تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

وقایع سال گذشته - ۶

گوش دهید و دریافت کنید


به دنبال سفر خبرنگاران به هلند و بعد پرونده‌سازی‌های اواخر پاییز، وزارت ارشاد به خبرنگاران دستور داد تا قبل از سفر اجازه بگیرند. لازم به ذکر است که خبرنگاران اصولا گروهی بی‌دست و پا بوده و گوشت قربانی عزا و عروسی قدرت، از جمله احزاب اصلاح‌طلب و غیر اصلاح‌طلب محسوب می‌شوند. در سال گذشته تعدادی از روزنامه‌نگاران متوجه شدند شرکت در کنفرانس‌های تخصصی، توطئه علیه امنیت ملی بوده و باید به نشستن پای سخنان دکترعباسی متخصص دکترین پسا فتیله‌پیچ یا استاد رحیم‌پور ازغدی و غیره بنشینند و ماست‌شان را بخورند.


در انتخابات شورای شهر و روستا، اصلاح‌طلبان که گمان می‌کردند کل شورا را خواهند گرفت مجبور شدند به سه چهارتا کرسی اکتفا کنند، از طرف دیگر گروه احمدی‌نژادی‌ها هم شورا را مثل انرژی هسته‌ای حق مسلم خودشان می‌دانستند، زپرشک‌شان در رفت تا یک جور رای آبجی آقای احمدی‌نژاد رفت بالا و آقای مهرداد بذرپاش که از نوابیغ محسوب می‌شد و احتمالا می‌خواست رئیس شورای شهر تهران شود، ماند ته صندوق.


دانشجویان دانشگاه امیر کبیر از آقای احمدی‌نژاد استقبال شایانی کرده و نامبرده را اندکی مورد مهرورزی قرار دادند. در مراسمی که به مناسبت روز دانشجو برگزار شد، تعداد زیادی دانشجو از دانشگاه‌های دیگر که همگی هاله نور بالای سرشان بود در دانشگاه امیر کبیر مستقر شدند و تعدادی از دانشجویان خود دانشگاه بدون اجازه توانستند وارد محوطه وزرشگاه دانشگاه شده و با معکوس گرفتن عکس رئیس جمهوری و سردادن شعارهایی باعث آزرده خاطر شدن نامبرده شدند.


وزارت ارشاد ابتدا همه وبلاگ‌نویس‌ها را ملزم به ثبت وبلاگ خود در سایت ارشاد کرد و سپس گفت شوخی بوده بابا چرا جدی گرفتید؟ لازم به ذکر است که احتمالا یکی از شخصیت‌های داستان ۱۹۸۴ جورج اورول تازگی‌ها روحش را داده به کیهانی‌های وزارت ارشاد. این جماعت هم البته تمایل زیادی به دیدن نیمه پنهان مردم دارند که اندکی سکسی است.

صدام حسین قبل از
فرارسیدن سال ۲۰۰۷ اعدام شد. عده‌ای از دل‌نازک‌های تاریخ معاصر برای صدام اشک ریختند درست عین گروهی از مردم غیور شهر تکریت!


رئیس سازمان میراث فرهنگی که نتوانسته‌بود از آثار تاریخی نزدیک پاسارگاد دفاع کند که احتمالا زیر آب خواهد رفت، در مراسم رقصی در ترکیه شرکت کرد و نشان داد که مقامات نظام مقدس اهل هنر هم هستند، ولی وقتی به ایران برگشت، یکی از نمایندگان مجلس به نام افروغ خشتک نامبرده را کشید روی سرش.


در حالیکه آمریکا با اتحادیه اروپا در حال برنامه ریزی برای فشار روی ایران بود، احمدی‌نژاد هم از لجش رفت ونزوئلا، و بعد طبق معمول رفت و به روستاهای این کشور سر بزند و البته با لباس‌های محلی مناطق مختلف، تا اینکه به یک روستا رسیدند که اهالی منطقه اصلا لباس نمی‌پوشند. هنوز گزارشی از این بازدید به دست ما نرسیده و محافظان ریاست جمهوری سه تا ازکلاغ‌های ما را به گروگان گرفته‌اند.


