تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۸۵ • چاپ کنید    

زنان، خطرناک‌تر از شهرام جزایری!

گوش دهید و دریافت کنید


نسل دانش‌آموزان انقلاب گل کاشتند و شعار"برای حفظ شیشه، مدرسه تعطیل می‌شه" در دوره‌ای که ایشان معلم شدند تبدیل به"مشکل ما حل نشه، مدرسه تعطیل می‌شه" گردید. به گزارش خبرنگار ما از تجمع روز گذشته معلم‌ها، این گروه که اندکی قیافه‌شان شبیه براندازها شده بود با شعار‌هایی دل مسوولان را به درد آوردند. این شعارها مخالف رهنمودهای هسته‌ای احمدی‌نژاد بود و در این "برهه حساس" مطرح شدن مسائل کم اهمیتی مثل وضع بد مالی معلم‌ها، نداشتن امنیت اقتصادی، شغلی و غیره باعث افزایش فشارهای دشمن امپریالیست در مقابل حقوق بر حق هسته‌ای ایران می‌شود و مسوولان امر باید با این معلم‌ها که در ظاهر خودی هستند ولی در باطن ضد انقلاب برخورد کند! این چه وضعی است آقا. در ضمن وزیر آموزش و پرورش بعد از گندکاری آزمون معلمان و اهانت موجود در سوال‌ها به پیامبر اسلام، در به جای رسیدن به امور معلمین دائم در حال سر زدن به مراجع تقلید و نمایندگان معترض است تا پست خود را از دست ندهد. فرشیدی، وزیر آموزش و پرورش از نویسندگان روزنامه رسالت و نزدیکان به پدرخوانده دولت فعلی، محمدرضا باهنر است.


امروز تجمع اعتراضی فعالان حقوق زنان که خواهان به هم خوردن دادگاه چند فعال دیگر زن بودند، با حمله نیروهای امنیتی-انتظامی اندکی سرکوب شد و سی و چند نفر از تجمع کنندگان دستگیر شدند تا دادگاه ایشان نیز بعدا تشکیل شود. گفته می‌شود مقامات امنیتی با گشتن کیف این خانم‌ها و توقیف موبایل‌های ایشان، دنبال سر خط به کشور برانداز جدید، "هلند" بودند که متاسفانه با شماره تلفن‌های "هند" روبرو شدند. چندی پیش سه فعال امور زنان که می‌خواستند به هند بروند، به اتهام ارتباط با هلند دستگیر شدند و هر چه گفتند بابا، ما می‌خوایم بریم دهلی نو، به ایشان گفته شد که در برگه بازجویی بنویسند آمستردام. اصولا آمستردام شهر کوچکی در اروپاست و دهلی شهر گنده‌ای در هندوستان. غذای هندی تند است و فضای آنجا یک بوی بد ناشی از مصرف غذاهای تند و کاری دار می‌دهد، اما آمستردام همه‌اش بوی مواد مخدر می‌آید و وقتی می‌روی قهوه‌خانه، ملنگ می‌شوی. آخرین خبر حاکی است دستگیر شدگان امروز به هتل اوین رفته‌اند.


بنا به گزارش دیگری از تهران، هرچقدت مقامات قضایی در مقابل فعالان خطرناک زن محکم ایستاده‌اند، در مقابل شهرام جزایری و امثال او نرم و لطیف هستند. ظاهرا شهرام جزایری با حکم زندان ۲۷ سال و پرونده مالی چند صد میلیارد تومانی، ممنوع‌الخروج نبوده و خیلی راحت سوار هواپیما شده و جیم فنگ زده، ولی فعالان حقوق زنان یا کارشناسان سیاسی از زمان خروج‌شان ازخانه تا رسیدن به فرودگاه زیر نظر هستند و معمولا به دلیل علاقه مقامات عزیز، برشان می‌گردانند خانه‌هایشان و اندکی هم امضا می‌گیرند که سر و صدا نکنند. به هر حال شهرام جزایری عزیز ظاهرا اول به دوبی رفته و یک قرارداد چند صد میلیون تومانی امضا کرده و بعدش رفته سنگاپور و احتمالا جایی که عرب نی انداخت!


