تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۸۵ • چاپ کنید    

سخنگوی دولت: احمدی‌نژاد هسته‌ای است که ناشناخته مانده...

گوش دهید و دریافت کنید


به دنبال دستگیری چند نفر از خانم ها که اندکی جنبش کرده بودند، چند نفر آزاد و چند نفر اعتصاب غذا و چند نفر هم دچار کوفتمان شدند. گفته می شود سه نفر از بانوان به دلیل اندکی داد و بیداد اضافه، مورد مهرورزی قرار گرفته و کله شان باد کرده. زندان اوین و بخصوص بند ۲۰۹ محل مناسبی برای تمرین اصابت سر به جسم سخت و یا جسم سخت به سر است، از فامیل های بانوان عزیز تقاضا می‌شود که هشدارهای لازم را به همشیره های ما بدهند. یخ و داروی ضد ضربه نیز فراموش نکنید برای ایشان ببرید!


همچنین، در بازجویی ها از بعضی خانم‌ها خواسته شده اندکی تک‌نویسی کنند تا خط‌شان خوب شود. تک‌نویسی یعنی نوشتن زیر چراغ پر نور بازجویی وقتی یک آدم لطیف بالای سرتان است و از شما خواهش می کند هر چه می دانید یا نمی دانید علیه بقیه بنویسید، و گاهی شبیه امتحان دیکته می شود که طرف با صدای بلند! می‌خواند و شما می‌نویسید و بابت هر غلط نوشتنی یک فقره توسری می‌خورید.


به دنبال برکنار شدن مسوولان پرونده شهرام جزایری معلوم شد که جزایری اولا بعضی از مسوولان پرونده را به عضویت در هیات مدیره شرکت هایش انتخاب و نصب کرده بود و آنها هم دلشان به حال او سوخت و قبول کردند، ثانیا درست بعد ۳۰ ساعت که از دست ماموران فرار کرده بود، آقایان متوجه می‌شوند که باید کاری کنند. در حال حاضر معلوم نیست آقای جزایری که متخصص آلوده کردن مقامات مظلوم با اندکی پول های کلان بوده، چند نفر از مقامات قضایی را هم همینطوری برای اینکه بدنام شان کند گول زده و با پول های کلان و غیره خریده باشد؟


ناشرانی که گفته بودند در نمایشگاه کتاب شرکت نمی‌کنند از طرف مقامات امنیتی مورد مهرورزی قرار گرفته و به ایشان گفته شده اگر نمایشگاه را تحریم کنند، به عنوان برانداز با آنها برخورد خواهد شد. وزیر ارشاد که اندکی کیهانی است و کیهان هم اندکی اطلاعاتی-امنیتی، بعضی از ناشران را ارشاد نموده و گفته مثل بچه آدم می آیید در محل مصلا نمایشگاه ما غّرفه می گیرید، کتاب‌های‌تان را هم می‌چینید، البته آنهایی که ما مجوزش چاپ مجددشان را داده‌ایم، و کتاب‌های چاپ شده قدیمی که مجوز چاپ مجدد ندارند را بدهید به مسوولان شهرداری برای چهارشنبه سوری.


سخنگوی دولت گفت: احمدی نژاد هسته‌ای است که ناشناخته بوده و در حال شکوفا شدن است. او همچنان گفت که دل هر ذره را که بشکافی، رو دل می کند و گاز لازم برای تزریق گاز به سانتریفوژ فراهم می‌شود. اصولا به دلیل رژیم غذایی ناجور مقامات دولتی میزان گاز تولیدی در خانه های ایشان بشدت زیاد بوده به نحوی که اگر کبریت بزنید، منفجر می شود! به همین لحاظ مخترعین وسایلی ساخته اند که مستقیما گاز مسوولین را به سانتریفوژ منتقل می کند و باعث غنی سازی می شود. همچنین یک وبلاگر به نام ف.م.سخن کشف کرد که دختر نابغه ۱۶ ساله که توانسته بود در خانه انرژی اتمی را اختراع کند در حقیقت همین تزریق گاز برای درست کردن کیک زرد را از طریق انتقال باد شکم به دستگاه سانتریفوژ انجام داده بود که الان بوسیله مقامات دولتی هم انجام می‌شود. لطفا این کار را در خانه‌های خود انجام ندهید چون اشتباه فنی بدون حضور کارشناس موجب خفه شدن و گاز گرفتگی شدید سر و همسر و همسایه ها می‌شود.


به یک خبر غیر جعلی توجه کنید. تعدادی از پرندگان پارک پردیسان تهران آنفولانزای مرغی گرفته اند و با وجود انکار مسوولان، این مساله بسیار هم خطرناک است.


به آخرین خبر جعلی امشب توجه کنید، عده ای آقایان علما به مناسبت نکوداشت روز جهانی زن، فردا برای بار چندم زن می گیرند. تعدد عیال از جمله مشخصات دوست داشتن زنان توسط این گروه است. حتی علمای روشنفکر هنری مثل حجت الاسلام زم، نیز چند بار زن گرفته بودند. لازم به ذکر است که زم با زمانه نسبتی ندارد و هر کسی در زمانه بیشتر از یک زن داشته باشد، حتما از هلند اخراج خواهد شد. این خط و این هم نشان!

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

shirazi vari bazishu bishtar kun
ey val!

-- hossein-london ، Mar 10, 2007

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)