تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

مقابله با بدحجابی برای اين است که به شما تجاوز نشود

گوش دهید و دریافت کنید


فرمانده امور مفاسد نيروی انتظامی تهران گفت که ما برای خودتان می​گوييم، اگر لباس مکش مرگ ما در تابستان بپوشيد ، مردم يک جوری​شان می​شود و تحريک می​شوند و مزاحم​تان می شوند! ما برای امنيت خودتان است که شما را می​گيريم و دستگير می کنيم و می​بريم زندان تا آنجا مثل بقيه اصلاح شويد. به اين می​گويند اصلاح​طلبی انتظامی.

وی وقتی در باره لباس​های چسبان خانم​ها شلوار کوتاه ایشان حرف می​زد، اندکی مکث کرد، آب دهان خود را قورت داد، عرقش را پاک کرد و موضوع بحث را به آقایان کشاند. در ادامه این فرمانده انتظامی گفت که آقایان هم باید حجاب خود را رعایت کنند. ممکن است در اثر این بدحجابی، بگیرند ترتیب​شان را بدهند و آنوقت ما مسوولیم.
وی همچنین اعلام کرد در سال گذشته ۸۵ درصد بدحجاب​ها مورد تعرض قرار گرفته​اند. البته ایشان نگفت مورد تعرض ماموران یا الباقی؟

در دهه شصت شمسی هم آقایان موظف بودند آستین بلند بپوشند تا اشعه پشم و پیلی دست​شان خانم​ها و احتمالا ۸ در صد از آقایان را تحریک نکند. در همین حال قرار است برای تنبیه کسانی که پشم و پیلی خود را بیرون می​اندازند، ببرندشان زندان و آنجا در حوض واجبی یا داروی نظافت شنا کنند. البته باید مراقب باشند که به خاطر فضای بسته زندان، کسی آنجا به ایشان تعرض نکند!

بالاخره فعالان زندانی زن آزاد شدند و جای خالی برای تعدادی از معلمان ايجاد شد که در همين رابطه چند معلم ديروز بازداشت شدند. اصولا وزارت کار موفق​ترين بخش دولتی را در کارسازي، سازمان زندان​ها می​داند و خوشبختانه هميشه برای ماموران عزيز کار وجود دارد. در طول تاریخ ۲۸ ساله اخیر، هیچگاه شغل‌هایی مثل نگهبانی، باجویی، کنترل و شغل‌های وابسته به پررونقی امروز نبوده است.

احمدی​نژاد وارد استان فارس شد. قرار است وی برای مقابله با فيلم ۳۰۰ و اثرات ضد ايرانی آن، به قول استاد بزرگمهر حسین پور، به سيوند برود و در آبگيری سد سيوند شرکت کند و سر کورش را هم بکند زير آب. به گزارش خبرنگار ما از شيراز، گروهی از مردم که از هفته پيش منتظر رئيس جمهوری بودند در محل اشتباهی خوابيده بودند و گفتند آقای احمدی​نژاد بايد مسيرش را کج کند و حال رفتن به محل استقبال رسمی را ندارند. شيرازی​ها معمولا وقتی هم که عاشق می​شوند، می​خوابند زير درخت تا معشوق بيايد سراغ آنها و می​گويند: ای يارم بيو....دلدارم بيو....بنا به گزارش همکاران ما، قرار است احمدی‌نژاد سری هم تخت جمشید بزند و همینطور برود نقش رستم و بررسی کند کجا می‌توان سد زد تا این آثار تاریخی را بکنند زیر آب؟

در پی آبگیری سد سیوند، گروه‌ها و جمعیت‌های مختلف این کار مشترک سازمان میراث فرهنگی و وزارت نیرو را محکوم کرده‌اند، البته تا این لحظه احزاب مشارکت و کارگزاران چیزی نگفته‌اند. خبرنگار امور آبکی کلاغستون گزارش داد که ظاهرا اعضایی از این احزاب که قبلا متصدی امور وزارت نیرو در امور آب بوده‌اند، اصرار زیادی بر ساخته شدن سد سیوند داشته‌اند و الان فقط می‌گویند کی بود کی بود، ما نبودیم.

متهمان قتل​های محفلی کرمان که چند نفر را به آن دنيا هدايت کرده بودند، برای بار شونصدم تبرئه شدند.ظاهرا اگر شما هر گونه قتلی انجام بدهيد، سريع اعدام می​شويد، حتی اگر خودتان را کشته باشید! ولی قاتلان زنجيره​ای که اندکی خودي محسوب شوند، يک جايی پارتی دارند که ما از ان بی​خبريم! قاتلان زنجیره‌ای در طول سال‌های اخیر اگر وابسته به یکی از نهادها باشند، احتمالا پس از گذراندن دوره‌ای آموزشی در زندان، آزاد می شوند. الان هم که معلم‌ها بازداشت شده‌اند، ترم جدید تحصیلی از اول اردیبهشت برای کلیه قاتلین محترم آغاز خواهد شد.

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

مقداری زننده بود. درست است که کلاغستون مثل هر وبلاگ دیگری ادبیات محاوره‌ای و مردمی دارد ولی خواننده معمولا به طور ناخودآگاه در قبال استعمال برخی کلمات و واژه‌ها جبهه می‌گیرد.
موفق باشید

-------------------------

خانم کلاغ: علی آقو! هی نگو زننده! بهت میگن ضد"زن" اونوقت! بگو ناجور!!
در ضمن لبنان خوش می‌گذره؟

-- علی ، Apr 17, 2007

چطور وقتي در كشورهاي ديگه با حجاب مقابله مي كنند شما تعرض مي كنيد كه استقلال وجود ندارد و ... در كشور شما چي وجود دارد. استقلال آزادي جمهوري اسلامي كدامش... واقعا متاسفم براي اين مسئولين كه فكري براي اين كشور و مردم نمي كنند معلوم نيست مسئولين كجا هستند و چه مي كنند. البته ما هم مثل ديگران مي دانيم كه چه مي كنند.

-- نيلي ، Apr 25, 2007

این مسئولینی که شما میگویید چه کسانی هستند خوب اینا همینایی هستند که این کارها رو میکنن دیگه مسئوول که فرشته نجات نیست مردم باید خودشون به فکر خودشون و امنیت زنان و خواهران خودشون باشن شما اگه چنتا از این عکس هایی رو که از مبارزه با بد حجابی پخش شده نگاه کنید میبینید که مامورا دارن زنی یا دختری رو کتک میزنن ولی مردم جمع شدن دور کارزار و دارن نگاه میکنن
پس از ماست که بر ماست

-- بدون نام ، May 29, 2007

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)