تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

یا روسری، یا توسری- مدل ۱۳۸۶

گوش دهید و دریافت کنید


۲۸ سال پیش در چنین روزهایی، گروهی موسوم به چماق‌داران که بعدها به حزب‌الله و بعد از آن به انصار حزب‌الله تغییر نام داد، در یک راهپیمایی همراه با چوب و چماق، سیاست‌های بعد از ۱۳۵۷ را ترسیم کرد. در این راهپیمایی مردمی دیگر آزادی شعار نبود البته وگفته شد که آزادی انتخاب بانوان کشک و از این به بعد خانم‌ها اگر روسری سرشان نکنند، حکما توسری خواهد خورد. در طول سال‌های بعد هم عملا خانم‌ها روسری کردند سرشان و بعدها چادر حجاب برتر شد و نزدیک بود همان روسری به سرها را هم دوباره دچار توسری کنند ولی قافیه مناسبی برای شعار پیدا نشد و حزب‌الله هم بی‌خیال شدش. امسال نیز فرمانده نیروی انتظامی تهران مژده داد که از اول اردیبهشت چنان بدحجاب‌ها را خوش حجاب خواهند کرد که هر چه کمپین یک میلیون امضا و غیره از سر زن‌ها بیافتد. در حال حاضر چون هر چیزی که ممکن است اساس نظام را زیر سوال ببرد حکم جاسوسی خواهد گرفت، محتمل است تعداد زیادی جاسوس دشمن همینطور ولو باشند که با گسترش زندان‌ها مشکل این بدحجاب‌های نظام به هم زن حل خواهد شد.

بنا به روایت یکی از وبلاگ‌ها، خانم‌ها البته می‌توانند برای مقابله با این مساله سر خود را از ته بتراشند و روسری سرشان نکنند! اگر این پدیده اتفاق بیافتد، نهضت کمپین یک میلیون کچل ممکن است موفق‌تر از نهضت یک میلیون امضا کار کند و فقط باید مواظب ابشند دولت‌های خارجی از این کارشان حمایت نکنند که یکهو دیدی از خانم‌های کچل شده به عنوان برانداز و جاسوس نام برده شد!

همینطور کلاغستون پیشنهاد می‌کند برای کنف کردن ماموران، ابتدا سر خود را از ته کچل کرده و تراشیده، سپس کلاه‌گیس سرتان کنید و رویش هم روسری بگذارید، قانون در برابر کلاه‌گیس ساکت است و اگر اعتراض کردند، کلاه‌گیس و روسری را از سر در آورده و کله کچل خود را نمایش دهید. البته مراقب باشید سرباز بی‌گناه نیروی انتظامی که فقط مامور است سکته نکند از ترس!

پس از آنکه ملوانان انگلیسی در بازگشت شکر زیادی خوردند و گفتند تحت فشار بوده‌اند، تلوزیون عربی ایران موسوم به العالم اقدام به پخش لحظات شادمانی و پینگ پونگ ملوانان کرد که البته بازی هم سرشان نمی‌شد، و پوز رسانه‌های دشمن را زد. کلاغستون زمانه از تلویزیون ایران تمنا می‌کند لحظات شادی قبل و بعد از اقرارگیری فعالان مطبوعاتی و جنبش زنان و دانشجویان معلمان و غیره نیز از تلویزیون ایران و العالم پخش شود، هزینه‌اش را یک جوری ما می‌دهیم به عنوان آگهی. قبوله؟

سد سیوند فارس نیز به سلامتی آبگیری شد، منتهی کسی نمی‌خواهد صدایش را در بیاورد. پس از آنکه مرحوم خلخالی نتوانست تمامی نمادهای سلطنتی را از این مملکت محو کند، وصیت کرد که هر طور شده، حالا که نتوانسته "کورش" را اعدام کند، لا اقل قبرش را ببرد زیر آب تا حسابی آسوده بخوابد، همینطور مقبره داریوش و اکثر پادشاهان هخامنشی را.ظاهرا این وصیت نامه دست بد کسانی افتاده و اگر تا چند سال بعد کورش را نکردند زیر آب، خب تخت جمشید و نقش رستم هم را می‌توانند بگذارند وسط مسیر راه‌آهن یا مونوریل مورد علاقه احمدی‌نژاد را آنجا علم کنند. مشاور احمدی‌نژاد نیز از وی خواسته است سانتریفوژها را ببرند تخت جمشید که امریکایی‌ها اشتباهی کاخ آپادانا بزنند و الباقی آثار را. فعلا خانم رجبی از طرف احمدی‌نژاد مشغول بررسی این پیشنهاد است.

