تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۸۵ • چاپ کنید    
وقایع وبلاگیه چهل و ششم

شیطنت یکعده ای که باسم دیگران در وبالیگ نظر می دهند

بگیرید و بشنوید

علیرضاخان شیرازی اعلان داد که اخیرا یکعده ای به اسم وی رفته و در وبالیگ دیگران نظرات شداد و غلاظ و اغلب موهن می دهند که باعث رنجش خاطر برخی از رفقای بلاگر از مشارالیه شده و قسم جلاله خورد که روحش از این کارها خبر ندارد. بعد هم گفت بواسطه آنکه کل قلاع بلاگفا تحت اداره وی است ترتیبی خواهد داد که همه نظراتی که باسم ایشان درج شده پاک شوند و لاکن بر تمام وبلاگستان چنین اختیاری ندارد و خواست از همه که به این قبیل نظرات و شبنامه های مجعول هیچ اعتنا نداشته باشند.
واین یک شیطنتی ست که بعضی مغرضین جبون در وبلاگستان می کنند که بعضا باعث کدورتهایی هم شده و خیلی ها منجمله میرزا علی آقای معظمی و پارساخان صائبی هم از این بابت صدماتی متحمل شده اند که یک نفر به اسم آنها رفته و در نظردانی های دیگران فحش و فضیحت داده و بعد صاحبان آنجا از ایشان که پاک بی گناه بوده اند خاطرشان مکدر شده و البته الان خیلی ها حواسشان به این قبیل شیطنت ها هست.
و البته در موارد نادری، همین یک مستمسکی شده برای بعضی که با اسم خودشان در یک جایی نظری داده و بعد از ان نادم شده اند، اما چون امکان تغییر آن نبوده بعدا مدعی شده اند که یکی باسم آنها این کار را کرده و از این قبیل مردرندی ها.

دیگر آنکه استصلاحیون یک مجلسی را بجهت مباحثه در تاثیر یا بی تاثیری وبلاگستان منعقد، کما فی السابق و به طریق مرسوم حرف های گونه گونی در این باب زده، بی نتیجه معلومی آن را تمام کردند. بهمین جهت میرزا علی الپر پیرحسینلو که خودش هم از معروفین به استصلاحیت در وبلاگستان و حتی از قرار شایعات، دکتر معین که کاندید رییس الوزرایی بود به توسط و استادی وی در ایام انتخابات در وبلاگستان نزول اجلال فرمود، و قاعدتا در این مجلس حاضر بوده، گفت که این حرفها بلافایده بوده و این معلوم و مسلم است که اکثر اکت های بشر یک اثری در اجتماع دارند و باید بجای این بحث بر سر سلب و ایجاب تاثیر بلاگریت، بر مقدار آن بحث و فحص شود و باید دید میزان آن به چه قدر است.
از این قرار شایع شده که بواسطه میزان کردن تاثیر بلاگری، علی الخصوص از آن جهتی که منظور حضرات است، امر شده که یکی از این ترازوهای الکترونیکی فرنگی که وزن نعل پشه را هم به تقریب اعشار می دهد بیاورند، بلکه شاید مقدار این تاثیرات را بتوان محاسبه و معلوم کرد.

دیگرآنکه محمدآقای درویش که خالصا مخلصا در ناحیه خود علی الدوام به مهار بیانزایی و دفاع از نباتات و جانوران و محیط حیات بشری مشغول است بنای اعتراض به این را گذاشت که در همین ماه یک روزی را به اسم روز درختکاری و یک هفته ای را هفته منابع طبیعی نام کرده اند؛ از این جهت که هر سال همین نباتات و منابع طبیعی را دولت و بلدیه و رعایا بدترین صدمه ها می رسانند و بعد این طور اسم ها را به ایام و هفته ها می گذراند که یکجوری حتی تمسخر و دهن کجی هم محسوب می شود. بعد هم اعلام کرد که هذه السنه بدلایلی و شواهدی مثل تخریب بلا سابقه جنگل ها و مراتع طبیعی مصنوعی گلستان و خجیر و بمو و لار و نایبند و سرخه حصار و خیلی از این دست بعلاوه کثافات جوی و آبی و کشتار بی امان حیوانات هیچ نظیر نداشته، عزا هم اعلام شود بیراه نیست.

تمت. جمعه یازدهم اسفند 1385 جلالی مطابق دویم مارس 2007 سال مسیحی
میرزا محمود، خفیه نویس دارالصوت زمانه

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

از عجایب اینکه از این همه برنامه رادیو زمانه فقط لینک صوتی این برنامه کار نمی کند

-- مهتاب ، Mar 3, 2007

بنده خدا راست میگه یک روز رفتیم سایت پرشن بلاگ دیدم بو ترابی وبلاگ خودش رو کرده صفحه اول سایت . ما هم ، هم به اسم خودمون و هم به اسم آقای شیرازی رقیب ایشون متلک نوشتیم.
مثلا نوشتیم که پرشن بلاگ را خریداریم !

-- سعید ، Mar 3, 2007

حالا که شما اعتراف کردید، ما هم یکبار خیال کردیم پیام رو واقعا همان جنایتکار که اسمش بود نوشته.برداشتیم گل به روی همگی فر را بردیم توالت.
بعد که فهمیدیم اشتباه فهمی بوده، یواشکی در رفتیم.

-- بی نام ، Mar 3, 2007

زرت و پرت نکن

-- علیرضا شیرازی ، Mar 6, 2007

اقا سلام عرض شد
توی وبلاگ ماهم یکی همین کارو کرده بود

ولی این باعث نمیشه اقای شیرازی نیاد و صندلی داغ با خودش رو نخونه

شما امکان داره تشریف بیارید؟؟؟؟

دکتر نسکی خوشحال میشن و من خوشحال تر

http://www.shir-neskafe.blogfa.com/

شیر نسکافه منتظرتون هست

این قسمت نظرات رو چرا فیلتر کردن؟؟؟؟

-- مهرداد ، Mar 12, 2007

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)