تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۸۵ • چاپ کنید    

علت سرکوب جنبش زنان، تحریک آمیز بودن آن عنوان شد!

گوش دهید و دریافت کنید


به طور کلی، هر چیزی که باعث تحریک آقایان امنیتی-قضایی شود، مخل مبانی اسلام بوده و مطابق اصل ۲۷ قانون اساسی، تجمع خانم‌ها خیلی هم ضد اسلامی بوده و تحرکات دست ایشان به علت شباهت با رقص باعث دستگیری ایشان گردیده است. اصولا جنبش و جنبیدن زنان برای آقایان مسوول از اول انقلاب تا کنون مشکل‌ساز بوده است


در حالی که ایران از اینترپل خواسته که شهرام جزایری را پیدا و تحویل ایران بدهد، اینترپل هم گفت در عوض شما چند نفر از مسوولانتان مثل فلاحیان و محسن رضایی را تحویل ما بدهید! البته قرار بود هاشمی و ولایتی هم جزو این لیست باشند که نفهمیدیم چه شد!


سردار عسگری معاون سابق وزارت دفاع ایران در ترکیه اندکی گم شده، و ایران از ترکیه در این باره توضیح خواسته است! ممکن است از بعد از گم شدن سردار عسگری اطلاعات آمریکایی‌ها از سلاح‌هایی که ممکن است خدایی ناکرده به عراق رفته باشد، زیاد گردیده ...لطفا مواظب سرداران دارای اطلاعات زیادی که اهل سیاحت و سفر هستند، باشید!


گاردین نوشت که ممکن است جنگ آثار باستانی ایران را خراب کند، در پاسخ احمدی‌نژاد گفت که اوهوکی! ما خودمان آثار باستانی‌مان را می‌کنیم زیر آب، شما نگران چی هستید؟

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)