تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

نفهمی گاوها عامل عدم تغییر ساعت

گوش دهید و دریافت کنید


صلیب سرخ شکنجه دبیر سفارت ایران در عراق را تایید کرد. آقای شرفی که در عراق ربوده شده بود، تحت شکنجه شدید ماموران خارجکی قرار گرفته بود تا اقرار کند که در عراق دخالت‌های ناجور می‌کرده. ظاهرا اولین گروهی که شکنجه‌ بر روی آقای شرفی را بررسی کرده، بازجوهای وطنی بوده‌اند که می‌خواسته‌اند از جدیدترین روش‌های اقرارگیری خارجی‌ها مطلع شوند. ممکن است آقای شرفی در ایران هم تحت بازجویی قرار گیرد تا اعتراف کند دقیقا تحت چه شکنجه‌هایی قرار گرفته و این شکنجه‌ها چقدر روی براندازان نرم اثر خواهد داشت!

آخرین جزییات فرار شهرام جزایری اعلام شد. ظاهرا شهرام به جای یک نفر که خیلی شبیه او بوده و با پاسپورت
او خارج شده. بعد از اعلام این خبر، سخنگوی قوه قضاییه رفت توی فکر و از جلسه با خبرنگاران خارج شده و سریع به زندان زنگ زده که چک کنند کسی را که دستگیر شده نکند بدل شهرام جزایری باشد، نه خودش.

وزارت کشور بعد از باخت شدید آبادگران در انتخابات شوراها تصمیم گرفت حال مردم را بگیرد و عمر شورای شهر سوم را به نصف کاهش دهد. تا مردم تهران باشند دیگر از این غلط‌ها نکنند! مگر یادشان رفته بود که آیت‌الله مشکینی چند سال پیش گفته بود که منتخبین از نوع آبادگران، منتخب امام زمان هم هستند.

مرحله دوم وام ازدواج شهرداري آماده تقدیم به شهروندان آماده ازدواج است. با این همه به گزارش خبرنگار ما از تهران، این وام نامش اشتباهی است و مخصوص ازدواج دوم و مجدد است. نام صحیح این کمک شهرداری، وام دومین ازدواج است نه دومین وام ازدواج. از جوانان متاهل که هنوز هم نیرویی و توانی برای ازدواج مجدد در آنها باقی مانده درخواست می‌شود هر چه زودتر خود را به بانک‌ها برسانند که معطلی حتما و حکما موجب پشیمانی است.

به سلامتی و میمنت، تورم در سال جاری به ۲۳ درصد خواهد رسید. به عبارت دیگر دهان ملت سرویس خواهد شد. البته با عنایت به اینکه هر چیزی مخالف دولت باشد از طرف مقامات امنیتی معادل براندازی تعبیر و تفسیر خواهد شد، خواهشمند است از عنوان کردن هر چیزی که شاخک‌های برادران را تحریک کند خودداری کنید. اخیرا هم گفته شد که معلم‌ها، دانشجویان و فعالان حقوق زن اقدام به براندازی نرم کرده‌اند. منتهی با توجه به اینکه گرانی خشتک امت همیشه در صحنه را جر خواهد داد، معلوم نیست ملت معترض جر خورده از گرانی برانداز محسوب خواهد شد یا خود گرانی؟

در یک مناظره تلویزیونی در باره تغییر ساعت، معاون وزیر کشور که مخالف تغییر ساعت است، گفت اگر ما ساعت را تغییر دهیم، چگونه به گاوها بفهمانیم که باید یک ساعت زودتر شیر دهند؟ ظاهرا مشکل اصلی تغییر ساعت، گاو بودن کسانی است که اهمیت تغییر ساعت در اقتصاد را نمی‌دانند. حتی در هندوستان که گاوها مقدس هستند، چنین مشکلی وجود ندارد و تغییر ساعت اهانت به مقدسات نیست! اما انگاری در ایران هست!

به دلیل آلودگی‌های زیست محیطی ناشی از فعالیت‌های پتروشیمی ماهشهر، تعداد زیادی از کودکان این شهر ناقص‌الخلقه به دنیا آمده‌اند. وزارت نفت هم طبق معمول هیچ مسوولیتی در این قبال نپذیرفته و نخواهد پذیرفت. در کشور ما همیشه این مردم هستند که در برابر دولت مسوول هستند نه دولت در برابر مردم. به این می‌گویند مردم سالاری!

رادیو زمانه که قرار است به زودی یک مسابقه طنز راه بیاندازد، پیشاپیش جایزه بهترین طناز سال را به آقای حسنی امام جمعه ارومیه تقدیم می‌کند. خواهشمند است برای رفع هر گونه سو تفاهم، گفتگوی اخیر چلچراغ را با ایشان بخوانید و امیدوارم از خنده در خود خرابی نکنید که می‌تواند مصداق براندازی باشد.


بخوانید و بخندید!

مصاحبه سانسور نشده حسنی!

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

دوست من
خیلی خوب کاریکاتور می کشیدی. از وقتی سرگرم نوشتن این چرت و پرت ها شده ای، کیفیت کاریکاتورهات به زیر صفر سقوط کرده. متاسفم. ببخشید که صریح و رک گفتم.
شاد باشی.
--------------------------------
کلاغستون: ما هم به ای آقوی کوثر می‌گیم، گوش نمی‌کنه لاکردار!
شومو به بزرگواری خودت ببخش، تحریمش کن تا مث بچه آدم کار خودشو بکنه، چرت و پرت خوندن کار خوبی نیست! به شما توصیه می‌کنیم از این کاروی لغو نکنید یی وقتی! در ضمن مالزی خوش می‌گذره؟

-- بهروز ، Apr 12, 2007

Mahshar boooooooooddddddd!!!!!

-- شورشی بی دلیل ، Apr 12, 2007

ایول

-- Hesam ، Apr 12, 2007

چرا راديو زمانه رو استرييم نميكنين كه بيشتر راديو بشه؟!//...//اينطوري mp3 دانلود كردن زياد حسه رايدو بودن رو نميده!//...

-- ABe ، Apr 13, 2007

nikan buru darimet!, ha kaku, faghat zamani ke shirazi bazi dar miyari ye kam shulu ver tar bekhun chun ma shiraziya hale harf zadanam nadarim, akh angushtam dard gereft!hehe

-- hossein-london ، Apr 14, 2007

حسني خيلي صادق تر و انسان تر از خيلي هاست!
حداقل به چيز هايي كه مي گويد اعتقاد دارد و عمل مي كند

-- علي مرسلي ، Apr 14, 2007

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)