تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

انرژی مالشی، حق مسلم ماست

گوش دهید و دریافت کنید


به اخبار جعلی امشب توجه کنید:


به گزارش قار قار مرکزی خبر، از اين تاريخ تا اطلاع ثانوي، هيچ زنی حق نخواهد داشت بی اذن شوهر پای هيچ چيزی از جمله بيانيه يک ميليون امضايی برای دفاع از حقوق زنان و اصلاح قوانين مرتبط با زنان را امضا کند. بر اساس خبری که امروز به دست ما رسيد، کليه زنانی که امضا اين بيانيه براندازانه را تبليغ کنند به عنوان برانداز دستگير واحتمالا به دليل ارتباط با کشور برانداز هلند محاکمه خواهند شد.


يکی از کارشناسان امنيتی که طبق معمول نخواست نامش عنوان شود گفته است که اگر بند پنجم اين بيانيه را برعکس بخوانيد نوشته است که خانم​ها تا زمانی که قوانين به نفع ايشان تغيير نکند از خوابيدن با همسر خودداری کنند تا مردان ذليل بشوند و بروند زير بار. اين امر چون باعث فساد و ذلت آقایان می​شود، طراحان اين پروژه يک ميليون امضا مفسد فی​العرض و فی‌الطول محسوب شده و هر چه زودتر بايد از اعمال کثيف خود توبه کنند.


گفتيم کثيف، سايت سلامت گزارش داد که دانشمندان انگليسي اعلام كرده​اند: كمي كثيف بودن، هم مي‌تواند خلق افراد را بهبود ببخشد و هم مي‌تواند موجب تقويت سيستم ايمني بدن آنها شود. بر اساس اين گزارش، آدم​های سالم اندکی کثافت تشريف دارند. به گفته تحليل​گر اقتصادی کلاغستون، اين امر در مورد اقتصاد ايران کاملا مصداق داشته و علت سلامت اقتصاد ما، کثافت​کاری​های اقتصادی مديران دولتی است. به عنوان مثال به دليل سلامت اقتصادی مسوولان شهرداری دوران احمدی​نژاد، ۳۰۰ ميليارد تومان دچار الهامات غيبی شده، ولی همان مسوولان به دليل سلامت کامل، يا معاون رئيس جمهوری شدند يا مشاور. در تاريخ ايران، اکثر مقامات اقتصادی به دليل کثيف بودن هميشه سالم مانده اند.


حسين رضا زاده لباس وزنه برادری خود را تغيير می​دهد. روز گذشته آقای رئيس جمهوری در ديدار با حسين رضازاده قوی​ترين مرد جهان وی راضی کرد تا حسين هنگام بالا بردن وزنه ابتدا بگويد ابالفضل، انرژی هسته​ای حق مسلم ماست، و ابالفضل. روی شکم لباس هم بنويسد انرژی هسته ای حق مسلم ماست، منتهی چون اين جمله دراز است و ممکن است به نقاط حساس بدن رضا زاده کشيده شود که حق مسلم ما نيست و به ما هيچ ربطی ندارد، به همان ابالفضل و انرژی هسته​ای اکتفا می​شود.


دولت بریتانیا اعلام کرد که تا زمان آزادی ملوانان و تفنگداران بازداشت شده این کشور توسط ایران، روابط رسمی خود با ایران را به حالت تعلیق در می آورد. در همين رابطه از شهر قم اعتراضاتی از بعضی آقايان بلند شده که اگر رابطه به هم بخورد که ما نمی​توانيم هی برويم لندن که! لازم به ذکر است که بسياری از آقايان پروستات و يا بواسير کود را در لندن عمل می​کنند و نه در تهران. پزشکان لندنی هم ظاهرا محرم​تر هستند!


وزير فرهنگ و ارشاداسلامي گفت: حال رئيس جمهور به خاطر کار زياد خوب نيست . لازم به ذکر است که وزیر ارشاد آخرین نفری است که متوجه خوب نبودن اوضاع روحی و جسمی رئیس جمهوری شده است و به همین دلیل یک نفر هم باید ایشان را معاینه کند. آقای صفار هرندی از وقتی وزیر ارشاد شده انجام امور امنیتی و کیهانی را نداشته که تاثیرات بدی در روحیه ایشان گذاشته و روزها هم هذیان می گوید.


به دنبال چاپ یک عکس از سرهنگ نیروی انتظامی که دست رئیس جمهوری را می​بوسیده، دفتر ایشان گفت سو تفاهم شده و ظاهرا فرد مورد نظر تصادفا لبش را به پشت دست آقای احمدی​نژاد مالانده است. در گذشته پیش از مطرح شدن انرژی هسته ای، انرژی مالشی در دستگاه​های دولتی قدرتمندترین فرم انرژی بود و مقامات دولتی آنرا حق مسلم خود می​دانستند. انرژی مالشی انواع اصلاح​طلبانه​ای هم داشته که بوسیله استعمال دستمال حریر یزدی ایجاد می​شده است!.

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

hahahah damet garm

-- hossein-london ، Apr 4, 2007

... اون که داره دست رئیس جومبول رو می ماچه سرخنگ نیست که. خوب نیگا کن... جلوی لبه ی کلاه اش از اون خطهای کج و معوج سرگرد به بالا رو نداره. در ضمن میتونستی یه نیگا به چار تا ستاره ی حلبی روی دوشش هم بندازی که نشون میده اولندش سروانه، دومندش چار برابر قلبی از طلا داره و برای همین رقت قلبه که داره "قاط ماچ" میزنه، سومندش اصلن به من چه ....

-- shahrokh ، Apr 5, 2007

jenabe raees jomhoor shans avarde ke dastash rooye narde bood, chon agar sarash ra rooye narde gozashte bood, sarhang mohtaram ehtemalan tasadofi labash ra be labe raees jomhoor mimaland

-- bitter ghost ، Apr 17, 2007

انتظار یه چیز دیگه داشتم

-- بدون نام ، Apr 17, 2007

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)