تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۸۵ • چاپ کنید    

بحران جنسی عسلویه و حل مشکل بوسیله صیغه مبالغه

گوش دهید و دریافت کنید


فرزندان احمدی‌نژاد شب گذشته از روی هاله باباشون پریدن و جرات نکردند آتیش روشن کنند. همچنین، فرزندان مشترک آقای الهام و خانم رجبی، مقداری لباس ناشی از خلع لباس را آتش زدند و آنها هم از روی آن‌ها پریدند. امروز صبح آقا و خانم الهام نتوانستند لباس‌هایشان را پیدا کنند که به همین دلیل آقای الهام دیر به سر کار رفت. خدا از سر بچه‌های شیطون ایشان بگذرد!


بحران اجتماعی عسلویه، شدید شد. در حالیکه چند ده‌هزار کارگر مرد در گرمای عسلویه بشدت زحمت می‌کشند، نبود امکانات فنی باعث شده اندکی تاثیرات منفی روی ایشان باقی بماند، آقای حائری شیرازی، امام جمعه شیراز گفت که باید امکانات صیغه برای این کارگران هر چه زودتر فراهم شود تا بلکه فشارهای اجتماعی موجود در عسلویه اندکی حل شود. گفته می‌شود کارگران در عسلویه بشدت حشرالسود شده و از نظر سیاسی راست افراطی می‌باشند. در روزهای اخیر مهندس‌های خوش‌تیپ و خوش بر و رو جرات نکرده‌اند از دست این فشار شدید سر پروژه‌ها حاضر شوند.


ولادیمیر پوتین در حال خواندن قراردادهای میان دولت ایران و روسیه تزاری است. گفته می‌شود نامبرده در یک جلسه خصوصی گفته است که اگر بشود قرارداد ننگین و رنگین ترکمانچای را یک جوری زنده کرد و پروژه نیروگاه اتمی بوشهر را ذیل آن آورد، خیلی باحال می‌شود. اصولا روس‌ها تمایل زیادی به سو استفاده از ایرانی‌ها دارند و دولت فعلی در سال‌های اخیر تا توانسته به ایشان کولی داده است، به نحوی که کمر علی‌لاریجانی درد گرفته. البته کمردرد سید محمد خاتمی مربوط به عوامل دیگری بوده است که ربطی به روس‌ها نداشته و ندارد.


احمدی‌نژاد که به طور خودسرانه مایل به حضور در شورای امنیت است، مورد استقبال نماینده چین قرار گرفت. نماینده چین گفته حضور احمدی‌نژاد در اینجا بامزه است. تحلیل‌گر کلاغستون تا این لحظه نتوانسته متوجه بشود منظور دیپلمات چینی از بامزه چیست چون که محمود را با صد من عسل هم نمی‌شود خورد!


فیلم ۳۰۰ تا کنون ۸۵ میلیون دلار فروش کرده است و تحلیل‌ امروز ما مربوط به همین فیلم است:


سامنعلیکم! ای از خدا بی‌خبر صهیونیست فرانک میلر، عامو یی نقوشی‌یوی کشید از ای هخامنشی‌ها، کردشون عینهو هیولاهوی عهد عمو ویزویزک! یی کاره آبرو ووسه ما شیرازیا نذوشت! خب ای ما شیرازیا نوه نتیجه هخامنشیا باشیم، کجامون به هیولا برده؟ ماها حتو وقتی هم که عاشق می شیما، می‌شینیم زیر درخت لم می‌دیم، هی شعر می‌خونیم که : هی یارم بیو، دلدارم بیو، چون حال نداریم خودمون بریم سراغ معشوق، خب خودش باید بیاد! حالو می‌فهمین چرا ای فیلمو نشر اکاذیب کرده؟ حتی ای آقوی هخا هم احتمالا شیرازی بود، هی ادعا کرد پو میشه میره ایران، ولی دید سخته، موند سر جاش.

ادامه خبرها


احمد زیدآبادی از فعالان مطبعاتی و سیاسی ایرانی خارج از کشور خواست به ایران برگردند، خبرنگار ما با ایشان گفتگویی کرده که می‌شنوید:


آقای زیدآبادی، خب خیلی از این افراد حکم زندان دارند یا تحت تعقیبند، چه کار کنند؟


من معتقدم که آدمی در زندان بکپه و آب خنک بخورد، بهتره ور اینکه در ولایات خارجه آزاد باشه و آزادانه حرفشو بزنه. زندانای کشور احتیاج شدیدی به خون تازه روشنفکری داره، تازه شم، ای دولتو حال زندانی کردن نداره، برای چی می‌ترسن؟


آقای زیدآبادی، همین چند روز پیش بود که چند فعال زن دستگیر شدند و دو نفر رو نگه داشتند، هنوز هم چند فعلا دانشجویی در زندان هستند...


خب همی دیگه! چند نفر زندان کردن که بقیه رو بترسونن نه! تازه زندان که ترس نداره، من خودم باعث سکته دو تا زندان بان شدم، از بس سرشون غر زدم، خب فعالین کاريالج از کشور بیان اینجو غر بزنن، کی حاضره نگه‌شثن داره؟


ببخشید دم در زنگی می‌زنن، یی لحظه...


شنوندگان عزیز گفتگوی ما با آقای زیدآبادی ناتمام ماند، گویا احضاریه جدیدی آمده...

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

این فکاهی ها کسی را هم اصولا میخنداند یا اینکه فقط قرار است یک تریبونی به آدمهای در تبعید داده شود تا از این راه زندگی شان بگذرد؟
----------------------------
کلاغستون: کار ما از گریه گذشته است...به آن می‌خندیم!

-- مهرداد ، Mar 14, 2007

خسته نباشی همشهری! عامو کلی حال دادی!
شیرازی ساکن اوکویل-انتاریو

-- شورشی بی دلیل ، Mar 15, 2007

hahaha
damet garm besyar jaleb bud!, makhsusan ghesmate shirazi va zeyd abidish
kamar darde khatami ham khub umadi!;)

------------------------------
کلاغستون: ووی والو کاکو، سر علی شومو هم شیرازی هستی؟

-- hossein-london ، Mar 16, 2007

مطلب( ای یاروم بیا) بسیار بامزه بود . بعد ازمدتها ، خندیدم ! موفق باشید

-- محمد ازآلمان ، Mar 16, 2007

ha amu shirazi ham ceh juram, kuli hal midi ba in kalaghestun

damet garm

-- hossein-london ، Mar 16, 2007

من اتفاقا عميقا ميخندم.موفق باشيد

-- hanieh ، Mar 19, 2007

والا نظري ندارم
من اومدم آب بخورم

-- e_mail@yahoo.com ، Mar 21, 2007

نه بابا ! این طوری هام نیست که می گین ...

-- بدون نام ، Apr 16, 2007

salam az ashna shodan ba shoma khopsh bakhtam bishtar az asaluie benevisid

-- mahmud ، Jun 11, 2007

خيلي اراجيف مي نويسيد يك مشت احمق هستيد بريد دنبال حقيقت بگرديد.

-- saeed ، Sep 23, 2007

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)