تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

مثلث کروبی - رفسنجانی - خاتمی : کرخ!

گوش دهید و دریافت کنید

مثلث انتخاباتی اصلاح​طلبان تشکيل شد. این مثلث کرخ نام دارد و نشان​دهنده کرخ شدن اصلاح​طلبان بعد از آمدن آبادگران است.

ناظران معتقدند اين مثلث کمی دير بوجود آمد و اگر دو سال پيش همين جماعت با هم ائتلاف کرده بودند، اين همه وقت علاف محمود نبوديم. مثلث کروبي-رفسنجانی- خاتمی البته ۴ ضلع دارد که از آوردن اسم، ضلع چهارم معذوريم. مثلث مربوطه منفرجه بوده که البته با وجود تمامی بی​قواره​گی حسابی جماعت اصول​گرا را عصبانی کرده است.

اشکال کار اين مثلث البته اين است که هر ضلع لابد در انتخابات مجلس قوم و خويش​های خود را به ليست انتخاباتی تهران خواهد چپاند. در اول انقلاب نيز يک مثلث تشکيل شد که هفته ​نامه آهنگر اسم آنرا مثلث بيق گذاشت.

سازمان سنجش آموزش کشور، رشته جديدی به کنکور سال آينده اضافه کرد. مسوول حراست اين سازمان گفت که به جای اينکه دانشجويان وارد دانشگاه شوند و بعد زندان بروند، از همان اول خودشان مثل بچه آدم، زندان را انتخاب کنند تا اين همه هزينه زيادی برای دولت توليد نکنند! دانشجويان عزيز می​توانند پيشاپيش زندان​های اوين، بابل، قزل​حصار را انتخاب کرده، و در صورت تمايل، بند ۲۰۹، بازداشتگاه عشرت​آباد، ۵۹ و غيره را نيز انتخاب کنند.

احمدی​نژاد به تخت جمشيد رفت. هنوز از ميزان خسارت​های وارده به اين مکان تاريخی اطلاعی در دست نيست.

مرکز پژوهش​های مجلس اعلام کرد، ثروت ايرانيان خارج از کشور ۱۳۰۰ ميليارد دلار است. ۹۰ در صد اين پول بعد انقلاب حاصل شده که نشان​دهنده مديريت خوب مسوولان جمهوری اسلامی در فراری دادن همه آنهايی است که سرشان و جيب​شان به تن​شان می​ارزد و اصلا تمايلی به بازگشت به کشور و سرمايه​گزاری در سرزمين مادری ندارند. اصولا اگر کسی در ايران پولدار شود و اندکی ارتباطات نداشته باشد، می​شود فاضل خداداد که جانش را داد، يا تعدادی ديگر که شديدا ماتحت تاثير قرار گرفتند و بعد از پرداخت اندکی باج ريش و سيبيل برگشتند سر خانه زندگی​شان در خارج از کشور.

دولت احمدی​نژاد موفق شد چند برابر دولت خاتمی در طول ۸ سال، ذخیره ارزی را در طول یک سال خرج کند به نحوی که کسی نفهمد چه اتفاقی افتاده و فقط قیمت مسکن و اجناس و حتی گوجه فرنگی زد بالا.

روابط عمومي وزارت آموزش و پرورش از معلمانی که در تجمع اعتراضی جلوی مجلس شرکت کرده بودند خواست با نزديک شدن به روز معلم، خودشان مثل بچه آدم بروند زندان تا جلوی بچه​ها گوش​شان را نپيچانند و به زور سوار ماشين​شان کنند و ببرند زندان. در حال حاضر تعدادی از معلمان در بازداشت، ممنوع الملاقات شده​اند و چون انگليسی نيستند، هيچ کس در دنيا دل​شان به حال​شان نسوخته است.

بنا به گزارش​های نسبتا تاييد شده، معاون سابق وزارت دفاع ايران که دولت ايران مدعی بود دزديده شده، خودش خودش را ربوده بوده است. به تازگی يک عده از مسوولان سابق نظامی ايران که اندکی اطلاعات زيادی دارند و مايل هستند بفرستند آن طرف آب، تمايل زيادی به دزديدن خودشان دارند و بعد تصادفا از سفارت آمريکا در آنکارا سر در می​آورند و بعد از چند وقت هم می​روند ولايات متحده. چندی پيش هم يک راهپيمايی مردمی عليه ترکيه راه افتاد که می​خواستند معاون سابق وزارت دفاع را که خيال می​کردند ديگران او را دزديده اند به ايران بازگردانند. هنوز معلوم نيست راهپيمايان محترم فردا پس فردا کجا قرار است راهپيمايی کنند.


فرمانده نيروي انتظامي گفت: كساني كه نيروي انتظامي را به خاطر انجام طرح‌‏هاي امنيت اخلاقي و برخورد با بدحجابي مذمت مي‌‏كنند، بايد استيضاح شوند! وی همچنین گفت آقایانی که لباس​های ناجور و ترسناک داشته باشند دستگیر می​شوند. وی مشخصات لباس​های ترسناک را هنوز اعلام نکرده است.

بی​بی​سی گزارش داد، سازمان اطلاعات ايران در پی استخدام اسرائيلی​هاست. هنوز معلوم نيست چند نفر از ماموران ايران رفته​اند اسرئيل نيرو جذب کنند، اگر شما خبری داشتيد، به ما هم بگوييد لطفا!

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

hehe damet garm!, har ru durust kun rasti dishab khabe sherafatiyanu mididam!hehe

-- hossein-london ، Apr 19, 2007

باز جای شکرش باقیه که این کلاغه مثلث رو از خاتمی شروع نکرد!
خاتمی - رفسنجانی - کروبی --> خرک!

-- adel ، Apr 19, 2007

راستي مثلث كروبي محمد يزدي و رفسنجاني هم قبلا داشتيم از گفتن مخفف آن معذورم

-- آ. ر. ، May 6, 2007

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)