تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

ملوانان انگلیسی تحت فشار انگلیسی‌ها!

گوش دهید و دریافت کنید


ایران کنفرانس ملوانان بریتانیایی را 'نمایشی' خواند. سخنگوی وزارت خارجه ایران انگلیش را متهم کرد که ملوانان را تحت شرایط بدی قرار داده و از آنها اعتراف اجباری گرفته که اگر همان حرف‌های کنار دوربین را تکرار نکنند، هفت سال زندانی خواهند شد! ملوانان انگلیسی به زور مجبور شده‌اند حرف‌هایی بزنند که اکلف گفتگوهای دوستانه‌شان در بازداشت‌گاه ایران بوده و انگلیسی‌ها دارند از حسن نیست ما سو استفاده می‌کنند. دولت ایران هم به شکنجه روانی ملوانان انگلیسی بوسیله دولت انگلیس و قرار دادن آنها تحت فشار اعتراض کرده و گفته است که به سازمان ملل علیه زورگویی به شهروندان کشور انگلیس اعتراض خواهد کرد!

پس از پخش گفتگوی تلویزیونی ملوانان انگلیسی که تحت فشار و شکنجه دولت انگلیس اعتراف کردند که در ایران تحت فشار بوده‌اند، جلال شرفی مقام دوم سفارت ایران در بغداد که مدتی توسط آمریکایی‌ها بازداشت شده بود گفت که آمریکایی‌ها هم او را شکنجه کرده‌اند، خبرنگار کلاغستون هم از آقای شرفی پرسید که آیا از او اعتراف تلویزیونی گرفته‌اند یا نه؟ البته خبرنگار ما پس از آنکه تعدادی از پرهای ماتحتش کنده شده بود از محل مصاحبه مطبوعاتی اخراج شد.



عکس: خبرگزاری فارس

خانم رایس آماده دیدار با متکی شده است. مقامات وزارت خارجه ایران فعلا دارند آداب و رسوم سیاسی به آقای متکی یاد می‌دهند که آن طوری که ملوان زن انگلیسی نگاه کرد، به خانم رایس نگاه نکند چون ممکن است خانم رایس یک جوری‌اش بشود!!


حزب موتلفه اسلامی که متشکل از پولدارهای بازاری و غیره اندکی دایناسور می‌باشد، می‌خواهد جوان‌گرایی کند. با توجه به اینکه اکثر آدم‌های این حزب مال دوره ژوراسیک می‌باشند، باید منتظر شد و دید تکامل چه بلایی سر این حزب خواهد آورد و آیا شاهد قیافه‌های انسانی در این مجموعه خواهیم بود یانه؟


بازتاب گزارش داد که یک آقازاده به خاطر اندکی سواستفاده مالی مجبور به کنار رفتن از وزارت نفت شده است. هنوز معلوم نیست آقازاده مذکور ربطی به شرکت توتال و یا استات‌اویل هم داشته است یا نه؟ اصولا آقازاده‌ها در وزارت نفت از عهد مادها تا کنون حاضر بوده‌اند و البته هیچوقت هم دستگیر نشده‌اند! در طول این همه سال معلوم نشده پول‌های پورسانتی در حساب کدام آقازاده‌ها رفته و کی به بودجه مملکت باز خواهد گشت(مگر قرار هم هست که برگردد؟).

به گزارش قارقار مرکزی خبر، چند نفر در شهر قم بر اثر اسعتمال عرق سگی نامرغوب،جان خود را در تعطیلات نوروزی از دست داده‌اند. لازم به ذکر است که این درگذشتگان می‌توانستند بپرسند بقیه در شهر قم عرق مرغوب را از کجا می‌گیرند تا دجار مسمومیت نشوند. اصولا مصرف عرقیات در ایران بالا رفته و درصد کسانی که تمام عمر خود را در ۲۷ سال گذشته سپری کرده‌اند و به عرقیات اعتیاد پیدا کرده‌اند رو به افزایش است. در شهر قم هم آمار علاقه به عرقیات روز به روز افزایش می‌یابد. احتمالا عرق حضور قلب را افزایش می‌دهد!!

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

danyasururu khub umadi kaku!hehe

-- hossein-london ، Apr 8, 2007

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)