تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

دست‌بوسی تصادفی برنامه‌ریزی شده هسته‌ای

گوش دهید و دریافت کنید


محمود احمدی‌نژاد، معجزه هزاره سوم تصادفا در محل ریاست جمهوری معلم دوران کودکستان خود را که تصادفا از همان کنارها رد می شد و تصادفا گارد حفاظت ریاست جمهوری هم توجه او نشده بود، دید و خانم معلم هم تصادفا دستکش کرده بود دستش که احمدی نژاد تصادفا دستش را بتواند ببوسد و بعد احمدی نژاد سرش را آورد پایین و خانم معلم سر او را بوسید و گفت چرا موهایت را نمی شویی پسرم؟ یادت رفت ۴۴ سال پیش به تو چه گفتم؟ بچه خوب هم ناخن هایش را می گیرد و هم موهایش را باشامپو می‌شوید نه با آب و صابون.

در ضمن بچه خوب موهای دماغ و گوش را کوتاه می کند، دندانش را هم مسواک!

در پایان هم این معلم به شاگرد خود گفت محمود! بچه خوب دروغ نمی‌گویدها! این هاله ماله بازی چی بود در آوردی پسرم؟


نمایشگاه آبکی کتاب تهران آغاز شد. پیش از این فقط محتوای نمایشگاه آبکی بود، حالا بعد از سیل اخیر فرم نمایشگاه هم آبکی شده است. به این می گویند وحدت فرم و محتوا. عده ای از ناشران دعا می کردند که در موقع سیل وزیر ارشاد هم حاضر باشد که بلکه ایشان را هم آب ببرد که متاسفانه ما از این شانس ها نداریم

حسین موسویان سفیر سابق ایران در آلمان و مذاکره کننده هسته‌ای بازداشت شد. کلاغ‌ها کلاغستون گزارش کرده‌اند که ممکن است ایشان بعضی اطلاعات را داده باشد به البرادعی، و شاید هم به خاطر مصاحبه اخیرش که انتقاد کرده بود عملکرد هسته‌ای‌های جدید، گرفته باشند او را. او در مجمع تشخیص مصلحت کار می‌کرد و بعید نیست احمدی‌نژاد خواسته باشد اینجوری حال او را بگیرد!

در روز جهانی کارگر، تعدادی از کارگران از مهرورزی دولت بهره مند شدند و در بیمارستان مهر بستری گردیدند. همچنین نیروهای امنیتی که دلشان برای منصور اسانلو تنگ شده بود سعی کردند او را بدزند که برای اولین بار مردم مانع شدند. از کلیه کسانی که در مترو تهران مانع ربودن اسانلو شده اند نیز اصلا عکس برداری نشده و هیچ اتفاقی برای ایشان نخواهد افتاد.


car_2006_20nov_b.jpg

گروهی مشکوک با کش رفتن کاریکاتور منتشره در نشریه اینترنتی هلندی روزآنلاین و سیاه کردن عمامه آقای جنتی در آن کاریکاتور هم سعی کردند او را سید جلوه دهند و هم جای مقامات بالاتر نظام غالب کنند و در ضمن یک پرونده جدید هم برای برو بچه های پلی تکنیک درست کنند که چند ماه پیش رئیس جمهوری را اندکی هو کرده بودند. اصولا سو استفاده از کاریکاتور بقیه و یا جعل کاریکاتور برای ایجاد بحران در ممکلت ما سابقه ای طولانی دارد که معمولا از چاپخانه کیهان شروع می شود که شدیدا اطلاعاتی است! تا این لحظه ۵۰ نفر در بازداشت به کشیدن آن کاریکاتور اعتراف کرده اند و ۶۰ نفر هم از رفتار بازجویان اظهار رضایت نموده اند و تنها از خانواده های خود تقاضای داروی بواسیر نموده اند. پیشنهاد می شود دانشجویان عزیز علاقه مند به امور سیاسی پیش از ورود به دانشگاه تمرین های لازم را با نوشابه انجام دهند که در هنگام بازجویی دچار مشکلات ناخواسته نشوند و بعد بیاندازند تقصیر برادران. به گزارش کیهان هم یکی از دانشجویان به نام بابک زمانیان اعتراف کرده که بوسیله هیفوس و منافقین و دیک چنی و روزنامه نگاران فراری همکار شرکت نفتی شل هلند و الباقی اجیر شده بوده است.

سه سال پیش در چنین روزهایی، کیومرث صابری فومنی، گل آقا، درگذشت، بدون حضور صابری، طنز و کاریکاتور ایران نمی توانست به موقعیت امروزی خودش برسد و شاید زیرزمینی باقی می ماند. خدایش بیامرزاد.

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

جاي ديگه پيدا نكردم حالتون بپورسم اميد وارم تصادف جدي نبوده باشه

-- koochakpour ، May 3, 2007

خوبه يك نفر هي دونبالت راه بيفته برات حرف در بياره اينو اينجوري بوس كرد اونو اونجوري؟
چي كاره بيچاره محمود داري بابا بيچاره تازه ياد گرفته ببوسه.ولي خودمونيم كم مونده فقط از دستشويي رفتن محمود كاريكاتور بكشي.
هرچند همه كاريكاتورهاش به نوعي تداعي كننده همين عمله , البته نه تو دستشويي!!

-- Ali M ، May 6, 2007

متن اين برنامه، بين بقيه واقعاً شاهكاره

-- عرفان ، Jul 23, 2007

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)