تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

۹۷ درصد مردم ایران چند نفر می‌شود؟

گوش دهید و دریافت کنید


بعد از آنکه گری کاسپاروف، قهرمان سابق شطرنج جهان وارد فعالیت‌های ساسی شد و پوتین را کیش کرده است، سازمان اطلاِات موازی تعدادی از شطرنج‌بازان داخلی را به عنوان پتانسیل‌های براندازی زیر نظر گرفته است. ظاهرا دایره براندازی آنقدر تنگ شده ممکن است هر گونه تمایل حرکات بعدی در شطرنج معادل حرکات براندازانه فرض شود !

مسکو اعلام کرد ایران قرار بوده خبر خوش هسته‌ای را روز اول آورل اعلام کند، ولی چون همه چیز در ایران معمولا دارای تعویق زمانی است، چند روز بعدش اعلام شد. نتیجه اخلاقی اینکه خبر خوش هسته‌ای خالی بندی است و ایران در سالن سانتریفوژ‌ها دو تا آینه گنده گذاشته بود تا تعداد دستگاه‌ها زیادتر دیده شود.

همچنین محمود البرادعی صاحب آژانس به احمدی‌نژاد پیغام داده که لطفا از این خالی‌ها نبندد چون تنها نتیجه‌اش تحریک دشمن است نه چیز دیگر و گفته تو برو کیک زردتو بخور این حرف‌ها به تو نیامده! تحلیل‌گر کلاغستون معتقد است اگر ایران این همه سانتریفوژ ندارد و ادعا می‌کند دارد، تنها برای کمک به ایجاد جنگی که احمدی‌نژاد آنرا کمک کننده تسریع ظهور می‌داند موثر است. یکی جلوی این بابا را بگیرد لطفا!

نیروی انتظامی گفته است که ۹۳ در صد مردم خواستار تعیین تکلیف در مورد حجاب هستند. به عبارت بهتر خواهان اجباری شدن حجاب کامل شده‌اند، خبرنگاران کلاغستون همگی در مناطق مختلف ایران برای تایید این نظرسنجی به سراغ مردم رفته‌اند و نظر ایشان را جویا شده‌اند:

مش‌صفدر: حونه‌شون حراب شه! با حجاب برتر که نمیشه کشاورزی کرد! لابد عیال ما سر زمین باید مراقب باشه یک تیکه از موهاش معلوم نشه وگرنه ای علوفه تحریک‌می‌شن!

پانته‌آ: واه! من همچی حرفی زدم؟ عمرا! من همه شلوارامو کوتاه کردم بشن قد همین شلوار کاپری، هر روسریمو کردم سه تیکه هر روز یه تیکه‌شو سرم می کنم...

حاج‌آقا ...بازاری: بله...ما کاملا موافق حجاب برتر در مورد حاج‌خانم و والده هستیم، ولی خب اگه خانومای دیگه هم حجاب برتر سرشون کنن که ما بدجوری دق می‌کنیم تو حجره! یک کم شیطنت واجبه خب...

در همین رابطه واحد نظرسنجی کلاغستون گفت چیزی در حدود ۲۰ درصد جامعه که زیر ۵ سال سن دارند، آنها کشک، ۲۰ در صد هم بین ۵سال و ۹ سال سن دارند، لابد آنها هم پشم، پسرهای زیر سی سال هم که ۹۰ در صدشان مخالف حجاب کامل هستند چون از دید زدن می افتند،۷۰ در صد دخترهای بالای نه سال هم زورشان می آید روسری سرشان کنند، و در کل ۷۰ درصد جمعیت ایران هم زیر ۳۰ سال سن دارد، اقایان بالای ۳۰ سال هم که ۹۵ درصدشان طرفدار کم حجابی هستند، خانم‌های بالای ۵۰ سال هم ممکن است ۴۰ درصدشان طرفدار حجاب کامل باشند. با این ترتیب احتمالا ۹۷ درصد اعلام شده نیروی انتظامی از درون پادگان یا حوزه علمیه خواهران بدست آمده. در حال حاضر مقامات امنیتی در به در دنبال هم ۳ درصدی هستند که موافق نبوده‌اند!

در پایان به یک خبر پزشکی توجه کنید: یک استاد ایرانی مقیم انگلیس مشکل ناباروری مردان را حل کرد. به گفته خبرگزاری‌ها او موفق شده از مغز استخوان اسپرم‌های نابالغ را بیرون بکشد! به این ترتیب، مشکل آقای احمدی‌نژاد هم حل شد. نه فکر بد نکنید! احمدی‌نژاد چند ماه قبل از مردم خواسته بود تعداد شب‌های جمعه‌شان را در هفته زیاد کنند تا جمعیت ایران زیاد شود، که تعداد زیادی از آقایان معترض شده بودند که توان بچه‌سازی ندارند. ممکن است پس از شکست احتمالی غنی‌سازی هسته‌ای، احمدی‌نژاد اقدام به غنی‌سازی کمری مردان ایران با استفاده از کمک‌های این استاد ایرانی مقیم انگلیس بکند. خداوند به زنان ملک و میهن رحم کند!!!!

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)