تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۸۵ • چاپ کنید    

۵۹۸ هسته‌ای؟

گوش دهید و دریافت کنید


تونی سنو، سخنگوی کاخ سفید گفت که حمله به ایران احمقانه است، ولی با توجه به کارهای احمقانه بوش، این مساله اندکی ترسناک است.


ولایتی گفت که زیر بار قطع‌نامه ۵۹۸ هسته‌ای می‌رویم، چون آن قطع‌نامه همراه با نوشیدن جام زهر همراه بود، باید این بار منتظر نوشیدن جام‌های زهر دیگری هم باشیم!


در حالیکه احمدی‌نژاد تمایل زیادی به شرکت در شورای امنیت را دارد، کمدین‌های آمریکایی گفته‌اند سپانسور او برای ویزایش‌ به آمریکا می‌شوند تا دوربین‌ها و ضبط‌هایشان را در جلسه شورای امنیت کار بگذارند!


در حالیکه از شادی صدر ۲۰۰ میلیون وثیقه خواسته‌اند، دختر ۷ ساله شادی صدر قلکش را شکست و فقط ۱۲ هزار تومان پول در آن پیدا کرد. این شب عیدی نمی‌شود یک رحمی به این دختر داشته باشند؟


با دستگیری تعداد زیادی از معلم‌ها، مشکلات آموزشی اوین هم حل می‌شود! آن سال‌ها وقتی اساتید دانشگاه به زندان می‌رفتند، برای زندانیانی که حتی به جنبش سواد‌آموزی نرفته بودند، مشکل بوجود می آمد ولی حالا این مشکل نیز حل شده، و با توجه به اینکه تا تقی به توقی می‌خورد، حتما تعدادی از فعالان سیاسی را هم می‌گیرند، و آقایان هم منتظر تک تیر آمریکایی‌ها هستند، پس احتمالا به زودی سطح علمی زندان بشدت بالا خواهد رفت!


چندی پیش مقامات کیهان برای رادیو زمانه خط و نشان کشیدند. در همین حال مقامات سابق کیهان که الان وزیر ارشاد هستند، برای رادیو جوان که از کیهان انتقاد کرده بود، خط و نشان کشیدند! خدا به گویندگان و تهیه کنندگان این رادیو بشدت رحم کند!


آخرین طرح اقتصادی هم برای دروغ از آب در نیامدن حرف‌های احمدی‌نژاد که گفته قیمت‌ها بالا نرفته در حال شکل‌گیری است! قرار است چند صفر از پول ایران را بزنند تا اصلا احساس گرانی نکنید!

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)