یک یزدی که سابقا رئیس جمهور بود به دلیل تجاورز و کارهای بد بد جنسی از کار برکنار شد. بخشید، منظورمان موشه کاتساف رئیس جمهوری سابق اسرائیل بود که اهل یزد می‌باشد.


سه فعال امور زنان در حالیکه راهی هند بودند، به اتهام رفتن به هلند بازداشت شدند. ظاهرا خبرچین وبلآگ آباد به برادران خبر جعلی داده بود و یادش رفته بود که علاوه بر فرق نوشتاری هند و هلند، جمعیت هند نزدیک یک میلیارد نفر بوده و آدم عادی نمی‌تواند غذاهای‌شان را به راحتی ببلعد و شدیدا آتش می‌گیرد. این سه فعال زن موقتا آزاد شدند ولی بعدا برای الباقی فعالان زن پرونده سازی آغاز شد.


روزنامه کیهان شبکه عنکبوتی جدیدی کشف کرد که وابسته با سازمان جاسوسی هلند بوده و می‌خواهد از آن کارهای ناجور بکند! به کیهان پیشنهاد گردید خبرچین و منبع خبری خود را تغییر دهد.


معلم‌ها در اواخر سال به تبعیض و گرانی و مشکلات اقتصادی خود معترض شدند. این اعتراضات نهایتا به تجمع روبروی مجلس کشیده شد و دولت خدمت‌گذار خدمتشان رسید و در اسفند آنها را با مهرورزی مورد محبت قرار داد. از سرنوشت معلمان دستگیر شده خبری در دست نیست!


در روز جهانی زن هم تعدادی از زنانی که کله‌شان بوی قورمه سبزی می‌داد در آفساید قرار گرفتند. ظاهرا کبودی ایجاد شده ناشی از مواد آرایشی به کار برده شده در هتل اویل اتاق ۲۰۹ بوده است.


هاشمی رفسنجانی در سخنانی خطاب به خارجی‌ها گفت که خیلی احمدی‌نژاد را جدی نگیرند و وی هنوز به سن قانونی نرسیده و حرف صغیر مسوولیت زا نیست و از این حرف‌ها.

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

خلي عالي بود دمت گرم

-- mohamad ، Apr 13, 2007

به شما هم توصيه مي کنم پاي صحبتهاي روحبخش و روشنفکرانه استاد رحيم پور ازغدي بنشينيد بلکه بخارات کله ات ته نشين شود.

-- سيمين ، Apr 17, 2007

باعرض سلام مردم ازاده در هر نقطه از جهان از ملت و انقلاب اسلامی ایران حمایت کرده وهمواره موفقیت ایران وایرانی ازاده را موفقیت خود میدانند وهیچ توجهی به عربدههای استکبار درحال اضمحلال ندارند واین واقعیت در سفرهای رییس جمهور محترم جناب اقای احمدی نژاد بسیار قابل توجه است (خصوصا سفرهای خارجی درمقایسه با سفرهای سران استکبار وصا حب زندانهای گوانتانامو و......) امید انکه شما هم با مردم عزتمند ایران اسلامی همراه شده ودل به لانه عنکبوت نبندید ......درایران سرافراز وبا موفقیتهای روزانه اش براندازی مخملی انهم توسط اندک افراد متمکن وبی درد وکاخ نشین خود فروخته اجنبی پرست خوابی است ابدی وبدون تعبیر . اگر مردمی هستید نظر بنده را منتشر کنید . س.ج

-- بدون نام ، Jun 3, 2007

به نظرمن اگرچه آقای رئیس جمهورسیاست اقتصادی درستی نداردولی ایشان
نشان داده شجاعترین رئیس جمهورتاریخ کشورماست وهیچگاه ازمواضع عزتمنداسلامی ماکوتاه نیامده

-- لیلا ، Mar 23, 2008

ازرهبرانقلاب تقاضا داریم ضرغامی را هرچه سریعتر عوض کنند.

-- مریم ، Apr 21, 2008

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)