تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۸۵ • چاپ کنید    

وکیلم؟ با اجازه بزرگترها...

گوش دهید و دریافت کنید


روزنامه کيهان در اثر درخشان خود نوشت، راديو زمانه عامل سرويس اطلاعاتی هلند است و حلقه​ای به نام ملکوت افتاده انگشت ازدواج هلند و اين رابطه را با منافقين برقرار کرده تا درارتباط با يک دخترک که با پسرک روابط دمب خرکی داشته براندازی کرده و کمپين يک ميليون امضا را برای محقق کردن زن سالاری از طريق انعکاس يادداشت​های تحريک کننده حمايت کرده تا در نهايت سرويس جاسوسی هلند امکان استراحت در قهوه​خانه​های خيابان رد لايت استريت که محل رفت و آمد خانم​های آنچنانی است داشته باشند. کيهان ظاهرا هر از گاهی خبرنگار غیر رسمی خود را به هلند می​فرستد ولی خبرنگار مذکور بيشتر وقتش را در قهوه​خانه​ها به کشيدن ماری​جوانا و ورانداز کردن خانم حای پشت ويترين خيابان "چراغ قرمز" سپری می​کند. چند ماه پيش که بعضی رسانه​ها از جمله کيهان به اين خيابان اشاره کرده بودند کلاغ​های ما جواسيس ايشان را در اين خيابان شناسايی و نشان کردند. اين جواسيس مخ​شان معيوب بوده و اخبار راست و درستی به برادر حسين نفرستاده​اند. تحليل​گر کلاغستون معتقد است که با وجود غلط بودن اخبار رسيده به برادر حسين، حقوق جواسيس کيهان قطع نخواهد شد، چون که دروغ هر چه گنده​تر، حقوق پرداختی هم بيشتر!


با صادر شدن قرار بازداشت برای شادی صدر و موکلش محبوبه عباسقلی​زاده، اين اولين بار است که هم متهم و هم وکيل با هم دستگير می​شوند. در حال حاضر عده زيادی از وکلا در حال بررسی پرونده​های متهمين خود هستند که مبادا همراه متهم مجبور به اقامت در زندان شوند. اصولا ايران يکی از معدود کشورهايی است که وکيل هميشه بايد با اجازه بزرگ​ترها وکالت را قبول کند و از قاضی يا مقام قضايی بپرسد که آيا وکيل است؟ و بعد از بار سوم که طرف جواب داد متوجه بشود که وکيل است يا خودش هم متهم خواهد بود!


سردار عسگری که اولش غیب شده بود و الان گفته می​شود در یک پایگاه نظامی ناتو مشغول پرکردن برگه​های بازجویی است، هنوز یافت نشده. از نامبرده درخواست می​شود با رفتن به میدان میکونوس شهر برلن همانجا بنشیند تا برادران زحمت ایشان بکشند. اصولا برادران زحمت​کش از میدان میکونوس خیلی خوش​شان می​آید و خود سردار عسگری هم احتمالا آن سال​ها اطلاعات خوبی از نقشه این میدان داشته است، البته گفته می​سود ایشان اطلاعات بیشتری از لبنان داشته و مدت​ها به عدم دخالت در امور لبنان مشغول بوده است. اصولا ایران در امور لبنان و عراق اصلا دخالت نمی​کند، فقط اندکی حمایت کرده که جان مادرتان دخالت به حساب می​آید؟


با معلوم شدن تاخير روس​ها در ساخت نيروگاه بوشهر، و امکان​ناپذير بودن توليد برق هسته​ای در صورت حاضر نشدن اين نيروگاه، تحليل​گر کلاغستون تحليلی کرده که می​شنويد:


با توجه به ای نکته​و که انرژی هسته​ای حق مسلم "مان"، و همی طور، اينکه بدون اتمام نيروگاه اتمی بوشهر، نمشه انرژی هسته​ای توليد کرد ووسه برق و از ای چيا، هنو معلوم نی که اولا، می تمام کار هسته​ای ايران مال کارشناسوی داخلی و همو دختر ۱۶ ساله​و که گاز تزريق می​کرد ووسه سانتريفوژ نبود؟ و بعدش، حالو اگر هم نمتونن سر موقع نيروگاه رو حاضر کنن، چرو آقوی احمدی​نژاد اينقده شور و فت می زنه و می​خواد شرايط جنگی درست کنه ووسه نيروگاهی که حاضر نی؟ از او بدتر، آخر سر هم که بايد از خود روس​ها سوخت هسته​ای بخريم که، پس ای سانتريفوژ بازی​ها مال چيه؟ اينا همه​اش مال اينه که آقوی احمدی​نژاد دنبال فعاليت​های صلح​آميز هسته​ايه، فقط اشکالش اينکه که کسی باورش نمشه!


احمدی​نژاد به شورای امنيت می رود تا از حقوق هسته​ای ايران دفاع کند. لازم به ذکر است که نامبرده در چند روز گذشته دائما خاطرات دکتر مصدق را ورق می زده و همه​اش در حال حفظ کردن متن سخنرانی مصدق در لاهه و سازمان ملل بوده است، اما به دليل ضعف حافظه کوتاه مدت، همه آن چيزهايی که عليه مصدق در اين سال​های بعد از انقلاب شنيده سر زبانس می​آيد. در حال حاضر غلامحسين الهام در حال آموزش ضمن خدمت احمدی​نژاد است و خانم رجبی هم برای احمدی​نژاد عناب و سه​پستون و چهار تخمه که در حال حاضر به نام چهار هسته ای معروف است دم کرده تا مشکل يادگيری احمدی​نژاد معجزه هزاره سوم هم رفع شود!


لازم به ذکر است که احمدی‌نژاد خودش را به سازمان ملل دعوت کرده است!

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)