تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۸۵ • چاپ کنید    

انرژی هسته‌ای سانتریفوژی، حق مسلم دلالان است

گوش دهید و دریافت کنید


احمد شیرزاد نماینده سابق که تصادفا استاد فیزیک است و از وضعیت هسته‌ای نیز مطلع، فاش ساخت که بخشی از حقوق مسلم هسته‌ای متعلق به برادران قاچاقچی دستگاه‌های سانتریفوژ است. لازم به ذکر است که چندی پیش برادران محترم گفته بودند تمامی قطعات مربوط به سانتریفوژ تولید داخل بوده و ما ترسیده بودیم غیر استاندارد باشد، ولی فهمیدیم قاچاق این قطعات کار برادران متعهد داخلی بوده که دست‌شان درد نکند، ولی احتمالا رفته‌اند جنس ارزان بخرند و داخل دولا پهنا حساب کنند، سه شده! به گزارش خبرنگارهسته‌ای کلاغستون، با توجه به اینکه یکی از دلایل ادامه جنگ در دهه شصت، سود دلالان اسلحه بود که الان دلال هسته‌ای شده‌اند، نمی‌توان امیدی به حل مساله هسته‌ای تا زمان چرب شدن کامل سیبیل این عزیزان داشت. سرنوشت ایران در دهه شصت را که یادتان هست؟


رئیس قوه قضاییه ایران مسوولان پرونده شهرام جزایری را برکنار کرد! این اولین برخورد خشن شاهرودی با مسوولان دادگستری از عهد مادها تا کنون می‌باشد. قاضی شهرام جزایری، رئیس زندان اوین و رئیس مجتمع امور اقتصادی دادگستری فعلا بیکار شده‌اند. در عین حال این اولین بار در تاریخ جمهوری اسلامی است که افراد به خاطر کوتاهی‌هایشان در امور کاری برکنار می‌شوند، چون معمولا هر مقام دولتی بعد از برکناری ارتقا مقامی پیدا می‌کرد و این از آن اتفاق‌ها نیست که بشود به راحتی از آن گذشت! امیدواریم با فرار چند نفر از زندانیان مطبوعاتی، وبلاگی، دانشجویی، مسوولان پرونده‌های ایشان هم برکنار شوند، که البته فرار این عزیزان به خاطر نداشتن پول و عدم امکان چرب کردن سیبیل بعضی‌ها، غیر ممکن به نظر می‌رسد!


احمدی‌نژاد به عربستان رفت، ملک عبداله پادشاه عربستان به او گفت چرا لاریجانی نیامده چون او از تو عاقل‌تر است که احمدی‌نژاد عصبانی شده و یک هاله زرد موقتا روی سرش تشکیل شد. سعودالفیصل وزیر خارجه عربستان نیز که کتاب احمدی‌نژاد معجزه هزاره سوم را خوانده بود احوال خانم رجبی و پروژه خلع لباس خاتمی را پرسید که باز هم احمدی‌نژاد سرخ شد و هاله‌اش به رنگ زرد قناری در آمد. به سران کشورها توصیه می‌شود محمود مارا عصبانی نکنند چون دهان مردم بعدا سرویس خواهد شد، آن هم شب عید که گناه دارند


یک آدم ابله، به دادگستری پیشنهاد راه انداختن دادگاه قطع‌کنندگان درخت را داده است. از سرنوشت این آدم اطلاعی در دست نیست!


غلامحسین الهام، سخنگوی خانم رجبی و وزیر دادگستری و سخنگوی دولت اعلام کرد که روز ۲۸ اسفند تعطیل نیست! لازم به ذکر است که نگرانی دولت از عقب افتادن کار مردم باعث شده اینچنین در باره تعطیلی این روز حساس شود. این در حالی است که دولت بارها و بارها در سال جاری بیشتر روزهای هفته را به خاطر بینالتعطیلین بودن تعطیل اعلام می‌کرد، ولی چون احتملا عید نوروز اندکی ضد انقلابی است و مردم کارهای بدبد می‌کنند، ملت را مجبور کرده اگر می‌خواهدن سر کار نیایند، مرخصی بگیرند. مردم یک کاره!


عباس عبدی باز هم حرف‌هایی زد که دل خاتمی دل‌نازک به درد آمد. وی در گفتگو با روزنامه سرمایه در جواب این پرسش که چه اراده‌ای برای تدوین مبانی اصلاح‌طلبی وجود دارد گفت که اراده توی سرشان بخورد، اینها در زمان اداره کشور اراده نداشتند یک تصمیم درست و حسابی بگیرند، مثلا آقای خاتمی در ماجرای ۱۸ تیر تصادفا طرفدار صلح حسنی شد، و یا بعد از تعطیلی مطبوعات کمرش درد گرفت و روزه سکوت مجبور شد بگیرد. اینها به جای دوباره کاری بروند سنجد بخورند و اراده‌شان را درست و راست کنند


به دنبال طرح شدن ریشه‌یابی مساله سد سیوند در کلاغستون، چل‌چراغ رفت و ریشه‌یابی‌اش کرد، ولی خیلی به مسائل مرتبط به وزارت‌نیرویی‌ها نپرداخت، چون... مشخص شد که هاشمی رفسنجانی کلنگ سد سیوند را زده و احتمالا چون می‌خواسته ثابت کند که از عهد مادها تا کنون هیچ دوره‌ای مثل دوران سازندگی نبوده، باید علائم کوروش کبیر را زیر آب می‌کرده تا عقده خود کم کوروش بینی‌ جماعت سازندگی برطرف شود.

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

سایت بسیار عالی است مخصوصا کلاغستون.

-- tavakoli ، Mar 4, 2007

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)