پورمحمدي وزير کشور اخيرا اعلام کرده که "عبدالمالک ريگي حاصل دوران اصلاحات است." از آن طرف آقای موسوی لاری وزیر کشور سابق هم گفت که خودتان در دوران وزارت اطلاعات فلاحیان که معاون بودید یک "ریگی" به کفش‌تان بود. در حال حاضر به نظر می‌رسد در کفش بسیاری از مسوولان ریگ وجود داشته و فعلا قابل حل نیست.

احمدی‌نژاد پس از آنکه نتوانست پول نفت را سر سفره مردم بیاورد، تصمیم گرفته وزیر را عوض کند. در ایران پاک کردن صورت مساله مهم‌ترن و کاربردی‌ترین راه برای رفع و رجوع و خراب‌تر کردن شرایط است که احمدی‌نژاد ثابت کرده است در آن توانایی‌های بسیاری دارد. به گزارش قارقار مرکزی خبر، این بار نوبت موتلفه ست که وزیر نفت داشته باشد و می‌گویند علی کردان که در دعوران مدیریت مالی‌اش بر صدا و سیما، چیزی در حدود ۵۰۰ میلیارد تومان دچار الهامات غیبی شده بود می‌تواند همه مشکلات وزارت نفت را حل کند. اگر خبر صحت داشته باشد، منتظر غیب شدن چند ده میلیارد دلار باشید. این خط و این هم نشان!

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

oooooh jedi in kheili tup bud, damet garm ,ab tu galum parid az bas khandidam

-- hossein-london ، Apr 10, 2007

وه! اينارو ا كجات در مياري؟//اواخرش ديگه رسما پخش زمين بودم!//...
------------------------------
کلاغستون: زودتر خبر می‌دادی آمبولانس خبر می‌کردیم کاکوجونی!

-- ABe ، Apr 10, 2007

این حرفهایی که می نویسید، مثلا می خواهید مردم رو تحریک کنید که حرکتی کنند؟
وقتی که حکومت یک ملت نظامی باشه چه انتظاری دارید که ملت صداشون دربیاد؟!؟
-----------------------------------------
کلاغستون: ما غلت کرده باشیم آبجی! اصولا کلاغ‌ها فقط قار قار می‌کنند. همین!

-- مونا ، Apr 13, 2007

از نفهمي گاوهاست كه دختران بد حجابند
و عكس سكسي خود را روي نت ميگذارند
از نغهمي گاوهاست كه اينهمه روشنفكر هنوز با آيات روشن قرآن مشكل دارند...
بخدا خدا راست ميگويد
--------------------------
کلاغستون: والو کاکوجونی، چقدر جدی می‌گیری! در ضمن ایلام خوش می‌گذره؟

-- م. ، Apr 13, 2007

خوبه پس حرفاتون رو نباستي جدي گرفت....

جالب نيست يه عده اينجا از همه چيز مينويسند بعد ميگن جدي نگير؟
قسم حضرت عباست رو قبول كنم يا دم خروس رو؟!

-- م. ، Apr 14, 2007

man migam kolan hame ba ham rosari hashon ro dar biyarand ,,bebinim chi mishe ,,ye jang dakheli kheyli fekr khobi hast ,,beyoftim be jon ham ,,,bad ham be khey r o khoshi miyan ,,mizannad in keshvar ro ba khak yek san mikonand ,,na ona mimonand na ma,,,

-- SARA ، Apr 25, 2007

in dolat mikhay alan sakhtgiri kone hale baziaro begire va bad az ye moddat bege rosariharo yevajab bekeshin aghab va maslan azadi bede,,,on vaghat hameye mardom mikhab began eyval azadi.hame darim inja bazi dade mishin azizan.

-- mohammad ، Apr 29, 2007

راستشو بگو چقدر گرفتی که این اراجیف رو بنویسی اگه ادم الاف نباشه که به فکر تفرقه بین مردم کشورش نمیشه

-- نسرین ، Sep 13, 2007

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)