در حالیکه بحث میان جنگ و تحریم ایران دارد می‌چرخد، بعضی مقامات آمریکایی و اروپایی گفته‌اند که تحریم ایران هم بدک نیست. لازم به ذکر است که تحریم عراق در سال‌های ۹۰ باعث مرگ و میر چند صد هزار کودک عراقی شد. امیدواریم مسوولان محترم بدانند که دارند چه می‌کنند، که احتمالا نور شدید هاله مانع دید صحیح ایشان می‌شود!


فردا مراسم یادبود محمد مصدق نخست‌وزیر برانداز در احمد‌آباد برگزار می‌شود. این نخست وزیر بدجنس همه تلاش‌های آیت‌اله کاشانی را کرد به اسم خودش جا زد تا مردم خیال کنند او نفت را ملی کرده! در حالی که کاشانی که هم رفیق سپهبد زاهدی بود و هم بازاریان محترم ویژه، و البته رفاقتی هم با شعبان بی‌مخ عزیز داشت، به تنهایی تمام زحمات را کشید. می‌گویید نه، بروید از جماعت موتلفه بپرسید دیگر! در همین زمینه، از کلیه کسانی که می‌خواهند در این تجمع غیر قانونی در احمدآباد شرخت کنند تقاضا می‌شود شامپو، صابون، لباس زیر، هوله و اندکی پول نقد برای دوران بازداشت همراه داشته باشند. به فامیل‌های محترم هم بگویی که حتما کمپوت میوه و قرص ضد یبوست برای‌تان حاضر کنند و بفرستند.

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

زنان ایرانی پیروزند چون سبب وحشت حکومت گشته اند!

-- مهرو ، Mar 4, 2007

پیروز باد مبارزه ء شیر زنان ِ ایرانی . بیائیم با جبههء(مردانهء)زنان ِ ایرانی هم صدا شویم و به دستگیری ِ آنان اعتراض کنیم .

-- ایرانی ، Mar 5, 2007

مهرورزي رو هم ياد گرفتيم ولي هر چيزي اگه توش افراط باشه بده. بي زحمت يه كم از اين مهرورزي ها من كنين تا دل آدما رو نزنه

-- بدون نام ، Mar 5, 2007

salam man omidvaram harchezodtar ...nabobd shavad
---------------------------
کلاغستون: احمد آقو! والو سر علی خیلی‌ها از ای دعاها کردن، عامو مگرفته تا حالو!

-- بدون نام ، Mar 5, 2007

بو سیچه ماح مید دان هر ایش کلر الا دوز ایش : معنی ( از دست این "محمود کنجیشکه هر کاری بر میاد الا کار درست)

-- farshad ، Mar 5, 2007

ZENDHBAD MOBAREZE ZANAN IRAN

-- بدون نام ، Mar 8, 2007

تورابه خدا سعي كنيد مسايل را سياسي نكنيد تا اين ازخدا بيخبران دليل توجيهي براي ظلم وستمشان وسركوبي پيدا كنند اين قشر زحمت كش وواقعآ مظلوم (معلمان )يك نمونه از مظلوميني هستند كه براي نان وآب ورفاه نسبي جهت رسيدن به اهداف زيست (عالي زندگي )دم مي زنند وگرنه چه اين حكومت دار باشد وچه ان .مردم درواقع آزادي مي خواهند كه هر كس راه كمال خود را آزادانه انتخاب كند ولي چيزي كه الان درآن آزادي وجود دارد هرج ومرج و لاابليگري دزدي رشوه و...مي باشد كه تماما نيز متضرر مردم بيچاره اند .ولاغير .باكمال تشكر از اجازه ارايه اين مطلب

-- رسول ، Mar 8, 2007

شهرام جزایری به خاطر کلاه بردار ی به زندان نیفتاد بلکه به خاطر هوش وعقل زیادش نسبت به سنش است که در زندان است. شهرام جزایری یک بی گناه است...

-- محمد امین ، Oct 30, 2007

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)