود ولی ناظران می‌گویند ماجرا عشقولانه‌تر از این حرف‌ها بوده است. متکی هم با خانم رایس چند کلمه عربی صحبت کرده بود و خانم رایس گفته بود تا انگلیسی حرف نزنی من شماره تلفن بهت نمیدم.

به دلیل عدم هماهنگی سیاست خارجی ایران در قبال غرب، تحلیلگران سیاسی بشدت معتقدند که مسوول امور سیاسی ایران کسی نیست جز فردی که نام خانوادگی‌اش به زبان انگلیسی نشان دهنده تمایلاتش به غرب می‌باشد. احتمالا این فرد آقای "فاکر" می‌باشد که خانم رایس در دیدار با متکی چند بار سراغ او را از ایشان گرفته است. آقای "فاکر" مرد پشت پرده سیاست خارجی ایران توانسته است در سال‌های اخیر حوزه سیاست خارجی را بشدت ماتحت تاثیر قرار دهد به نحوی که طرف‌های خارجی ایران دیپلمات‌های ما را با نام او یا اولیا او خطاب می‌کنند.

وزارت راه موظف به نصب تابلوهاي راهنما با محوريت عفاف در جاده‌هاست. این گزارش حاکی است انحراف به چپ و راست، تصادف و سرعت زیاد دیگر تخلف به حساب نمی‌آید و رانندگان تنها باید حجاب خود را رعایت کنند. در همین حال، عده‌ای از رانندگان در اعتراض به این طرح گفته‌اند تنها در صورت راه‌اندازی خانه‌های عفاف که جناح راست قولش را داده بود حاضر به تبعیت از قوانین جدید خواهند بود. خانه‌های عفاف چند سال پیش قرار بود راه‌اندازی شوند اما نه بوسیله وزارت راه.

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

Tabarakallah!

-- Ali mostafavie ، May 6, 2007

شما فوق العاده ايد.

-- sheida ، May 17, 2007

loool!:D thats great!:D

-- بدون نام ، May 21, 2007

سلام. من خودم تحصیلاتم رو در رشته هنر تموم کردم و با جو کلاسهای هنری آشنا هستم فقط میتونم بگم که استاد چیزی رو از دست ندادند این جامعه هنری است که استاد زرین کلک رو با علم و تجربیاتش از دست داد. چرا اگه به زور سر ما چادر میکنند ما باید آروم بشینیم ولی دوتار مو این همه جنجال داشت. جهنم لیاقت این ریش و پشم دارهای مزدور که به اسم اسلام هر گهی میخورند.

-- delaram ، Jun 5, 2007

به نظر من تو این جامعه همه باید یحتمل usa باشن .
دبی هم بد نیست .
برای بعضی ها که احتیاج شدید به فرهنگ خوری غربیزم دارند احمدی نژاد خوبه .
فکر نکنید من غرب زده ام .
اما اینا خودشون یه آزادی هایی رو دادند(آقای خاتمی ) بد میخان ما رو تشنه از چشمه برگردونن (آقا محمود ) .
این هم قابل ذکر است اگه واقا دولت داره امام زمانی پیش میره just iran
البته چون ما هم بالاخره جوونیم و به سنت پیامبر احترام میگزاریم خانه عفاف هم بد چیزی نیست .

-- آقای مهربون ، Jun 12, 2007

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)